środa, 3 sierpnia 2016

CZŁOWIEK I WSZECHŚWIAT JEST POWIĘKSZONY O ENERGIĘ OPARTĄ NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Natura jest oparta na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu i odrzuca energię opartą na narzuconych słowach. Mózg odrzuca narzucone słowa na umysł oparty na braku rozumu. Umysł natury oparty jest na rozumie. Energia oparta na braku rozumu zadaje naturze psychiki i ciała cierpienie i śmierć. W energii opartej na narzuconych słowach nie ma energii życia i ta zła energia zajmuje się uśmiercaniem życia na jakim stworzony jest człowiek. Znaczy to, że człowiek dokonuje uśmiercania swojej natury złą energią opartą na słowach do oszukiwania. Zatem Albert Einstein dobrze widzi że to głupi człowiek jest oparty na złej energii. Poseł Pan Jacek Kurski mówi, że ciemnota kupi słowa do oszukiwania jakie jej się narzuca do wykonywania, ale nie mówi, że ciemnym jest człowiek wykonujący słowa ciemnoty.
Odkryłam, że na słowach do oszukiwania powstali ciemni ludzi. Odkryłam też, że na rozumie w mózgu są ludzie mądrzy. Oparty na rozumie mózg odrzuca ciemnego człowieka na ciemną energię na jakiej nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Ciemny człowiek jest oparty na wymyślonych przez niego słowach do oszukiwania. Jeśli człowiek wykonuje narzucone słowa to staje się ciemnym jak ten kto wymyślił słowa na jakich oparta jest ciemnota. Psychika oparta na rozumie jest mądra, a psychika oparta na narzuconych słowach jest głupia. Ludzie na nabytej ciemnocie od ludzi władzy i kościoła chodzą na tej energii i nie wiedzą dokąd idą, a w ich ciałach rozwijają się nowotwory. Dr Deepak Chopra mówi, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a ja odkryłam, że ona się nie pomyliła tylko wykonuje słowa oparte na braku rozumu. Odkryłam, że na narzuconych słowach są komórki wykonujące narzucane słowa i że one zajmują się zadawaniem cierpienia i śmierci. Odkryłam, że komórki na narzuconych słowach też żyją, ale tak długo aż dokonają uśmiercenia komórek które żyją. Wskazuję, że człowiek oparty na braku rozumu ma swoje systemy neurologiczne na jakich jest głupi i na jakich tworzą się w nim nowotwory. Wskazuję na dowód jakim jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu ma umysł oparty na braku rozumu i na nim funkcjonuje jego odczuwanie na braku rozumu. Psychika jaką widzi Karol Jung, że jest oparta na uzależnieniu od myśli to psychika oparta na braku rozumu. Psychika jaką odkrył Zygmunt Freud to psychika oparta na rozumie. Zawsze podobał mi się rozum Stwórcy. Ja na rozumie Stwórcy wygrywałam z oszustami wszystkie sprawy w sądach, a oszuści żeby ludzie z nimi nie wygrywali zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem opartym na słowach do oszukiwania. Jak się zorientowali, że na rozumie odbieram pieniądze te które ukradli ludziom przy pomocy oszukiwania to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja odebrałabym oszustom wszystkie pieniądze, gdyż na moim myśleniu widzi się  słowa złodzieja. Ludzie kościoła mówią, że jeszcze raz czekają na przyjście Jezusa na ziemię, gdyż dalej nie wiedzą co to jest prawda, a ja im przekazuję, że Jezus wystąpił przeciwko oszustom, którzy na słowach do oszukiwania nie wiedzą o co chodzi. Ja na słowach Stwórcy wiem o co chodzi i nie jestem złodziejką. Myślałam, że Sędziowie też nie są oszustami i kiedy zobaczyłam, że wszyscy przegrywają z pełnomocnikami oszustów to zaczęłam pisać, że trzeba opierać się na prawdzie i widzi się słowa oszusta. William Szekspir widział, że mordercy umieją się uśmiechać, a Fiodor Dostojewski, że nie da się ukryć morderca bo sam się wydaje wypowiadanymi słowami. To prawda, że morderca jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż Stwórca wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na energii w której nie ma życia. Albert Einstein też odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam, że na słowach Stwórcy jest energia życia i że są to przyzwoici ludzie zasługujący na nazwę człowieka. Odkryłam, że złoczyńca jest powiększony o energię opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że ma na tych wypowiadanych innych słowach w sobie złą energię na jakiej ma emocje jakie ma złoczyńca. Odkryłam, że złoczyńca wymusza seksu bo na narzuconych słowach nie ma miłości. Odkryłam, że po ziemi chodzi pełno złoczyńców wymuszających pieniędzy i seksu i że są to wynaturzeni ludzie. Odkryłam, że natura odrzuca złoczyńcę na umysł oparty na braku rozumu i odczuwanie oparte na braku rozumu. Odkryłam, że odczuwanie oparte jest na energii i na energii opartej na rozumie jest to odczuwanie miłości, a na energii opartej na braku rozumu jest to odczuwanie nienawiści. Odkryłam, że to przed tym paskudztwem narzucającym słowa ostrzegł nas nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Kto wykonuje słowa paskudztwa zwija się z psychicznego bólu. Ludzie od tego paskudztwa przyjmują pieniądze ukradzione ludziom przy pomocy znęcania się na psychice. Branie tych pieniędzy to branie oparte na złej energii i pozostaje się na tej złej energii która dokonuje niszczenia życia.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to nie jest anatomia oparta na słowach narzuconych przez człowieka tylko zła energia do zadawania cierpienia i śmierci anatomii.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz