piątek, 26 sierpnia 2016

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA ZŁOCZYŃCA

Słowa są oparte na energii i inne słowa jak oparte na energii natury to słowa oparte na innej energii i jest to energia zła. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to czynności zła.
W stanie natury wykonujemy czynności na energii natury jaka jest w naszym układzie genetycznym pierwiastków. Ta energia natury oparta jest na rozumie w mózgu który nie zna słów.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Kiedy napisałam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestały przychodzić do mnie podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i przestały przychodzić pisma z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce od Dyrektorów którzy pytali czego od nich oczekuję. Przyszły za to dwa pisma w których nowa Dyrektor pisze o dwóch rodzajach systemów neurologicznych ale nie ustosunkowuje się do mojego wskazywania, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest energia uśmiercającą życie. Nie ustosunkowuje się też do tego, że Ministerstwo Zdrowia jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, a na wypowiadaniu innych słów jest Ministerstwo Śmierci, a nie Zdrowia.
Odkryłam, że dwa umysły w mózgu są oparte na różnym myśleniu i że w naturze mózgu jest myślenie do czynienia dobra, a w umyśle na narzuconych słowach jest myślenie do czynienia zła. Odkryłam, że złoczyńca wypowiada słowa na złej energii jaką ma w swoich systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Długo musiałam szukać ludzi wypowiadających słowa na energii natury, że to słowa miłości. Świadczy to o tym jak jest ich mało. Ludzie szukają wyjścia z cierpienia, a wykonują słowa złoczyńców i pewnego dnia umierają. Wszyscy mamy w sobie słowa do czynienia dobra, gdyż gdybyśmy ich nie mieli to byśmy nie żyli, gdyż na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi życia nie ma. Żyją wiec ludzie tak długo aż wykonają tyle czynności zła, że energia ich uśmierci. Neurobiolog Eric Kandel, lub ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla nie podają, że zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy który wykonuje czynności na złej energii. Trzeba podać jakie to wykonywane czynności od jakich zmienia się anatomia jeśli przyznaje się za to Nagrodę Nobla. Ja wskazuję, że te systemy neurologiczne na jakich jest zmieniona anatomia są oparte na myśleniu w mózgu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Trzeba podać jakie czynności wykonuje człowiek na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga a ludzie władzy też mówią, że wierzą w Boga, a nikt z nich nie reaguje na odkrycie wykazywanych przez mózg rozbieżnych celów i że nimi zajmują się inne systemy neurologiczne jak są w naturze człowieka. Człowiek jest zbudowany na systemach neurologicznych. Odczuwanie oparte jest na systemach neurologicznych i inne odczuwanie jest na systemach neurologicznych opartych na innym myśleniu jak oparty jest rozum. Ludzie władzy mówią, że szukają przyczyny życia i śmierci, a ja im wysłałam tysiące pism w których wskazuję, że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a śmierć jest oparta na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu na jakich wykonuje się wolę człowieka kłamcy. Ja przeczytałam o tym odkryciu w 2004 roku, a ludzie nauki, władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła nie chcą o nim słuchać. Nie raz słyszę reakcję ludzi na moje mówienie, że wykonuje się słowa Tego Kto dał życie, a nie oszustów mówiących że mają prawo do ludzi i do mienia jakie jest na ziemi i jakie mają ludzie, że to krzykliwe słowa oparte na złej energii. Ci ludzie wypowiadający słowa na złej energii mówią, że Bóg przebacza, ale nie mają zamiaru wykonywać czynności na słowach Tego Kto dał im życie. Oni chcą czynić zło, a Bóg ma im przebaczać. Ludzie władzy przyznali sobie prawo do ludzi, a ludzie kościoła do rozgrzeszania ludzi. Nie pokazują ci ludzie którzy przyznali sobie prawo do ludzi, że życie funkcjonuje na energii opartej na ich myśleniu. Ja odkryłam, że życie uśmierca ich myślenie i że ten kto uśmierca życie to morderca. Nie reagują na to odkrycie ludzie którzy chcą mordować ludzi. Oni doskonale wiedzą, że wymyślają słowa i narzucają je ludziom do wykonywania. Tak samo robią w ludzkich domach, szkołach, zakładach pracy, kościołach, ludzie którzy narzucają innym ludziom do wykonywania wymyślone przez nich słowa, a ludzie przynoszą im za to co mówią pieniądze. Ludzie władzy wymyślają słowa i piszą, że to prawo dla psychiki, a to wymyślone myślenie jest w mózgu i zadaje psychice cierpienie i śmierć. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a na moje wskazywanie, że to energia oparta na narzuconych słowach przez ludzi nic nie mówią. Milczą zamiast mówić, że coś im się nie zgadza. Nie pokazują, że w naturze mózgu są ich słowa i dlatego mówią, że mają prawo do ludzi i do rozgrzeszania ludzi. W słowach zawarta jest energia i uśmiercają ludzi przy pomocy wydawania im nakazów wykonywania ich woli. Każdy morderca opracowuje uśmiercanie ludzi. Ludzie władzy i kościoła nie zarobili pieniędzy, a mają na luksusowe życie i broń do zabijania ludzi. Ludzie wykonują słowa ludzi nazywających siebie Prezydentami. Królami, Cesarzami, Papieżami, Biskupami i wszystkimi innymi nazwami opartymi na narzuconych słowach. Papież mówi do ludzi co jest dobrem, a co złem, a rozgrzesza ze słów do czynienia zła. Inne słowa jak Stwórcy są do czynienia zła. To złoczyńca wymyślił słowa do czynienia zła i narzuca je ludziom do wykonywania robiąc z nich swoich służących, którzy przynoszą pieniądze i oddają życie. Oddawanie życia jest oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu i wykonywaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Natura psychiki ma miłość do ludzi, a ludzie władzy pod groźbą zamykania do więzienia biorą młodych chłopców do wojska i uczą ich mordowania ludzi. Długie wykonywanie słów złoczyńcy powoduje, że człowiek chce mordować ludzi. Widać to po Drugim Pilocie z Lufthansy który opracował w którym momencie ma namówić Pierwszego Pilota do wyjścia do toalety gdyż w miejscu w którym kiedyś żył zaplanował i rozbił samolot z ponad 150 pasażerami. Widać opracowywanie mordowania ludzi przez Andreasa Brevika który wystrzelił ponad 70 ludzi i mówił, że to zgodnie z jego jakimś manifestem. Ci ludzie mają przekonania o mordowaniu ludzi. Adolf Hitler nie urodził się na słowach Stwórcy, gdyż nie zdążyłby nabyć tyle myślenia do wymordowania milionów ludzi. Jakie myślenie mają w mózgu ludzie ocaleli z obozów zagłady widać po pokazywanych ludziach jak wracają pociągiem i mordują Niemca za to, że jest Niemcem. Ten Niemiec nie zrobił im nic złego, a oni zrobili mu zło zbiciem go aż nie żył. Nie wszyscy mają takie same myślenie, ale każde narzucone jest do czynienia zła. Złoczyńca wypowiada słowa na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych przez niego słowach. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów. Złoczyńca namawia na wykonywanie jego słów a jak człowiek się zgodzi to staje się służącym złoczyńcy. Staje się tak w wyniku przejścia na energię na jakiej oparty jest złoczyńca. To energia zadaje cierpienie i nie jest to energia jaka jest w naturze wszechświata. Na Facebooku zobaczyłam artystów, że oni przysyłają mi piękne kwiaty, serduszka, a nie jak ludzie władzy nakazy wykonywania ich woli. Na Facebooku widzę też złych ludzi którzy zawiadamiają mnie, że jakaś prostytutka przyjęła ode mnie zaproszenie jakiego ja nie wysłałam, i widzę, że weszła kobieta nazywająca się tak jak ja Barbara Paul, która zanim ja zgodziłam się na jej wejście wydawała już swoje decyzje na mojej stronie. Ta Pani Barbara Paul bardzo ładnie mi dziękuje za przyjęcie jej, ale nic nie pisze dlaczego weszła bez zaproszenia i wydawała decyzje zanim zgodziłam się na jej wejście.
Narzucenie myślenia spowodowało powstanie złych ludzi. Źli ludzie funkcjonują na swojej złej energii opartej na narzuconych przez nich słowach na jakich są złoczyńcami ze zmienioną mową ciała opartą na słowach jakie wypowiada złoczyńca. Ludzie nauki mówią, że szukają złej energii, a ja wskazuję, że na złej energii wypowiada słowa inne jak są w naturze mózgu człowiek który jest złoczyńcą. Ten człowiek złoczyńca stanął na czele ludzi i narzuca im słowa do wykonywania oparte na złej energii jakie uśmiercają życie. Ludzie nazywają słowa złoczyńców prawem i zanoszą im pieniądze na coraz bardziej wyspecjalizowaną broń do uśmiercania życia. Niektórzy ludzie mówiąc o obozach koncentracyjnych mówią, gdzie jest Bóg który na to pozwala, a ja wskazuję na słowa cierpiących i mordowanych ludzi, że to oni mówią, że chcą ażeby dla nich słowa morderców były prawem. Ci ludzie mówiący, że Bóg pozwala na mordowanie ludzi nie pokazują jak Bóg na to pozwala, a na moje wskazywanie, że energia śmierci jest oparta na decyzjach człowieka milczą. To nie Boga jest decyzja w mózgu o wykonywaniu woli ludzi wypowiadających inne słowa jak Bóg. Ludzie mówiący, że dla nich prawem są słowa złoczyńców mocno się sprzeciwiają mojemu mówieniu, że trzeba wykonywać wolę Tego Kto dał nam życie. Wskazuję, że w obozach koncentracyjnych są złoczyńcy i ofiary i że są to ludzie wykonujący czynności zła. Wskazuję na pokazywanych w programach byłych więźniów, że oni mówią, że przebaczają złoczyńcom. Ja wskazuję, że złoczyńca wymyślił słowa do czynienia zła, a ludzie którym uczyniono zło mówią, że przebaczają tym co wymyślili jak ich okradać i zabijać. Gdyby złoczyńca przyszedł i przeprosił za uczynione zło i naprawił, to trzeba mu przebaczyć, ale przebaczanie temu kto czyni zło i idzie po rozgrzeszenie z czynienia zła do kościoła, a nie do tego komu uczynił zło to popieranie złoczyńców. Mózg jak widać wie, że narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa nie mają rozumu. Psychika z narzuconymi słowami przestała wiedzieć o co chodzi. To człowiek wprowadził do swojego mózgu słowa na jakich jego psychika przestała wiedzieć. Psychika na słowach jakie są w naturze mózgu wie i wszystko rozumie.
Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów, ale reaguje na wypowiadanie innych słów i wykazuje, że wypowiada je złoczyńca. W naturze wszechświata nie ma złej energii i nie ma stworzeń opartych na złej energii. W naturze nie ma stworzeń wypowiadających słowa na energii złoczyńcy. Stworzenia na energii jaka jest w naturze wszechświata wypowiadają słowa oparte na energii miłości. Stworzenia w naturze wypowiadają słowa Boga, a nie mówią, że wierzą w Boga. W naturze nie ma słów na jakich można wierzyć w Boga i wszystkie stworzenia na energii Boga wykonują wolę Boga. Wolę na innych słowach wykonuje złoczyńca. Ten złoczyńca jest na złej energii i nie pozbędzie się złej energii bez usunięcia z siebie słów opartych na złej energii opartej na kłamstwie.
Natura oparta na rozumie mówi językiem miłości, a ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu nie mają miłości. Ludzie którzy szukają miłości muszą ją u mnie widzieć bo każdego dnia otrzymuję sporo ofert związków. Niektórzy nawet piszą "piękna żono dobranoc". Ja odpisuję, że mam nadzieję, że rozumieją, że mam kilkadziesiąt ofert zawarcia związków.
W naturze wszyscy mieli energię miłości, a teraz szukają miłości i biorą leki na seks. Odczuwanie zachorowało na myśleniu na jakim nie ma miłości..

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz