środa, 24 sierpnia 2016

W PIĘKNIE ZAWARTE SĄ EMOCJE MIŁOŚCI

Natura jest pięknem. To piękno natury oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta jest na rozumie w mózgu. Piękno oparte jest na rozumie. Umysł Stwórcy to doskonały umysł oparty na pięknie. To Stwórca postanowił dokonać takich układów z pierwiastków ażeby z nich wytworzyć piękno z zawartą w nim energią miłości. Wszyscy zachwycamy się pięknem natury. Do tego piękna natury należą też ludzie. Odkryłam, że brzydota pochodzi od ludzi którzy mają w sobie energię na jakiej wykonują brzydkie rzeczy i że te brzydkie rzeczy są oparte na innym umyśle jak oparty na rozumie i jest nim umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że piękno jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie, a brzydota na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że wejście w związek z kłamcą niszczy miłość. Odkryłam, że energia jaka jest w naturze wszechświata to energia miłości. To bez wątpienia o tej miłości mówił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i tak samo mówi wielu ludzi. To kłamca nie wie co to jest prawda i kłamca nie ma miłości. Zrzec się miłości nie można, tak jak to mówią ludzie kościoła, że się zrzekli miłości, gdyż nie można się zrzec energii. Energię mamy albo opartą na prawdzie, albo opartą na kłamstwie. Zła energia oparta jest na kłamstwie i ta energia jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Natura nas prowadzi jeśli wypowiadamy słowa na jakich jest oparta. Natura jest oparta na prawdzie i na miłości. W naturze wszechświata jest tylko energia miłości oparta na wypowiadaniu słów Stwórcy tej miłości. Jeśli wypowiemy słowa oparte na kłamstwie to wchodzimy w energię w której nie ma miłości. Energia miłości to energia życia, a energia w której nie ma miłości to energia uśmiercająca życie.  Energia oparta na kłamstwie zadaje cierpienie psychice opartej na miłości. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich jest cierpienie i śmierć. Te narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie i na nich są oparte organy przeciwko którym wystąpił Jezus jakimi to organami są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Dzisiaj mamy świat w którym ludzie mówią, że dla nich prawem i wiarą w Boga są słowa kłamców. Ludzie tymi słowami opartymi na kłamstwie odeszli od natury i do tego stopnia, że Biochemik Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Podświadomość to energia natury w której zawarta jest miłość. Ta podświadomość podporządkowuje się myśleniu opartemu na prawdzie na jakim jest stworzona. Ta podświadomość robi sprzeciw na złą energię opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że te słowa wypowiadane inne jak są w naturze mózgu to słowa kłamcy. Kłamcy przejęli władzę nad pięknem natury i wprowadzają w nią energię opartą na kłamstwie uśmiercającą życie. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Albert Einstein pokazuje, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi to wykazywane przez mózg wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Kiedy napisałam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to źli ludzie usunęli ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którym zgadzały się moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Jasnym dla mnie było, że kiedy Jezus był na ziemi i wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa to stojący na czele Jego mienia reprezentanci władzy Herod, wymiaru sprawiedliwości Piłat i kościoła Kajfasz powiedzieli Mu, że ich słowa są w Jego świecie prawem i wiarą w Boga i na tych słowach złoczyńców wydali wyrok śmierci na Tego Kto dał im życie i pozwolił żyć w Jego pięknym opartym na miłości świecie. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i sam się na nią szykował. Odkryłam, że Jezus chciał ludziom pokazać, że narzucone słowa zadają psychice cierpienie i życiu śmierć. To źli ludzie nie przyznali Nagrody Nobla dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. To źli ludzie nie reagują na moje odkrycie, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu zmieniona jest anatomia na złoczyńcę i ofiarę. To źli ludzie nie chcą od Alberta Einsteina i ode mnie przyjąć do wiadomości, że zła energia jest oparta na kłamstwie i to źli ludzie szukają złej energii u Stwórcy. W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Albert Einstein pokazuje, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że te sposoby myślenia ludzi mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i opartej na nim złej energii. Od niedawna jestem na Facebooku i szybko znalazłam się w towarzystwie ludzi przysyłających mi fotografie z zawartym w nich pięknem. Te fotografie powodują, że jestem szczęśliwa, a przyczyną tego mojego odczuwania szczęścia jest zawarta w nich energia miłości. Zdarzyło mi się, że nie wiedziałam, że weszłam w emocje miłości jednego z autorów pięknych zdjęć. Nie wiem skąd przyszło mi do głowy, że napisałam do niego, że na pewno nie fotografowałby ludzi opartych na braku rozumu, gdyż nie ma czego uwieczniać. Wtedy on zareagował telefonem do mnie, a ja się wystraszyłam i nie odebrałam telefonu. Myślałam nad tym czy zrobiłam coś złego napisaniem tych słów.
Spowodowałam to słowami którymi pokazałam, że rozdzielam emocje miłości oparte na rozumie od emocji w których nie ma miłości opartych na braku rozumu.
Pracowałam w kontakcie z prawem ludzi opartym na wymyślonych słowach i byłam w związku małżeńskim z człowiekiem władzy. Władza oparta jest na wymyślonym myśleniu, a wymyślone myślenie na kłamstwie. Robiłam stanowczy sprzeciw na słowa władzy, gdyż mi się nie zgadzały i widziałam, że ludzie wykonujący to prawo cierpią. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a Pełnomocnik Radca Prawny organów skarbowych zawsze wygrywał i pewnego dnia poprosił mnie o moją książkę "Nasza Boskość". Chyba chciał poszukać co powoduje, że z nim wygrywam. Tak samo zainteresowany moją wiedzą przyszedł do mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości. Tym ludziom nie zgadzały się moje słowa, a mnie nie zgadzały się ich słowa. Wygrywałam sprawy w sądach do czasu w którym zaczęłam dopisywać w skargach do sądów, że rozstrzygniemy wszystkie problemy ludzi opierając się na prawdzie na jakiej widzimy słowa złoczyńcy. Wtedy reakcją było wystąpienie przez Naczelny Sąd Administracyjny o odebranie mi prawa wykonywania zawodu.
Chodziło o słowa. Ja na swoich słowach odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania wymyślonych słów prawem. Widziałam, że te wymyślone słowa są wymyślone w celu okradania ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania i człowiek który ma problemy mają rozbieżne cele. Narzucone zachowania i problemy są oparte na słowach i ja widziałam, że to słowa złodziei nazwane są prawem. Te słowa złodziei nazwane prawem to inne słowa jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że narzucone słowa też i wskazywałam, że te narzucone słowa są na innych systemach neurologicznych. Za to odkrycie nie przyznali mi Nagrody Nobla, tak jak za odkrycie innej psychiki jak naturalna, że to psychika psychopaty i ofiary. Za odkrycie złej energii, że pochodzi od ludzi powinien dostać Nagrodę Nobla Albert Einstein, a ja za odkrycie, że ta zła energia jest w ludziach, którzy mają w mózgu umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Za opieranie się na słowach Stwórcy Nagród Nobla nie przyznają i nie reagują nawet na napisane przeze mnie tysiące pism w których jasno dowodzę, że narzucający słowa to psychopata, a wykonujący jego słowa to ofiara. Narzucone słowa w mózgu są, a na nich człowiek cierpiący szukający miłości. Cierpiąca psychika to psychika w której nie ma miłości. Spośród ludzi namawiających mnie na wejście z nimi w związek małżeński, kiedy napisałam, że nie szukam mężczyzny otrzymałam zapytanie "czego ty szukasz". Odpisałam, że niczego nie szukam.
Na jednym z obrazków na Facebooku zobaczyłam napis z zapytaniem jak znaleźć szczęście i napisałam, że wypowiadać prawdę bo jest oparta na energii powodującej odczuwanie szczęścia. Utracili ludzie cudowne odczuwanie wchodząc w myślenie oparte na kłamstwie jakim posługuje się złoczyńca. Złoczyńca wymyśla słowa do czynienia zła. Człowiek, który wymyśla słowa do czynienia zła wymyśla je po to ażeby robić zło. Prawo ludzi to prawo złoczyńców oparte na złej energii opartej na wymyślonych słowach do czynienia zła. Zła energia oparta jest na słowach złoczyńców. Energia miłości jest oparta na słowach Stwórcy. Złoczyńcy zadali cierpienie prawie wszystkim psychikom i są tak bezczelni, że z Departamentu Zdrowia, a faktycznie śmierci przysłali mi odpowiedź do spamu na moje jasne wskazywanie, że ludzie umierają od wykonywania woli władzy. Złoczyńcy zawiadomili mnie, że moje odkrycie jest niechciane, ale nie mówią dlaczego ukrywają się pod nazwą Departament i Ministerstwo Zdrowia i że jak znaleźli się u nich Dyrektorzy którzy chcieli zdrowia i życia ludzi to ich zwolnili. Ludzie kościoła nie mówią skąd wiedzą, że szatan pochodzi ze stworzenia przez Boga i jest niewidzialny. Ja mówię, że wszyscy ludzie są stworzeni przez Boga i że ci którzy wypowiadają inne słowa jak On są widzialni i znęcają się na psychice i uśmiercają ją.

Ludzie widać, że jak są zakochani to są piękni, a co jest dowodem na to, że energia miłości to piękno. Utraciliśmy to piękno wchodząc w związki z kłamcami zadającymi cierpienie psychice. Nie wiedziałam dlaczego zawsze denerwowało mnie pytanie czy tego pytającego kocham. Pyta ten kto nie wie, a nie wie kłamca który nie ma miłości. Kłamca chciałby ażeby go kochać, a nie można kochać kogoś kto nie ma miłości. Ludzie kościoła opracowali przysięgę małżeńską w której człowiek przysięga, że będzie kochać. Ta przysięga nic nie daje, gdyż nie da się kochać kłamcy bo nie ma miłości. Opracowujący przysięgę chcą ażeby stworzenia Boga kochały złoczyńcę. To co kłamcy robią w domach to widać, że to znęcanie się na psychice. Ludzie władzy mówią, że stworzyli Trybunał do spraw przemocy i że oni niby są przeciw przemocy, a ustanawiają co wolno ludziom przez nich nie stworzonym. Kłamca nie ma miłości, a co widać jak z zabranych ludziom pieniędzy ma zawsze broń do zabijania ludzi. To dla kłamcy zabijanie ludzi jest normalnym, gdyż ma nienawiść do ludzi. Stwórca nas ostrzegł przed wykonywaniem narzuconych słów bo nabędziemy cierpienia i śmierci. Wskazuję dla ludzi wykonujących wolę ludzi, że wola ludzi jest oparta na kłamstwie, a kłamstwo na energii zadającej cierpienie i śmierć i że należy zaprzestać wykonywania woli złoczyńców i powracać na słowa natury oparte na emocjach miłości.
Kłamca zadaje cierpienie wypowiadaniem słów opartych na energii zadającej cierpienie. Biochemik Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu podświadomości, a ludzie uzależnieni od myśli złych opisują, że nie chcieli wychodzić ze stanu w jakim byli kiedy Maria Szulc przemawiała do nich głosem o energii podświadomości. Opisują, że to stan błogostanu, a ja odkryłam, że to odczuwanie miłości. Na odczuwaniu miłości nie ma przymusu seksu. Miłość jest wolna. Ludzi którzy się kochają łączy energia miłości. Jeśli ktoś nas oszuka to czujemy to i czujemy się źle. Trzeba zareagować sprzeciwem na zadane nam cierpienie. Jeśli ten kto nas oszukał nie naprawia uczynionego nam zła to trzeba się z nim rozstać bo to złoczyńca. Nie reagowanie na słowa złoczyńcy doprowadza do stanu jaki widzimy w obozach koncentracyjnych, gdzie złoczyńca wydaje temu kto wykonywał jego wolę rozkaz śmierci. Złoczyńca zdobył pieniądze na broń do zabijania ludzi przy pomocy myślenia do oszukiwania jakie nazwał prawem dla psychiki opartej na prawdzie.  

                                                                                                      Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz