niedziela, 21 sierpnia 2016

AŻEBY CZUĆ U KOGOŚ MIŁOŚĆ, TO TRZEBA JĄ TEŻ W SOBIE MIEĆ

Wszyscy ludzie na całym świecie mają w stanie natury te same emocje. Do zmiany emocji doszło u człowieka, który narzucił słowa. Na narzuconych słowach są inne emocje i są to złe emocje. Człowiek który ma złe emocje jest chory psychicznie. Dla naszej psychiki normalnymi są emocje miłości. Spotkałam się w swoim życiu z pytaniem dlaczego tego kogoś nie kocham. Z grzeczności nie powiedziałam, że nie wiem. Bardzo rzadko się zdarza spotkać ludzi z emocjami miłości, ale są. Nie wiedziałam dlaczego niektórzy z moich klientów pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Kiedy kilka lat temu poznałam moją przyjaciółkę która pięknie gra na fortepianie i maluje piękne obrazy zaprosiłam ją na moje imieniny do domu, a ona na drugi dzień zadzwoniła i zapytała mnie co u mnie jest, że tak się dobrze czuła. Już wtedy wiedziałam, że to emocje miłości oparte na rozumie ludzi którzy mają w sobie miłość. Ludzie w kościołach mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ci ludzie musieli wiedzieć od Jezusa, że stworzył nas na emocjach miłości ale zamiast mówić, że należy wypowiadać słowa Boga i ma się emocje miłości to wymyślili, że Jezus ma miłość i przebacza. Moi przyjaciele to mądrzy ludzie, a mądrzy ludzie mają miłość. Niektórzy ludzie pytają mnie dlaczego moi dyrektorzy którzy nie mają już ze mną związków służbowych przynoszą mi na imieniny kwiaty, a ja mówię, że to łącząca nas miłość i nie żadna oparta na seksie. W mojej firmie prowadziłam sprawy dla moich mądrych klientów i bez wątpienia tą energię miłości czuli ludzie którzy do mnie przychodzili i czuli jeśli też mieli w sobie miłość. Wiemy, że jak ma do nas przyjść ktoś kogo lubimy to cieszymy się z przygotowywanych potraw i strojenia stołu ażeby było przyjemnie. Kiedy przychodzą do mnie ludzie z energią miłości to jestem szczęśliwa. Kiedy wejdzie ktoś na myśleniu opartym na kłamstwie to czuć od niego chłód, zimno oparte na złych emocjach. Ludzie chorzy psychicznie mają w mózgu słowa na jakich cierpi psychika, gdyż są to słowa do oszukiwania. Długo nie wiedziałam, że to z człowieka wychodzą emocje miłości gdyż miałam około 30 lat jak oglądałam film i zobaczyłam aktorkę od której czułam tak cudowne emocje, że nie oglądałam już filmu tylko oczami szukałam jej. Dużo lat minęło zanim spotkałam drugą osobę od której poczułam cudowne emocje w wyniku poruszania się tego człowieka. To były inteligentne odruchy które powodują, że jestem szczęśliwa. Dzisiaj już wiem, że jak ktoś z emocjami miłości wypowie słowa to te słowa powodują, że jestem szczęśliwa. Zatem te wypowiedziane słowa naciskają energie, które powodują wydzielanie się emocji miłości. Jedna z moich przyjaciółek opowiada jak płynęli gdzieś na urlop statkiem ze swoim kuzynem i jego żoną i że ten kuzyn z żoną żyli około 30 lat w małżeństwie i opowiadano o nich, że to dobre małżeństwo, a wystarczyło, że przy śniadaniu usiadła kobieta i jej kuzyn odszedł do tej kobiety. Nie można mieć pretensji, że tak się stało, gdyż uczucia wiedzą jak ma być. Uczucia to siła oparta na energii. Rozpad związku robi dużo nieprzyjemności i dlatego nigdy nie powinniśmy wchodzić w związki które nie powstały w wyniku połączenia się uczuć miłości. Spory rozwodowe są nieprzyjemne gdyż okazuje się, że były brzydkie sytuacje nie mające z miłością nic wspólnego. Chcę podkreślić, że naszą naturą są nasze uczucia oparte na miłości i że nasza psychika choruje i ludzie często mówią, że szukają miłości. Ludzie chorują z powodu utraty miłości. Utrata miłości jest oparta na złych emocjach, a złe emocje na słowach opartych na kłamstwie. Jest bardzo trudno mieć tylko emocje oparte na rozumie i Biochemik Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Podświadomość to psychika odkryta przez Zygmunta Freuda i ona jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Zatem jak mamy rozum i spotkamy człowieka który też ma rozum to wypowiadane słowa powodują, że jesteśmy szczęśliwi.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, oraz, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Teraz dodaję, że te wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu są oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek ma złe emocje, oraz że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek ma szczęśliwe emocje oparte na miłości. Zatem odkryłam, że Jezus mówił prawdę, że stworzył nas na miłości i że ta miłość oparta jest na słowach opartych na prawdzie jakie wszyscy mamy w naturze mózgu.
Zauważamy, że niektórzy ludzie są szczęśliwi jak jest Konkurs Chopinowski, a niektórzy mówią kiedy to się skończy. Jak przeczytamy opinie o pięciooktawowym kontra tenorem głosie Vitasa to czytamy, że niektórzy piszą, że ich powala, a inni, że np. śpiewa jak baba. To cudowny głos otrzymany w naturze. Małe dzieci potrafią pięknie grać Beethovena, Mozarta, Chopina, a nie mogą sięgnąć klawiszy fortepianu i trzeba im podkładać poduszkę. One się z tym urodziły. Nikt jeszcze talentu nie nabył na słowach ludzi władzy czy kościoła, czy jakichś innych ludzi. Nie ma talentu po ludziach, gdyż ludzie energii podświadomości nie stworzyli. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a Zygmunt Freud pisze, że odkryta przez niego psychika jest wyparta i stłumiona. Ja odkryłam, że ta psychika jest wyparta i stłumiona przez ludzi kłamców, którzy na kłamstwie mają złe emocje. Kłamstwo jest oparte na innej energii jak jest w układzie genetycznym pierwiastków a na innej energii ma się złe emocje. Miłość jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a układ genetyczny pierwiastków oparty jest na rozumie, a rozum na wypowiadaniu prawdy, a prawda na uczciwości. Ludzie zachorowali psychicznie najbardziej z powodu narzuconego myślenia przez ludzi władzy i kościoła i nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa dlatego przeciwko nim wystąpił. Takie zrobiły się u ludzi złe emocje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Tych złych emocji ludzie nabywają jak wykonują prawo ludzi i słowa wypowiadane przez różne religie. Wiele lat temu piszę, że w ustanowionym prawie musi być jakaś trucizna, że moi klienci przychodzą cierpiącymi. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja wskazuję, że kontrole skarbowe są oparte na wymyślonych słowach w których zawarta jest trucizna zadająca cierpienie i śmierć.
Wskazuję, że psychikę trzeba leczyć słowami opartymi na prawdzie, gdyż w nich zawarte są emocje na jakich stworzona jest psychika.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz