wtorek, 2 sierpnia 2016

CHOROBY SĄ SKUTKIEM NIEZGODNOŚCI MYŚLENIA Z ENERGIĄ

Anatomia to energia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a brak rozumu jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Stan zaburzenia człowieka jest oparty na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością i mówi, że ludzi należy leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że źródło tej psychoanalizy leży w myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów które jest oparte na zajmującymi się tym myśleniem systemami neurologicznymi.
Ta psychoanaliza musi polegać na odnalezieniu kłamstwa na jakim oparte są systemy neurologiczne na jakich człowiek jest chory. Odnalezienie tego kłamstwa to jeszcze nie wszystko, gdyż trzeba rozwalić przekonania oparte na kłamstwie na ten temat. W większości przypadków jest to trudne, gdyż ogromna ilość ludzi ma już przekonania oparte na kłamstwie. Ludzie wykonują czynności oparte na kłamstwie, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia to psychika i ciało oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ta anatomia zmieniła się też u psa któremu Iwan Pawłow narzucał słowa aż pies zaczął jego wolę wykonywać. To narzucanie słów odbywało się przy pomocy zadawania psu cierpienia. To samo zło robią ludzie zwierzętom w cyrkach.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na energii, a ta energia jest inna na wykonywaniu czynności na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. To inne myślenie jak jest w naturze mózgu mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i tymi rozbieżnymi celami Naukowcy odkryli, że zajmują się systemy neurologiczne. Naukowcy odkryli, że mamy zróżnicowane systemy neurologiczne a ja odkryłam, że mamy zróżnicowane myślenie. Odkryłam, że zróżnicowane myślenie oparte jest na kłamstwie i że takie same myślenie jest oparte na prawdzie. Odkryłam, że systemy neurologiczne w stanie natury są oparte na takim samym u wszystkich ludzi myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że człowiek który ma w mózgu narzucone myślenie wyszedł z myślenia natury i wszedł w energię opartą na kłamstwie. Człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie stał się ciemnym człowiekiem. Człowiek jest stworzony na rozumie, a człowiek który ma rozum jest mądry. Jezus wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu, a ludzie wykonują to narzucone myślenie i nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi opartych na naturalnym dla nas rozumie. Człowiek modlący się do Boga o zdrowie jest ciemny ponieważ zdrowie nie jest oparte na modleniu się do Boga a na energii opartej na myśleniu Boga. Ludzie wykonują myślenie władzy i kościoła i do Boga się modlą ażeby na oszukiwaniu innych ludzi być zdrowym. Bóg stworzył psychikę na uczciwym zachowywaniu się wobec siebie. Modlenie się do Boga nie przywróci w człowieku energii na słowa Boga jakie są w naturze mózgu. Ludzie wiwatujący na cześć ludzi to ciemnota. Ciemnota jest oparta na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi. Wszyscy widzimy, że to czym są zainteresowani ludzie władzy i kościoła to zdobycie od ludzi pieniędzy i to oni mają przekonania, że trzeba mieć broń do zabijania ludzi. Ludzie którzy uczciwie pracują na swoje życie nie kupują broni do zabijania ludzi, gdyż uczciwy człowiek ma miłość do ludzi. Ażeby zabijać ludzi to trzeba ich nienawidzić. Nienawiść to inne emocje jak naturalne oparte na miłości. Nienawiść jest oparta na wykonywaniu woli człowieka. To te systemy neurologiczne oparte na nienawiści są oparte na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach. Naukowcy odkryli, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Narzucane zachowania i problemy to inne myślenie jak zgodne wyrażanie woli. Na myśleniu opartym na prawdzie wyrażamy zgodną wolę, a nieuczciwi ludzie wprowadzili na ziemi prawo oparte na kłamstwie na jakim mówią, że prawo to wykonywanie kłamstwa. Widziałam, że moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Dla mnie nie jest żadnym problemem widzieć słowa przy pomocy których dokonano kradzieży i wygrywałam sprawy w sądach. Jest nas dziesiątki tysięcy ludzi występujących przed sądami, a nie widziałam ażeby któraś z moich koleżanek i kolegów wygrywali sprawy, a ja wygrywałam wszystkie. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od czasu powołania od roku 2004 wojewódzkich sądów zobaczyłam, że w województwie warmińsko-mazurskim wpłynęło 1830 skarg w okresie od stycznia do listopada 2004 roku i że wygranych jest tylko osiem, a z tych ośmiu cztery moje czyli 50% wszystkich wygranych w województwie. Uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Reakcja była taka, że oskarżono mnie, że nie postępuję zgodnie z prawem i wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazywałam już do sądów na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że narzucającymi zachowania są ludzie władzy, a moi klienci mają problemy. Wskazywałam, że Naukowcy odkryli, że człowiek na tych narzuconych zachowaniach i problemach funkcjonuje na innych systemach neurologicznych i że są to systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć. To co wykazuje mózg nie obchodzi sędziów, nie obchodzi ludzi nauki, nie obchodzi ludzi władzy i nie obchodzi opowiadających o Bogu ludzi kościoła. Ja do władz kościoła wysłałam ogromne ilości pism i to już kiedy Prymasem był Józef Glemp. Najdłużej czytał to co piszę Biskup Józef Życiński, ale po jakimś czasie też zrobił sprzeciw. Wskazuję, że te sprzeciwy ludzi kościoła i sędziów są oparte na myśleniu. Ja na moim myśleniu odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu, a mózg inne myślenie wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję na rozum Alberta Einsteina który po energii zadającej śmierć wie, że jest pewny co do głupoty ludzi opartych na tej energii. Ja wskazuję, że ta głupota jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonym na wykonywaniu narzuconych słów organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ja wskazuję, że na wykonywaniu narzuconego myślenia psychika i ciało są chore, gdyż psychika i ciało w naturze są oparte na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że człowiek narzucone myślenie ma w mózgu i na nim jest umysłowo chory. Wskazuję, że przyczyną umysłowej i psychicznej choroby są narzucone słowa i wskazuję na Ministerstwo Zdrowia, że jest przy władzy na jakiej wykonuje się słowa uśmiercające życie.
Widzimy, że ludzie kościoła namawiają na wybieranie władzy. Kiedy poprzednia Premier Pani Ewa Kopacz dała dla ludzi kościoła ileś milionów złotych to w gazetach w internecie można było przeczytać, że ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość" mówili, że kościół i tak będzie stał po ich stronie. Widzimy, że tak jest, ale dają dla kościoła setki milionów i częściej jak poprzednia partia. Nasz Stwórca jak widać wie do czego służy myślenie, ale On opiera się na myśleniu na jakim człowiek jest doskonałym. Cały wszechświat na energii opartej na słowach Stwórcy jest doskonały. Wszystko w naturze wszechświata wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a tylko ludzie mają inne systemy neurologiczne na jakich wykonują myślenie oparte na kłamstwie na jakim wykonuje się wolę ludzi. Wskazuję na lekarzy którzy ukończyli medycynę a zgadza im się, że ludzie mają funkcjonować na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi i umiera.
Wskazuję, że inny stan człowieka jest oparty na funkcjonowaniu na innych systemach neurologicznych i że w tych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie nie ma energii życia, i ta energia oparta na kłamstwie zadaje cierpienie i śmierć.
Medycyna znalazła leki na poszczególne narządy gdyż poznała energię na jakiej są oparte, ale energia oparta na kłamstwie gdzieś musi się podziać i przechodzi w inne miejsce ciała i niszczy drugie miejsce ciała. Bardzo dobrze to opisuje oparty na rozumie dr Deepak Chopra, gdyż pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta zmora pamięci to myślenie jakie mózg wykazuje, ze jest do rozbieżnych celów i że nie ma leku na energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Mamy zatem prawie wszystkich ludzi chorych psychicznie na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka i na wykonywaniu myślenia narzuconego przez człowieka. Zakrzywienie w energii jakie widzi we wszechświecie Albert Einstein ja wskazuję, że jest też w ludziach na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie.
Ludzie władzy oparci są na kłamstwie i oskarżają lekarzy, że nie umieją wyleczyć ludzi z energii opartej na kłamstwie. Zamykają do więzienia lekarzy za to, że nie umieją leczyć z energii opartej na kłamstwie. Wskazuję dla lekarzy opartych na rozumie, że nie ma leku na energię opartą na wykonywaniu woli kłamcy.

                                                                                              Barbara Paul
                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz