sobota, 20 sierpnia 2016

WIERZĄCY W BOGA MAJĄ W MÓZGU Z NABYCIA UMYSŁ OPARTY NA BRAKU ROZUMU

Umysł oparty na rozumie jest oparty na słowach jego Stwórcy. Mózg odrzuca inne słowa na umysł oparty na braku rozumu. Mózg jest skonstruowany w doskonały sposób przez jego Stwórcę, gdyż wie jakie słowa są do uczciwego postępowania, a jakie do oszukiwania. Mózg jest połączony z odczuwaniem i słowa oszusta wprowadza na systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów, czyli przeciwko oszustom wypowiadającym inne słowa jak On. Jezus wskazał, że organy oparte na słowach do oszukiwania to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Oszust to złoczyńca i przybili swojego Stwórcę do krzyża, a ludziom powiedzieli, że nie wiedzą co to jest prawda o jakiej opowiadał Jezus, że na niej nas stworzył. Minęło ponad 2000 lat od czasu pobytu na ziemi Jezusa i ja odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Napisałam do Polskiej Akademii Nauk ponad 3800 pism, a ponieważ nie reagowali zaczęłam pisać do Uniwersytetu Cambridge, Uniwersytetu Carnegie Mellon, Uniwersytetu Kalifornia, Prezydenta Harvardu, do niezliczonej ilości ludzi, a oni milczeli, albo pisali jak ze "Szkła kontaktowego", że odkryte przeze mnie myślenie jest niepożądane. Ja odkryłam, że niepożądane bo złodzieje narzucający słowa żyją z okradania ludzi dla których swoje myślenie do oszukiwania nazwali prawem i wiarą w Boga. Oszuści otrzymują w kościołach rozgrzeszenie, gdyż ludzie którzy zła nie czynią nie mają grzechów. To myślenie do oszukiwania zgadza się ludziom kościoła, gdyż namawiają ludzi na wybieranie władzy i biorą za to od ludzi władzy pieniądze. Ci ludzie kościoła opowiadający o Bogu wysyłają psychikę stworzoną przez Boga na znęcanie się na niej przez oszustów wypowiadających inne słowa jak Stwórca. Psychika i ciało są stworzone na słowach ich Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Na moje odkrycie, że słowa do oszukiwania są też przekładem na czynności organizmu milczą. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 wiedzieli, że wskazuję na inne systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i na inne systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Oszuści stojący do dzisiaj na czele mienia Stwórcy zwolnili tych Dyrektorów i zatrudnili Dyrektor która chce uśmiercania życia ludzi. Tak to narobiły słowa oszustów niewyobrażalnego zła na jakich Albert Einstein mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że ta katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na systemach neurologicznych jakie ludzie mają w sobie na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy to odkryli nie dostali Nagrody Nobla. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, ale tylko za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności bez podania, że od wykonywania czynności na myśleniu narzuconym przez oszustów którzy znęcają się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli złoczyńcy. Przyznana Nagroda Nobla nie mówi, że ta zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i ofiary.
Otrzymujący wynagrodzenia od złodziei niektórzy ludzie w internecie podają, że z ponad stu krajów świata ludzi na moim Blogu jakich wykazywali zanim nie zobaczyli, że odkryłam złoczyńców, czyta niewielu ludzi i w tej chwili tylko kilkunastu z Niemiec i z Polski. Na Twitterze wprowadzają prostytutki o których mnie nie zawiadamiają jak o innych, że chcą wejść jako Obserwatorzy. Ludzi opartych na rozumie wymazują. Na Facebooku wiedzą kogo do mnie nie wpuścić tak jak np. Kosmonauty NASA, naukowca i profesora na Uniwersytecie Michaele Pasquale Mitoli podając, że wyczerpał limit znajomych. Nie wpuszczają wybitnych reżyserów o których wcześniej piszę. To ludzie kanalie powstali na myśleniu do oszukiwania. Ci oszuści zdobywają nad ludźmi władzę przy pomocy ich oszukiwania, że np. dają 500 zł. na dziecko z pieniędzy ukradzionych ludziom przy pomocy nazywania myślenia do okradania prawem. Nie wiedziałam dlaczego nie słyszę od moich koleżanek i kolegów, że oni wygrywają sprawy w sądach, a ja wygrywam wszystkie, że oni nauczyli się myślenia do okradania na studiach prawa. Odkryłam, że ludzie na nabytym myśleniu do oszukiwania nabyli umysłu opartego na braku rozumu od oszustów posługujących się tym myśleniem na jakim są kanaliami okradającymi ludzi z pieniędzy, wyrzucającymi ludzi z domów jak nie ma ich już z czego okraść i mordującymi ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Ci złoczyńcy mówią, że są wierzącymi w Boga. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a tu okazuje się, że ja znam. Na tym myśleniu podświadomości opartym na rozumie odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przez złodziei okradających przy pomocy narzucania myślenia. Fizjolog Iwan Pawłow za znęcanie się na psychice psa otrzymał Nagrodę Nobla, a ja za odkrycie, że ludzie tacy jak Iwan Pawłow są złoczyńcami znęcającymi się na odczuwaniu ludzi i zwierząt nie otrzymałam Nagrody Nobla i nigdy nawet podziękowania. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymywałam podziękowania, ale do czasu jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Otrzymywałam i otrzymuję podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i mam ich około 3800 w których piszą, że zawiadomią mnie o swoim postanowieniu i nie zawiadamiają. Piszą, że chcą mnie przyjąć do nich na studia. Ludzi którzy ukończyli studia oparte na rozumie bardzo trudno jest znaleźć, a ci którzy mają rozum to na swoich decyzjach opartych na prawdzie na jakich ma się rozum. Wstrętni oszuści zrobili z ludzi umysłowo chorych ludzi wykonujących wolę złoczyńców. Wstrętni złodzieje narzucający słowa mówią o mieniu Stwórcy i ludzi, że to ich i zadali cierpienie prawie wszystkim stworzeniom i odkryłam, że mają za to umysłową i psychiczną chorobę i że mają zapewnione doświadczanie swojego myślenia w postaci zła jakie tym myśleniem uczynili.
Profesorów mamy opartych na rozumie i na braku rozumu. Stwórca ma profesorów opartych na rozumie, a ludzie oszuści na braku rozumu. Profesorowie oparci na rozumie robią dobro, a profesorowie oparci na braku rozumu mówią do ludzi, że otrzymali kredyt z oprocentowaniem 40% rocznym, a zmienili im na miesięczne. To profesorowie złodzieje i tak mamy z ludźmi w każdym zawodzie. Odkryłam, że złodziej ma swój umysł z nabycia oparty na braku rozumu. Odkryłam, że Stwórca nie tylko na swoich słowach stworzył ludzi, ale skonstruowany przez Niego mózg stworzył z wypowiadanych innych słów umysł oparty na braku rozumu którym zajmują się systemy neurologiczne oparte na energii o jakiej Albert Einstein mówi, że to zła energia, a ja mówię, że pochodząca od złoczyńców.
Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, ale ja po ogromnej ilości ludzi oglądających Konkursy Chopinowskie, czy Taniec z gwiazdami widzę, że oni mają emocje oparte na prawdzie. Każdy z nas raczej wszedł w to myślenie narzucone przez oszustów, ale w różnym stopniu i nie wszyscy zgodzili się być kanaliami.

                                                                                                   Barbara Paul
                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz