niedziela, 7 sierpnia 2016

CZŁOWIEK DOSKONAŁY WYKONUJE WOLĘ STWÓRCY

Cała natura wszechświata jest doskonała na myśleniu Stwórcy wszechświata. Z tej doskonałości wyłamali się ludzie narzuceniem myślenia. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem myślenia i wskazał swoim cierpieniem na krzyżu u śmiercią, że na narzuconym myśleniu jest cierpienie i śmierć. Odkryłam, że jest to prawdą poznaniem odkryć naukowych o funkcjonowaniu człowieka. Zygmunt Freud pokazuje nam, że odkryta przez niego psychika jest wyparta i stłumiona, a inni Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Psychika oparta jest na emocjach, a Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje oparte na rozumie to nasza natura. Natura wie kogo kochamy bo reaguje na energię opartą na kochaniu u człowieka który też nas kocha. Ludzie na rozumie wiedzą. Człowiek, który ma rozum wie w każdej sprawie, gdyż rozum oparty jest na wiedzy. Rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie i utrzymujemy swój stan anatomii jeśli wypowiadamy prawdę. To o tej prawdzie, że na niej nas stworzył mówił Jezus. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja odkryłam, że ludzie wiedzą tylko chcą oszukiwać. Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w których mam wygrane wszystkie sprawy dokąd się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie zgadzali się ze mną. Myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i zaczęłam o tym mówić, a wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ludzie w urzędach skarbowych, izbach skarbowych, zakładach ubezpieczeń społecznych, ludzie kościoła wiedzą, że ja mam rację, ale nie chcą posługiwać się słowami Stwórcy. Wszyscy ludzie rozmawiając ze mną mówią, że im się zgadza to co ja mówię, a dodają, że nie wiedzą dlaczego powracają na inne myślenie. Stojący na czele kościoła Kajfasz, stojący na czele władzy Herod, stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat wiedzieli o czym mówi Jezus. To świadomi mordercy, tak jak wszyscy ludzie narzucający słowa. Na Facebooku napisała kobieta, że ludzie postępują nieświadomie nie wiedząc o tym, a ja odpisałam, że ażeby człowiek był nieświadomy to musi wymyślić myślenie i je narzucić, albo zgodzić się wykonywać wymyślone przez innych ludzi myślenie. Ludzie na Facebooku wiedzą, że mam rację i inne odpowiedzi ludziom pokazują, a moje ukrywają. Autor przysłanych mi wiadomości ze "Szkła  kontaktowego" wie o czym piszę pisząc, że to co ja piszę jest niepożądane. Ten człowiek jeszcze pisze, że jest przekonany, że to co ja piszę ludzie wyrzucają do kosza na śmieci. Ludzie w Departamencie Zdrowia którzy przysłali mi odpowiedź do spamu na moje wskazywanie, że wykonywanie prawa ludzi uśmierca ludzi wiedzą, że ja mam rację i kpią sobie z mordowanych przez nich ludzi.  Ja wskazuję, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy. Narzucone słowa mordują psychikę. Zanim ludzie zaczęli wykonywać narzucone myślenie to pozwolili się oszukiwać, tak jak Posłanka z partii "Platforma Obywatelska" pozwalała się oszukiwać przez Posła z partii "Prawo i Sprawiedliwość". Ludzie narzucający słowa wiedzą, że ludzie robią się ciemni jak się ich oszukuje. Oszust oszukuje przy pomocy obiecania dawania dobra, a ludzie kościoła zbawienia. Ażeby stać się nieświadomym to trzeba wykonywać jakiś czas słowa kłamcy i kiedy już wykonywanie słów kłamcy spowoduje, że człowiek staje się nieświadomy to kłamca z nim robi co chce. Niektórzy z ludzi doszli już do stanu, że kłamca ich maltretuje tak mocno, że chodzą pobici, a mówią, że oni tego bandytę kochają. Żołnierze stali się tak ciemni, że mówią, że oddają życie za kraj który nie umie mówić, a nie że oddają życie za morderców którzy nauczyli ich mordowania psychiki.
Ludzie w Starożytności którzy byli potęgą opartą na energii opartej na wypowiadaniu słów Stwórcy mówili, że nadchodzi czas ciemnoty umysłowej. Ja wskazuję na mózg na umysł nieświadomy na jakim oparta jest ta ciemnota, że jest on oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ten stan ciemnoty jest oparty na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg oddziela ten stan ciemnoty na ciemnej energii jaka oparta jest na braku rozumu. Naukowcy Fizycy mówią, że nie znają bardzo dużo energii, gdyż nie znają ciemnej energii. Ja wskazuję na myślenie jakie wykonują ludzie, że jest to wykonywanie słów kłamców na jakich oparta jest władza i kościół i że to ciemnota oparta na ciemnej energii. W Polsce mamy sytuację, że Trybunałowi Konstytucyjnemu i Sądowi Najwyższemu i ja widzę, że jest wielu też Sędziów w innych sądach, że im zdecydowanie nie zgadzają się słowa wypowiadane przez ludzi stojących na czele władzy. Ten stan jest stanem, że spotkały się dwa myślenia sprzeczne ze sobą. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie, a ludzie władzy i kościoła znają myślenie na jakim ludzie wykonują ich wolę. Sędziowie zajmują się słowami i Sędzia oparty na rozumie widzi skutek decyzji. Ja wskazałam na emocje zawarte w słowach, które powodują, że człowiek czytając decyzję cieszy się lub cierpi. Decyzja oparta jest na słowach i człowiek odczuwa te słowa ciesząc się lub ciepiąc. Psychika cieszy się ze słów opartych na uczciwości i cierpi na słowach nieuczciwych. Prawo ludzi zadaje psychice cierpienie bo jest wymyślonym do okradania psychiki, a okradanie to czynienie psychice zła. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu, a ja odkryłam, że emocje oparte na wypowiadaniu innych słów nie istnieją bez braku rozumu i że są to cierpiące emocje.
Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że inne myślenie jak oparte na energii życia oparte jest na energii śmierci. Jezus nie cierpiał psychicznie, gdyż ażeby cierpiała psychika trzeba wypowiadania innych słów aniżeli słowa na jakich oparta jest psychika. Jezus nie miał systemów neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich nas stworzył. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat zajmował się słowami i zrozumiał o czym mówi Jezus, a przede wszystkim zrozumiał ile ma nabytej energii śmierci i w mózgu słów na jakich oparta jest energia śmierci i popełnił samobójstwo. Wielu ludzi tak popełnia samobójstwa, a ich przyczyną jest nie wytrzymywanie przez psychikę narzuconych słów w mózgu, gdyż one zaburzają psychiczny spokój. Psychiczny spokój zaburza zła energia oparta na narzuconych słowach w mózgu. Ludzie zamiast się cieszyć z możliwości wypowiadania słów i życia w cudownym świecie to narzucili słowa, zamordowali Stwórcę i z ludzi zrobili swoich służących o których mówią, że to ciemnota. Wykonywanie narzuconych słów tworzy człowieka ciemnego, gdyż opartego na ciemnej energii. Ciemna energia oparta jest na słowach do oszukiwania. Człowiek na słowach do oszukiwania jest ciemny, gdyż nie wie o co chodzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na energii opartej na kłamstwie na jakiej człowiek jest ciemny. Natura to energia i ta energia zmieniła się u ludzi kłamców na energię na jakiej są ciemni. Jeśli kłamca wchodzi w związek z wykonawcą jego słów to z czasem kłamca znęca się na swoim małżonku, a małżonek cierpi i ucieka przed bandytą.  Kłamca chce zadawać cierpienie. Energia oparta jest na woli i energia natury oparta jest na woli czynienia dobra, a energia na woli narzuconej przez człowieka oparta jest na woli czynienia zła. Bandyci stojący na czele mienia Stwórcy mówią do młodych chłopaków, że dla nich ich myślenie jest prawem i robią z psychiki opartej na prawdzie bandytę mordującego psychikę. Złodzieje stojący na czele władzy wprowadzają ludzi na wykonywanie ich woli nakazem wykonywania prawa na jakim ludzie wykonujący to prawo robią się złodziejami takimi samymi jak ci którzy swoje słowa nazwali prawem. Neurobiolog Eric Kandel dobrze widzi, że anatomia jest zmieniona na wykonywaniu czynności, ale nie mówi się, że to anatomia zmieniona na wykonującego czynności złodzieja i bandyty. Człowiek wymuszający wykonywania narzuconych słów to człowiek znęcający się na psychice, a człowiek który znęca się na psychice to bandyta. Ludzie którzy pozwolili na oszukiwanie siebie nie zauważyli jak stali się wykonawcami woli złodziei i bandytów. Złodzieje i bandyci kpią sobie z ludzi, że pozwalają się oszukiwać i jeszcze oskarżają ludzi których oszukali, że to oni są złoczyńcami. Poseł z partii PIS oszukiwał Posłankę z partii PO, że ją kocha i za pieniądze zabrane ludziom sypiał z nią w luksusowych hotelach, woził luksusowym samochodem, zapraszał do luksusowych restauracji i nawet bieliznę osobistą kupował za pieniądze zabrane ludziom, a jak Posłanka zakochała się w oszuście to ogłosił ludziom, że to ona jest złodziejką a nie on. Ludzie nie dają pieniędzy dobrowolnie, a pod przemocą wymierzania ludziom kar za nie wykonywanie narzuconych słów.
Miłość jest naszą naturą i jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Narzucający słowa nie ma miłości, gdyż na energii opartej na kłamstwie nie ma miłości i oszukuje, że kocha chcąc seksu. Seks jest oparty na uczuciach i na narzuconym myśleniu uczucia przechodzą pod władzę narzuconych słów, czyli przechodzą na energię zadającą cierpienie. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, czyli zrzekli się uczuć. Słowa Boga są oparte na uczuciach a ten kto nie ma uczuć jest złoczyńcą. Ludziom kościoła zgadzają się słowa ludzi władzy, gdyż widać ludzi władzy przy Papieżach i widać jak ludzie kościoła namawiają na wybieranie władzy i biorą od ludzi władzy za to pieniądze. Ludzie kościoła nie mówią skąd wiedzą, że Bóg zbawi ludzi, a ja wskazuję na dowód, że nie ma zbawienia, gdyż dzieci przychodzą na świat z dotychczasowym stanem swojego myślenia w mózgu. Nie ma zbawienia a jest doświadczanie narzuconych słów na energii opartej na narzuconych słowach na jakiej doświadcza się odczuwania narzuconych słów.
Człowiek w stanie natury jest oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i jest to energia oparta na emocjach miłości. Ludzie na słowach Stwórcy wyrażają emocje miłości do innych ludzi i do innych stworzeń. Ludzie na narzuconych słowach nie mają miłości do ludzi i innych stworzeń gdyż okradają ich i zadają ich psychice cierpienie. Człowiek jest nienormalny na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Nienormalny stan człowieka jest oparty na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Człowiek oparty na energii jaka jest w naturze wszechświata jest doskonały, tak samo jak każda natura. To energia jest przyczyną doskonałości lub ciemnoty, ale ta energia jest oparta na myśleniu. Doskonałym jest ten kto wypowiada słowa oparte na prawdzie, a ciemnotą jest ten kto wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Mówi, że nie wie co to jest prawda kłamca, gdyż on wie co to jest prawda, bo na prawdzie jest stworzony. Kłamca wie, że oszukuje, a kłamca to nikczemny człowiek który ma zmienioną anatomię na nikczemnego człowieka.
Dokąd ludzie nie wypowiadali słów wszystkie stworzenia wykonywały wolę Stwórcy. Dzisiaj ludzie wykonują wolę ludzi oszustów mówiących, że mienie jakie jest w naturze wszechświata jest ich. Albert Einstein dobrze odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i dobrze widzi, że szczególnie w rządach i dobrze widzi mówiąc, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że głupota ludzi jest oparta na umyśle opartym na braku rozumu jaki jest w mózgu z nabycia i człowiek na nim funkcjonuje na energii niszczącej życie na jakim jest nieświadomym.
Oszuści myśleli, że tylko oni wypowiadają słowa, a Ten Kto ich stworzył nie. Systemy neurologiczne wykonują słowa. Systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu wykonują słowa kłamcy, a systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu wykonują słowa ich Stwórcy. Systemy neurologiczne na jakich oparta jest budowa człowieka i innych stworzeń są stworzone przez ich Stwórcę. Ludzie mówią o nanorewolucji na której człowiek przyszłości będzie oparty na protezach. Protezy są oparte na braku rozumu. Medycyna leczy, a jak dochodzi do mózgu to człowiek umiera bo medycyna nie umie stworzyć życia na braku rozumu. Oszuści nie mają swojego mózgu, ani ciała, a są oszustami w mózgu ich Stwórcy. W protezach nie ma życia. Wszystkie protezy są oparte na braku rozumu w mózgu. Na braku rozumu nikt jeszcze nie odkrył życia, a ja odkryłam, że na braku rozumu jest śmierć. Ludzie przeszli z wypowiadania słów na jakich ich ciało żyło, na wypowiadanie słów kłamców na jakich ciało nie żyje.

                                                                                                  Barbara Paul                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz