wtorek, 2 sierpnia 2016

PRAWO LUDZI TO SŁOWA DO OKRADANIA I MORDOWANIA PSYCHIKI

Wszystko załatwiamy przy pomocy słów. W naturze mózgu są słowa na jakich w energii jest porządek. Natura to porządek w energii. Ten porządek w energii jest zaburzony energią opartą na kłamstwie opartą na umyśle opartym na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka.
Niektórzy z ludzi pytają mnie czy ja preferuję bezprawie. Ja na to odpowiadam, że ustanawianie prawa musi być oparte na prawie do tego do czego ustanawia się prawo, a ludzie nie mają prawa do ludzi, do mienia ludzi i nie mają prawa do mienia jakie jest w naturze. Ludzie w swoim prawie opartym na kłamstwie piszą w art. 1 Konstytucji, że Rzeczpospolita jest dobrem wspólnym wszystkich Obywateli. Ci ludzie nie piszą jak ci obywatele nabyli prawa do tego dobra. Ja wiem, że urodziłam się w nie swoim świecie i nie mówię, że to co jest w tym świecie jest moje i ja miałabym nazywać prawem słowa kłamców którzy mówią, że to co jest na ziemi jest również moim dobrem. Ja nie jestem złodziejką. Ci ludzie znają słowa do okradania. W naturze nie ma słów do okradania. Prawo ustanowione przez złodziei to życie u złodziei. Ja nie wykonuję prawa złodziei. Wskazuję na mózg, że to on ustala prawo. Naukowcy odkryli, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Ja wskazuję, że te czynności organizmu to energia jaka jest przekładem myślenia jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że myślenie do okradania też jest przekładem na czynności organizmu, gdyż na energię opartą na słowach do okradania. To na tej energii opartej na słowach do okradania odkrył Neurobiolog Eric Kandel zmienioną anatomię. Zmieniona anatomia to anatomia wykonująca czynności na słowach złodziei. To wielki wstyd, że ludzie znają myślenie do okradania i że nazywają prawem wykonywanie słów złodziei. Jesteśmy stworzeni na słowach jakimi jesteśmy uczciwymi ludźmi. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania a w jednym z pism też piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba wybierania swoich reprezentantów jako Posłów którzy muszą mieć co najmniej 100.000 głosów. Ja mówię, że ci reprezentanci nie mają prawa do mienia jakie jest na ziemi i że energia życia nie działa na ich myśleniu, ale działa energia śmierci. To źle zachowujący się człowiek uważa, że ma prawo do wybierania swoich reprezentantów, gdyż ten człowiek nie ma prawa do tego co jest na ziemi. Ażeby uważać, że ma się prawo do tego co jest na ziemi to trzeba znać słowa do okradania. Ażeby uważać czyjeś za swoje to trzeba być złodziejem. Ci złodzieje jeszcze mówią, że Stwórca nie umiał stworzyć ciała ażeby nie cierpiało na okradaniu ludzi.
Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia na to co odpisałam przysłali mi jeszcze jedno pismo  już tylko z wyrazami szacunku i uznania.
Wskazuję, że ludzie nauki niby nie wiedzą, że człowiek cierpi i umiera na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, a że wiedzą złodzieje i mordercy którzy po moim napisaniu, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał  przysyłać mi podziękowania. Czy ludzie uważają za prawo myślenie tych złodziei i morderców.
Cóż to za prawo oparte na słowach do okradania. To chuligaństwo, złodziejstwo, mordowanie ludzi, znęcanie się na psychice ludzi i zwierząt, uważanie seksu za zabawę i nie ponoszenie skutków za swoje decyzje. Nikt w sądach nie pyta porzucającego rodzinę jak on wykonuje swoje obowiązki i jak je będzie wykonywał odchodząc z rodziny, a za to wyrzucają rodzinę na ulicę bo mówią, że ten kto nie wykonuje obowiązków chce połowy majątku i wydają nakaz komornikowi zlicytowania mieszkania w którym żyje rodzina. Nie wykonywał obowiązków, a chce. Ten kto wykonuje obowiązki jest uczuciowo związany z rodziną, a oszust nie ma uczuć. Oszust chce się bawić i dla niego nie ważne, że za ukradzione ludziom pieniądze. Oszust przysiągł, że będzie budował rodzinę, a rozwala dobytek rodziny. To człowieka bez uczuć nie obchodzi los jego dzieci. Jezus wyraźnie pokazał swój sprzeciw na prawo ludzi i na kościół który zamiast wypowiadać słowa Boga mówi, że wierzy w Boga. Kościół rozgrzesza z innych słów jak wypowiada Bóg. Cóż to za wymiar sprawiedliwości nie oparty na prawie do rzeczy. Cóż to za wymiar sprawiedliwości wydający wyroki nie stworzonym przez siebie ludziom funkcjonującym na nie stworzonym przez ludzi mózgu. Wskazuję, że Ten Kto stworzył człowieka ma w stworzonym przez Niego mózgu słowa wypowiedziane przez człowieka i że człowiek na wypowiedzianych innych słowach jest umysłowo i psychicznie chory i uzależniony od energii zawartej w narzuconych słowach.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz