poniedziałek, 29 sierpnia 2016

ENERGIA NA JAKIEJ JEST OPARTA BUDOWA CZŁOWIEKA WYKONUJE SŁOWA JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. To jest fizjologia człowieka, gdyż to są komórki, tkanki i narządy żywe. Prawa które tymi funkcjami rządzą to prawa jakie są w zapisach w naturze mózgu. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem systemy neurologiczne oparte na tych zapisach i regułach utrzymują stan budowy człowieka i życie tej budowy.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, czyli też zapisami w mózgu ale innymi. Odkryłam, że w tych systemach neurologicznych komórki zajmują się uśmiercaniem życia, Odkryłam, że te komórki zajmujące się uśmiercaniem życia są oparte na energii w której nie ma życia. Odkryłam zatem, że mamy komórki zajmujące się utrzymywaniem życia i komórki zajmujące się uśmiercaniem życia i że są one oparte na różnych słowach w mózgu. W słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów nie ma praw ustanowionych dla życia. Komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu zajmują się uśmiercaniem życia. Odkryłam zatem, że komórki są oparte na słowach i zajmują się wykonywaniem słów.
Zdarzyło mi się, że na Facebooku człowiek napisał do mnie słowa które spowodowały, że byłam szczęśliwa. To moje odczuwanie było szczęśliwe ponieważ ten człowiek wypowiedział słowa jakie miały wpływ na moje odczuwanie że było szczęśliwe. On też zareagował na napisane przeze mnie słowa telefonem, a ja nie odebrałam ponieważ pomyślałam, że musiałabym Facetowi powiedzieć, że wypowiada słowa miłości. To tak głupio powiedzieć Facetowi, że wypowiada słowa miłości. Nie wiem czy wszystkie słowa wypowiada oparte na prawdzie, bo wtedy należałby do cudów natury. Słowa tego człowieka spowodowały, że byłam szczęśliwa mimo, że go nie znam, nigdy nie widziałam i nie znam jego języka. Kilka lat temu otrzymałam napisane słowa też przez człowieka z programu "Szkło kontaktowe" który pisze, że to co ja piszę jest niepożądane i że jest przekonany, że wszyscy wyrzucają to do kosza na śmieci. Prof. Anatomii James Tomaz- Morais nie zna mnie, ja nie znam jego i nie znam jego języka, nigdy się nie widzieliśmy, a on po wypowiadanych przeze mnie słowach pisze, że zostałam wpisana na listę anatomizando.
Anatomia jest oparta na słowach jej Stwórcy, a człowiek ze "Szkła kontaktowego" chce żeby wypowiadać słowa wybranych ludzi jako władzę. Ta władza ogłosiła się władzą nad anatomią. Ta władza nie stworzyła anatomii, a mózg ma jej słowa, a komórki zajmujące się tymi narzuconymi słowami zajmują się dokonywaniem uśmiercania życia.
Ludzie przeszli na wypowiadanie słów ludzi oszustów, którzy mówią, że mają prawo do anatomii i te słowa ich uśmiercają. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że anatomia jest oparta na rozumie, a ludzie przeszli na wykonywanie czynności na braku rozumu. Albert Einstein mówiąc o energii o jakiej mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umyśle opartym na braku rozumu, a zatem Albert Einstein po energii widzi, że jest oparta na słowach głupich ludzi.
Cuda jakie są w naturze wszechświata funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. My do tych cudów natury należeliśmy do czasu wypowiadania słów na jakich cuda natury są oparte. Te słowa na jakich oparte są cuda natury to słowa oparte na prawdzie. Wszystkie choroby w ludziach są oparte na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Chcąc powrócić do zdrowia trzeba wypowiadać słowa na jakich zdrowie i życie jest oparte. Słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga to słowa uśmiercające ludzi. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconych słów przez ludzi, ale ich to nic nie obchodziło, a ludzie kościoła dalej mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Na słowach narzuconych przez człowieka nie ma budowy człowieka z komórek żywych. Naukowcy mówiący o nanorewolucji mówią, że ich człowiek przyszłości będzie na protezach. Ja mówię, że ten człowiek nie będzie żył bo w protezach nie ma życia. Mózg oparty na protezach to mózg głupca bez uczuć. Komórki życia oparte są na odczuwaniu, a bez odczuwania nie ma życia.
Głupiec uśmierca siebie komórkami bez uczuć. Natura to odczuwanie, a głupi ludzie chcą ażeby natura nie żyła. Widzę mądrych ludzi na Facebooku którzy mnie zapraszają na strony w których pokazują uśmiercone życie. Serdecznie ich pozdrawiam. Wskazuję na Wielkich Egipcjan ocalałych z zatopionej przez głupców Atlantydy, że wybudowali oni Sfinksa z rozumną ludzką twarzą zaznaczając, że oparta jest ona na energii życia takiej samej jak u zwierząt. Pokazują, że to zwierzę to lew nazywany królem zwierząt. Pokazują, że na tej podstawie króla zwierząt jakim jest lew stoi człowiek z rozumną twarzą. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ja odkryłam, że budowa człowieka oparta jest na tym rozumie. Odkryłam, że w tą budowę człowieka opartą na rozumie wszedł człowiek który nie ma rozumu. Odkryłam, że człowiek który nie ma rozumu wypowiada słowa oparte na kłamstwie.
Odkryłam, że ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu wykonują doskonałe rzeczy, a na słowach opartych na kłamstwie są złodziejami i bandytami.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz