czwartek, 18 sierpnia 2016

CZŁOWIEK WRACA DO NORMALNEGO STANU JEŚLI JEST GRAWITACYJNĄ SIŁĄ ŻYCIA

Wszystkie stworzenia w stanie natury są grawitacyjnymi siłami życia. W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Ta grawitacyjna siła życia jest oparta na porządku w energii i tym porządkiem jest stan zrównoważonej energii. Ten stan zrównoważonej energii jest oparty na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Umysł oparty na braku rozumu pojawił się w mózgu w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia. Na tym umyśle opartym na narzuconym myśleniu zakrzywiona jest energia w ludziach i we wszechświecie. Energia zaburzająca naturę to energia wprowadzona przez ludzi wykonywaniem czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności jakie zmieniły anatomię oparte są na kłamstwie. Odkryłam, że ludzie nabyli umysłu opartego na braku rozumu w wyniku podejmowania decyzji opartych na kłamstwie. Anatomia ludzi zmieniła się na różnego rodzaju złoczyńców w zależności od ilości myślenia opartego na kłamstwie w mózgu. Zmieniona anatomia to zmieniona psychika i zmienione ciało utrzymujące się na umyśle opartym na braku rozumu. Natura psychiki oparta jest na rozumie. Bardzo dziękuję za to odkrycie Naukowcom, którzy dokonali odkrycia, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Szkoda, że nie mogę podziękować Psychiatrze Zygmuntowi Fredowi, który odkrył psychikę natury. Zygmunt Freud prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością, gdyż podświadomość to natura. Ta nazwa podświadomość nie jest prawidłowa, gdyż natura to świadomość. Na braku rozumu świadomości nie ma. Ludzie którzy nazwali naturę podświadomością uważali, że to człowiek ma wprowadzić świadomość, a mózg wykazuje, że człowiek tak myślący nie ma rozumu i ma zmienioną mowę ciała na źle zachowującego się. Dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którzy zareagowali na moje odkrycie innych systemów neurologicznych opartych na rozumie i innych na braku rozumu, w jednym z pism napisali do mnie, że muszą być jakieś reguły, a ja odpisałam, że ci którzy ustanawiają te reguły mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem są źle zachowującymi się. Napisałam, że ci źle zachowujący się ludzie wydają decyzje o tym co nie jest ich. Oparci na rozumie Dyrektorzy przysłali po mojej odpowiedzi jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania, a później od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Pisma od tych Dyrektorów przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Od tego też momentu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Bardzo dziękuję Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg wyodrębnia narzucone zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych narzuconych zachowaniach i problemach ludzie mają zmienioną mowę ciała na źle zachowującego się człowieka. Narzucone zachowania i problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i te zmienione zachowania to złe zachowania oparte na umyśle opartym na braku rozumu w mózgu. Ludzie którzy wprowadzili na ziemi opieranie się na braku rozumu zareagowali na moje odkrycie, że człowiek na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu ma zmienioną anatomię i pewnego dnia w roku 2013 przyszedł do mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Książki żadnej nie kupił, a więc kłamał, że jest zainteresowany moją wiedzą. Za dwa dni po jego wizycie otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem innej Dyrektor która pisze o wskazywanych przeze mnie dwóch rodzajach systemów neurologicznych, ale wymijająco i przesyła mi pozdrowienia wraz z Ministerstwem Zdrowia. W wyniku mojego przedstawiania jasno jak dzieciom, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie otrzymałam w roku 2015 z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia odpowiedź do spamu i również z pozdrowieniami jak w roku 2013. Mordercy przysłali mi pozdrowienia. Przysłanie odpowiedzi do spamu, to przysłanie zawiadomienia, że to niechciana wiadomość. Odpisałam, że powinni zmienić nazwę z Ministerstwa Zdrowia na Ministerstwo Śmierci. To Ministerstwo Śmierci zawiadamia ludzi co jakiś czas, że odkryło lek na jakąś chorobę, a ja wskazuję, że na systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka leku nie ma. Wskazuję, że każde myślenie jest oparte na systemach neurologicznych i jak wyleczy się jakiś narząd to zła energia oparta na narzuconych słowach przechodzi w inne miejsce ciała i tworzy w nim nowotwór. Bardzo dobrze widzi to dr Deepak Chopra, który najpierw pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a później stwierdza, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci.Ten lekarz jest lekarzem przywracającym do życia, gdyż jest oparty na rozumie. W książkach Deepaka Chopry można przeczytać o jednym z jego kolegów lekarzy który mówi " co ty Deepak chcesz leczyć gadaniem". Ja wskazuję, że Deepak Chopra widzi, że systemy neurologiczne są oparte na gadaniu. Deepak Chopra pisze, że przywraca ludzi do doskonałości i ma rację. Ja robię to samo myśleniem opartym na rozumie, gdyż na nim są oparte systemy neurologiczne na jakich skonstruowana jest budowa człowieka. Składam podziękowania dla Deepaka Chopry za to, że mogłam poznać jego wspaniałą wiedzę.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł wystąpić przeciwko utworzeniu organów na narzuconym myśleniu i wskazał, że to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a stojący na czele tych organów bandyci Herod, Piłat i Kajfasz zamordowali swojego Stwórcę. Mordercy mają w sobie energię śmierci. Stwórca nie ma w sobie energii śmierci, gdyż Jego anatomia jest oparta na energii życia opartej na rozumie.
Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Bardzo jestem wdzięczna Marii Szulc za jej wiedzę, ale nie zauważa ona, że też uczy się głosu na jakim oparta jest podświadomość. Ażeby uczyć się głosu o energii podświadomości to trzeba mówić innym głosem, a inny głos oparty jest na energii opartej na kłamstwie.
Wskazuję, że ten głos podświadomości to głos oparty na grawitacyjnej sile życia. Wskazuję na słowa Alberta Einsteina który o złej grawitacyjnej sile mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest  pewny co do głupoty tych ludzi. Albert Einstein ma rację, gdyż głupi człowiek ma swój umysł oparty na braku rozumu. Albert Einstein bez wątpienia należy do najmądrzejszych ludzi świata i bardzo żałuję, że nie mogę mu podziękować za jego wiedzę. Albert Einstein żałuje wytworzonej bomby atomowej, a ja wskazuję, że ona jest wytworzona z innych układów pierwiastków, a na innych układach z pierwiastków jak oparte jest życie oparta jest śmierć. Albert Einstein wykonywaniem czynności na myśleniu narzuconym na jakim wytworzył bombę atomową wprowadził w siebie energię śmierci.
W wyniku narzucenia przez ludzi myślenia powstali głupi ludzie. Mózg oddziela człowieka głupiego od człowieka mądrego na innym umyśle i głupi człowiek ma w sobie złą grawitacyjną siłę która jego prowadzi na jego braku rozumu. Człowiek który jest oparty na grawitacyjnej sile życia ma rozum. Grawitacyjna siła życia prowadzi człowieka który ma rozum. Widać, że tak jest u zwierząt i ptaków, które wiedzą dokąd i kiedy mają odlecieć.
Oparty na rozumie odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz pisze, że siły natury to grawitacyjne siły życia. Chętnie złożyłabym mu podziękowania za jego odkrycie układu genetycznego pierwiastków, gdyż to energia życia i oparta na niej grawitacyjna siła życia.
O ludziach z okresu Starożytności są przekazy, że posługiwali się jakąś siłą która spełniała ich życzenia. Tych ludzi widzi Psycholog Max Freedom Long, który przyjechał na Hawaje i był tam nauczycielem. Tych ludzi widzi też dr Tytus Brighton który był Biologiem badającym rośliny na Hawajach. Max Freedom Long widząc ludzi nazywanych Kahunami, że mówi się o nich, że uzdrawiają, zmieniają przyszłość na lepszą i robią różne inne cuda jak np. chodzą po 1000 stopniowej lawie, pyta dr Tytusa Brightona czy on wie jak oni to robią. Tytus Brighton mówi, że chciałby ażeby to co powie pozostało tajemnicą, gdyż on ma duży dorobek naukowy i że przez 40 lat nie może odkryć czym posługują się ci ludzie, którzy uzdrawiają i nie tylko i którzy przeprowadzili go przez gorącą lawę, która normalnych ludzi by poparzyła. Tytus Brighton mówi, że poznanie czym posługują się Kahuni zrewolucjonizuje świat. Tytus Brighton nie doczekał odkrycia tego czegoś co Max Freedom Long nazwał magią, a ja nazywam grawitacyjną siłą życia. Odkryłam, że my jesteśmy grawitacyjnymi siłami życia i przestaliśmy nimi być jak weszliśmy w myślenie oparte na grawitacyjnej sile uśmiercającej życie. Mózg oddziele to myślenie oparte na grawitacyjnej sile uśmiercającej życie na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest chory psychicznie i ma chore ciało. Ludzie w miarę postanowienia o oszukiwaniu ludzi weszli w umysł oparty na braku rozumu i zaczęli wybierać sobie przywódców opartych na braku rozumu. Ci ludzie oparci na braku rozumu mówią, że wierzą w Boga. Ludzie którzy są grawitacyjnymi siłami życia wypowiadają słowa Boga.
Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy oparte jest na braku rozumu. Prawo Stwórcy jest oparte na rozumie i odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że są w nim zapisy i reguły. Dziękuję tym Naukowcom za ich odkrycie. Ludzie powymyślali słowa i na nich nauczyli się wiedzy na jakiej są umysłowo i psychicznie chorzy. WOLA CZŁOWIEKA JEST OPARTA NA WYMYŚLONYM MYŚLENIU, A WYMYŚLONE MYŚLENIE JEST OPARTE NA SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH OPARTYCH NA ENERGII UŚMIERCAJĄCEJ ŻYCIE.
Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, gdyż jest oparta na braku rozumu, a co bardzo dobrze widzą ludzie którzy mają rozum. Ludziom kościoła zgadza się myślenie oparte na braku rozumu i opowiadają o Bogu, a namawiają ludzi na wykonywanie woli ludzi opartych na braku rozumu. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie oparte jest na rozumie. Ludzi bez rozumu mamy ogromnie dużo, gdyż na całym świecie władzę, a ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy. O ludziach którzy w dawnych czasach mieli tylko maturę mówi się, że mieli wiedzę i byli inteligentnymi ludźmi. Ja brałam do siebie na praktykę i staż studentów i wielu z nich widzę, że to wspaniali ludzie, a przestałam przyjmować jak zauważyłam, że student mówi, że kończy zarządzanie i nie jest mu potrzebna wiedza jakiej uczę. Ludzie mają ukończone studia na wymyślonym myśleniu na jakim mówią, że są profesorami, którzy wiedzą, że budżet państwa się tworzy przy pomocy oszukiwania ludzi zmienianiem danego słowa. Każdy oszust narzuca i zmienia słowa. Encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a prawo ludzi oparte jest na nazywaniu prawem myślenia do oszukiwania. Prawo ludzi mówi, że prawo to wykonywanie woli oszusta. Sądy wydają nakazy wykonywania woli oszusta. Uczelnie kształcą ludzi na wymyślonym myśleniu i ci ludzie za jakiś czas przychodzą do szpitali i zakładów psychiatrycznych. Psychika nie jest oparta na wymyślonym myśleniu przez ludzi, a jest oparta na rozumie i człowiek jest zdrowy psychicznie i ma zdrowe ciało jeśli w mózgu ma rozum. W filmie "Piękny umysł" jego twórca pokazuje człowieka chorego na schizofrenię, który ma wspaniałą wiedzę a jest chory na schizofrenię. Wskazuję, że ta wspaniała wiedza jest w naturze mózgu, a ta na jakiej oparta jest schizofrenia jest oparta na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Byłam dumna jak mój dziewięcioletni wnuk Michałek powiedział do mnie, że nie chce chodzić do szkoły bo tam terroryzują dzieci. Ja wskazuję, że ci terroryści wprowadzają dzieci w chorobę umysłową i psychiczną.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz