środa, 3 sierpnia 2016

UZALEŻNIENIE JEST OD DOBRA ZDOBYTEGO Z NARZUCANIA SŁÓW I OD DAWANIA DOBRA ZA NARZUCANIE SŁÓW

W naturze mózgu są słowa na jakich zachowujemy się wobec siebie uczciwie i mózg wykazuje na umysłowej chorobie zdobywanie dobra przy pomocy narzucania słów i dawania dobra za narzucanie słów.
Stwórca ma porządek w energii na słowach do uczciwego zachowywania się wobec siebie. Stwórca uzależnia od energii opartej na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Energia trzyma w uzależnieniu człowieka żyjącego z narzucania słów i człowieka płacącego za narzucanie i dawanie dobra za narzucanie słów. Tak, że ludzie władzy i kościoła oraz wymiar sprawiedliwości wprowadzili ludzi w uzależnienie od energii, ale ludzie zgodzili się być wykonawcami narzucanych słów. Narzucane słowa są do oszukiwania i prawdą jest, że uzależnienie jest od słów do oszukiwania i wykonywania słów do oszukiwania.
Zaburzenie człowieka i wszechświata jest oparte na energii opartej na słowach do oszukiwania i wykonywania słów do oszukiwania. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli oszusta. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo oparte na słowach do oszukiwania. Prawo Stwórcy jest oparte na słowach do uczciwego postępowania.
Ze słowami oszusta zgadza się oszust. Kiedy Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to powiedziałam, że dlatego że ich okradli, ale mówiłam też ażeby ich zapytał czy uważają, że należy wykonywać prawo ludzi to na pewno mu powiedzą, że tak. Wiedziałam, że tak powiedzą po moich klientach u których zauważyłam powtarzane przez nich słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem ludzi znaczy w oparciu o słowa do oszukiwania, a dla psychiki naturalnymi są słowa do uczciwego postępowania. Odkryłam, że chora psychika i chore ciało oparte są na słowach do oszukiwania jakie ludzie mają z nabycia w mózgu. Odkryłam, że słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa do oszukiwania. Odkryłam różnicę w słowach wykazywaną przez mózg na umyśle nieświadomym. Odkryłam, że umysł nieświadomy jest oparty na słowach do oszukiwania i wykonywaniu słów do oszukiwania. Odkryłam, że nasz  Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzucaniu słów wystąpił przeciwko ludziom wymyślającym i narzucającym słowa do oszukiwania. Odkryłam, że organy przeciwko którym wystąpił Jezus jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła są oparte na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że wszystkie chore psychiki i ciała są oparte na słowach z nabycia w mózgu jakie są do oszukiwania. Odkryłam, że słowa jakie są w naturze mózgu są do uczciwego postępowania. Z narzucania słów żyje oszust i wykonuje słowa oszusta oszust. Mnie się nie zgadzały słowa do oszukiwania i na swoich słowach wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Wygrywałam sprawy w  sądach ponieważ sądy są oparte na prawie ludzi jakie jest oparte na wymyślonych słowach  do oszukiwania. Ludzie oszuści wiedzą, że ludzie są stworzeni na wypowiadaniu prawdy i zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem znaczy w oparciu o wymyślone słowa, a człowiek na wymyślonych słowach jest głupi. Albert Einstein bardzo dobrze widzi mówiąc o złej energii, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że umysł oparty na słowach do oszukiwania to na nim głupi człowiek. Prawo ludzi oparte jest na słowach do oszukiwania i to czego ludzie nabyli na tym prawie to umysłowej i psychicznej choroby. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na innych systemach neurologicznych na jakich odkryłam, że psychika jest głupia, a ciało chore. Odkryłam przyczynę wszystkich chorób, że są nimi słowa do oszukiwania. Odkryłam, że prawo ludzi oparte na słowach do oszukiwania jest z nabycia w mózgu, a na nim umysłowo i psychicznie chory człowiek. Ludziom kościoła podoba się to prawo ludzi oparte na słowach do oszukiwania, gdyż namawiają ludzi na wykonywanie prawa ludzi, a nie Boga i biorą za to pieniądze od oszustów. Ludzie kościoła rozgrzeszają ze słów innych jak słowa Boga jakimi są słowa do oszukiwania. Cierpienie jest oparte na słowach do oszukiwania, a nie jak mówią ludzie kościoła, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Na słowach Boga oparta jest energia na jakiej ciało żyje.
Wybieranie sobie małżonka oparte jest na słowach do oszukiwania. Ludzi na słowach jakie są w naturze mózgu łączy kochanie. Narzucanie słów to wymuszanie seksu. Od wymuszanego seksu ludzie są uzależnieni. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem są na uzależniającej od narzuconych słów energii.

Gratulacje należą się dwóm Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w roku 2011 którym nie zgadzały się słowa do oszukiwania i składam gratulacje Obserwatorom u mnie na Twitterze Genetykom, Biologom, Fizykom, znawcom Anatomii, którzy bez wątpienia wiedzą, że Anatomia oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu i że nie ma chorób genetycznych tylko są na energii opartej na słowach do oszukiwania narzuconych przez ludzi. Słowa oparte na złej energii jakie widzi Albert Einstein to słowa ludzi oszustów którzy nabyli na słowach do oszukiwania twarzy głupców i odruchów opartych na głupocie.
Ludzie oparci na rozumie mają mądre twarze i odruchy inteligentnych ludzi. Odruchy są oparte na energii, a energia na słowach.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz