niedziela, 28 sierpnia 2016

PROBLEM BOLI BO NIE MA W NIM UCZUĆ

                    ZMIENIONA ANATOMIA TO ANATOMIA BEZ UCZUĆ

Problem jest oparty na kłamstwie, a w kłamstwie nie ma uczuć. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucanie zachowań i problemy. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że w tych systemach neurologicznych nie ma uczuć. Odkryłam, że uczucia są w systemach neurologicznych opartych na słowach  jakie są w naturze mózgu. Kłamca nie ma uczuć. Mózg wprowadza w systemy neurologiczne w których nie ma uczuć narzucającego słowa i wykonującego narzucane słowa, gdyż w ich słowach nie ma uczuć. Kłamcy ustanowili prawem i wiarą w Boga słowa w których nie ma uczuć, a ludzie się zgodzili na wykonywanie słów jakie zadają ich uczuciom cierpienie i śmierć. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te czynności wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na słowach w których nie ma uczuć. Te słowa w których nie ma uczuć to słowa narzucone przez człowieka i są one narzucone w celu oszukiwania człowieka. Oszust to narzucający słowa, a człowiek który ma problemy to człowiek wykonujący słowa oszusta. Jeśli kochanie nie jest oparte na słowach na jakich oparte jest kochanie to przysięgamy oszustowi, że będziemy go kochać. Życie pokazuje, że oszusta kochać się nie da bo nie ma uczuć. Emocje na jakich się kocha są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Dobrze Naukowcy widzą, którzy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i ż rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to uczucia miłości. W narzuconych słowach nikt nie znajdzie uczuć, a to co znajdzie to cierpienie zadane uczuciom. Na emocjach opartych na miłości oparte jest całe nasze ciało. Budowa naszego ciała jest oparta na systemach neurologicznych opartych na emocjach miłości. Emocje miłości to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i to jest genetyka. Genetyka to uczucia. Chorzy ludzie mówią, że cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na słowach w których nie ma uczuć i są to słowa inne aniżeli słowa na jakich jest oparta genetyka. Zadane przez Iwana Pawłowa psu cierpienie to nie jest genetyka. Cierpienie zadane przez Iwana Pawłowa to słowa do oszukiwania psa. Zadane ludziom cierpienie to słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga. Cierpiąca anatomia jest zmieniona o systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach w mózgu. To bez wątpienia dlatego zachwycam się odruchami natury. Odruchy natury to inteligentne odruchy oparte na rozumie. Zmienioną mowę ciała ma kłamca i jego odruchy to odruchy chama, złodzieja, bandyty, erotomana, pedofila, itp. Kłamca namawia na wykonywanie jego słów przy pomocy obiecania dawania dobra i oszukiwania, że kocha. Kłamca nie daje swojego dobra a ukradzione innym przy pomocy nazwania słów do okradania prawem i wiarą w Boga. Kłamca nie kocha bo nie ma uczuć. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, czyli zrzekli się uczuć. Ja mówię, że zrzec się uczuć nie można, a nie ma się uczuć jeśli ma się w mózgu kłamstwo.
 Też weszłam w to myślenie bez uczuć chociaż natura mówiła nie rób tego. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którzy mieli problemy nie wchodziłam w myślenie kłamcy, ale je odrzucałam. Robiłam zatem to samo co robi mózg, gdyż odrzuca słowa kłamcy na umysł oparty na braku rozumu.
Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę wypartą i stłumioną i nazwał ją podświadomością. Podświadomość to natura. Prawidłowo Zygmunt Freud nazwał naturę psychiki podświadomością. Zygmunt Freud mówi, że ludzi psychicznie chorych trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że ta psychoanaliza to poszukiwanie kłamstwa z zawartym w nim brakiem uczuć. Pomagałam cierpiącym ludziom z powodu ich problemów jakie wskazywali, że zadał im przepis nazwany prawem ludzi. Ten przepis nazwany prawem ludzi zadaje cierpienie bo jest oparty na kłamstwie. Pomagałam ludziom do czasu kiedy zauważyłam często powtarzane przez nich słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem znaczy zgodnie ze słowami kłamcy i wtedy postanowiłam zlikwidować swoją działalność. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy, a ja odkryłam, że mózg dobrze wie, że kłamca chce wykonywać wolę kłamcy. Ważnym jest pytanie zadane mi przez Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego "dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej". Ja mówię, że ażeby zachorować psychicznie to trzeba mieć w mózgu decyzje o wykonywaniu woli kłamcy.
Po rozgrzeszenie do ludzi kościoła chodzą ludzie którzy cierpią. Ci cierpiący ludzie opowiadają o przyczynie cierpienia księdzu, a ksiądz rozgrzesza ich z tych słów zadających cierpienie, a co nikomu w niczym nie pomaga, gdyż ksiądz nie usunął z człowieka systemów neurologicznych zadających mu cierpienie, bo nie przyczynił się do usunięcia z mózgu słów które zadały cierpienie. Ludzie medycyny usuwają systemy neurologiczne zadające cierpienie ale nie usuwają słów na jakich oparte są te systemy neurologiczne. W wyniku usunięcia systemów neurologicznych zadających w jakimś miejscu ciała cierpienie, zła energia przechodzi w inne miejsce ciała i w innym miejscu ciała tworzy nowotwór. Bardzo dobrze widzi to dr Deepak Chopra, który pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a ja wskazuję na komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, że one się nie pomyliły tylko wykonują słowa na jakich są oparte. Deepak Chopra dalej pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję na tą zmorę pamięci na jaką medycyna nie ma leku, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że te słowa wypowiadane inne jak są w naturze mózgu człowiek ma z nabycia w mózgu i że na nich cierpi bo nie ma w nich uczuć. Kłamca nie ma uczuć bo Stwórca tak skonstruował człowieka, że uczucia ma tylko na wypowiadaniu słów na jakich uczucia są stworzone.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz