wtorek, 23 sierpnia 2016

EMOCJE TO ENERGIA

Nauka wie, że natura to psychika. Nauka wie, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, ale jakby dla niej normalnym było, że rozum może istnieć bez myślenia. Ludzie uważają, że to ludzie wymyślili myślenie. Ja nie mam myślenia po ludziach, a od swojego Stwórcy. Wyszłam też z tego myślenia i na swoją zgubę. Na szczęście wycofałam się z myślenia wymyślonego przez ludzi.
Natura to emocje i nauka nie chce zauważyć, że te emocje się zmieniły w wyniku narzucenia innego myślenia. Są Naukowcy oparci na rozumie i wiedzy, a naukowcy oparci na myśleniu władzy mają przekonania oparte na narzuconym myśleniu, a narzucone myślenie nie ma nic wspólnego z naturą. To myślenie narzucone kocha pieniądze i te pieniądze są ważniejsze od wspaniałych emocji jakie mamy na myśleniu natury. Pieniądze są potrzebne w życiu, ale kiedy są celem życia to dla mnie to wielka katastrofa. Ażeby poznać wspaniałe emocje na jakich stworzył nas Stwórca trzeba zwrócić uwagę na łączącą nas miłość z ludźmi którzy mają w sobie miłość i trzeba zauważyć, że są ludzie którzy nie mają miłości i że oni posługują się myśleniem na jakim nie ma miłości. Miałam takie zdarzenie, że jechaliśmy z mężem i kolegą na egzamin z Filozofii. Był to dzień w którym profesor miał imieniny i kupiliśmy mu koniak. Profesor powiedział, że go wypijemy, a były to czasy, że miał tylko jeden kieliszek. Mój mąż i nasz kolega prowadzili samochody i nie mogli pić, a profesor powiedział do mnie, że ja mogę z nim pić. Więc piłam, a wstydziłam się powiedzieć ażeby lał mi mniej tego koniaku i ile nalał tyle wypiłam bo czekał ma kieliszek. Dla mojego organizmu była to wtedy dawka potężna, ale egzamin zdałam, a mój mąż i kolega nie zdali. To co zapamiętałam z tego egzaminu przy koniaku to słowa profesora, że jestem niezwykle interesująca. Ja uważam, że człowiek ma być interesujący, a jeśli go interesują tylko pieniądze i seks to nic interesującego. Ażeby człowiek był interesujący to musi mówić i robić to co jest interesujące. Ażeby być interesującym to trzeba mieć wiedzę. Wykonywanie myślenia władzy czy kościoła to żadna wiedza i jeszcze ludzie władzy mówią, że ludzi nie zwalnia z obowiązku znajomość tego co wymyślili i nazwali prawem. Całe szczęście, że mózg reaguje na to wymyślone myślenie gdyż ludzie byliby idiotami na wymyślonym myśleniu. I tak dużo ich chodzi.
W tym co jest interesujące jest miłość. Mam wielu wspaniałych przyjaciół z którymi łączy nas miłość. Nie mówimy na ogół, że to miłość, ale ja wiem, że tak jest. Wielu moich przyjaciół pracuje na wysokich stanowiskach władzy i wiedzą, że jestem wrogiem władzy, a np. jeden z moich byłych dyrektorów był u mnie z kwiatami w grudniu na moje imieniny i zadzwonił po kilku miesiącach i mówi, że ma dla mnie zielone orzechy bo w grudniu powiedziałam, że chciałabym zielone orzechy. Przywiózł mi te zielone orzechy mimo, że widać nieustannie dzwoniące telefony. W moim życiu w szpitalu byłam jak urodziłam dzieci, a z konieczności kiedy wypadłam z dużego samochodu i złamałam kręgosłup. Jeden z moich klientów przynosił mi każdego dnia słoik z ugotowanymi skórkami i mówił, że mam jeść bo sklei się kręgosłup. Jego żona jest bardzo zajętym lekarzem i była u mnie tylko raz z pięknym wazonikiem z kwiatami. Powiedziałam do niej, że kwiatów w szpitalu nie wolno, a ona odpowiedziała "Ty możesz". To wszystko są  słowa oparte na emocjach miłości. Kiedy po wyjściu ze szpitala poszłam do lekarza ażeby sprawdził stan kręgosłupa to popatrzył na zdjęcie z wypadku i powiedział, że to zły stan kręgosłupa, a jak zobaczył aktualne zdjęcie to powiedział, że to cud. Jednym z moich klientów jest autor książki "Kręgosłup w stresie" który jest bardzo dobrym w tym co robi i znanym nie tylko w Polsce. Zadzwonił do tego lekarza zapytać o ten cud. Ten mój klient i przyjaciel też był mi z pomocą i coś tam swoimi rękami robił. Wiem, że na ten cud złożyło się codzienne przynoszenie mi galaretki ze skórek przez wspaniałego człowieka, który sam codziennie je gotował ażeby były świeże i przywoził do szpitala, ręce oparte na wiedzy mojego klienta dr medycyny manualnej i moje myślenie oparte na energii podświadomości. Ten mój wypadek był bez wątpienia oparty na wyjściu z energii natury, gdyż choroby są oparte na złych emocjach a złe emocje na złej energii. Od jednego z moich klientów dostałam tyle róż, że przebił wszystkich, a nigdy nie łączył nas seks. Jeden z moich przyjaciół kiedy jestem na jego imieninach lub jego żony ma fotel przy miejscu na którym siedzi, a kiedyś wchodzę i słyszę na korytarzu jak jego żona mówi "proszę nie siadajcie na tym fotelu bo mój mąż trzyma go zawsze dla Basi". To są nasze naturalne emocje miłości. Takich emocji miłości mam dużo i to jest cudowne. Od niedawna weszłam na Facebooka i ogromną radość sprawiają mi zdjęcia robione przez artystów, gdyż z tych zdjęć wychodzi miłość. Nikt nie znajdzie miłości w zdjęciach z politykami, a już tam gdzie wojna to emocje strachu i wszelkiego paskudztwa jakie może zrobić człowiek ze złymi emocjami. Ci źli ludzie zrobili się złymi w wyniku wymyślenia myślenia innego aniżeli myślenie na jakim stworzył nas Stwórca. Biochemik Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a to myślenie na jakim oparte są emocje miłości. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają złe emocje i wszelkie zło jakie jest na ziemi jest oparte na złych emocjach jakie mają ludzie którzy mają w mózgu z nabycia umysł oparty na kłamstwie. Ci ludzie doszli myśleniem do nazwania wymyślonego myślenia prawem i do karania ludzi przez nich nie stworzonych. To wszystko robi myślenie, a jego skutek jest w emocjach. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ode mnie nie chcą przyjąć do wiadomości mojego również opierania się na odkryciach naukowych, że narzucone myślenie też nie istnieje bez emocji, ale złych. Nie chcą też się zgodzić z moim odkryciem, że emocje oparte na rozumie to emocje miłości. W naturze wszyscy mieliśmy takie same myślenie i wypowiadaliśmy takie same słowa, a teraz się różnimy. Te różnice pomiędzy ludźmi są oparte na słowach i emocjach. Nie jest prawdą, że myślenie podświadomości nie jest znane ludziom, a o czym świadczą zainteresowania ludzi i ich ulubienie muzyki, tańca, malarstwa, śpiewu itd, a to emocje natury, a podświadomość to emocje natury. To, że czytają mnie ludzie z ponad stu krajów świata jest dowodem na to, że są zainteresowani tym co piszę. Ludzie nie wiedzą jak daleko odeszli od natury, czyli emocji miłości. Na Twitterze widzę u mnie Obserwatorów mędrców, a na Facebooku emocje miłości w zdjęciach jakie mi przysyłają. Miłość też oparta jest na rozumie i wiem, że ludzie pokazujący fotografie z których ja czuję miłość mają rozum. Dużo ludzi pisze do mnie lub dzwoni i oferują mi związki małżeńskie z ich dużą ilością pieniędzy. Nie odbieram telefonów bo odpowiadanie na słowa ludzi oferujących mi małżeństwo których nie znam wprowadza mnie w stan w którym chcę jak najszybciej skończyć tą rozmowę. Mam wyrzuty do nie odebranego przeze mnie telefonu od człowieka pokazującego wspaniałe fotografie z wychodzącą z nich miłością. Czasami się zdarzy wyjątkowy człowiek a oni są cudowni. Jest sztuka teatralna ze wspaniałymi aktorami Martą Lipińską i Zbigniewem Zapasiewiczem "Godziny miłości" i to cudowna praca i emocje.
Chcę zwrócić uwagę na to, że w naturze istnieje tylko energia i że ta energia to emocje miłości i że one są oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Autorem tych emocji miłości jest nasz Stwórca. Ludzie wykonujący czynności na energii natury mają w wykonanych przez nich pracach emocje miłości. Ludzie wykonujący czynności na energii opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka mają w wykonanych przez nich pracach złą energię. To lipa te wykonane czynności na kłamstwie i ta energia jest szkodliwa dla życia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a nie dodają, że na złe emocje oparte na złej energii jaka jest z nabycia we wszechświecie i o której Albert Einstein mówi, że na niej jest śmierć.  
Nikt z nas nie ma mocy nad energią. Przysięgi małżeńskie, że będzie się kochać są oparte na braku rozumu, gdyż kochanie jest oparte na energii, a człowiek nie ma mocy nad energią. Mówić sobie można to co się chce, a ja wskazuję, że mowa jest oparta na energii i że tą energię się odczuwa.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz