poniedziałek, 1 sierpnia 2016

WYPOWIEDZENIE INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU JEST WEJŚCIEM PSYCHIKI W UZALEŻNIENIE OD ZŁEJ ENERGII

Odkryłam przyczynę wszelkiego zła jaką jest wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu jest wejściem w złą energię na jakiej człowiek cierpi i umiera,
Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na innych słowach psychika cierpi i umiera. Na innych słowach jak są w naturze mózgu psychika jest zmieniona na złoczyńcę i wykonującego słowa złoczyńcy. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to anatomia zmieniona o złą energię na jakiej człowiek nie wie co robi, nie wie dokąd idzie i nie wie co go czeka. To tą psychikę widzi Psychiatra Karol Jung, że jest uzależniona od myśli. Odkryłam, że psychika uzależniona od myśli to psychika wypowiadająca inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon jasno pokazuje, że wypowiedzenie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu jest wejściem człowieka w złą energię jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu i że jest to człowiek który jest oszustem. Odkryłam, że zmienioną anatomię na złoczyńcę ma oszust. Psychika i ciało na słowach do oszukiwania są na złej energii. Albert Einstein pisze, że jest pewny głupoty ludzi na złej energii, a ja odkryłam, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu jest wprowadzany przez mózg na umysł oparty na braku rozumu na jakim jest głupi. Odkryłam, że głupota jest oparta na złej energii opartej na umyśle który wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na umyśle opartym na głupocie na jakim człowiek funkcjonuje na złej energii chora jest psychika i chore jest ciało i człowieka spotykają nieszczęścia, gdyż jest oparty na złej energii. Zakrzywienie w energii jakie widzi Albert Einstein we wszechświecie ja odkryłam, że jest w człowieku oparte na umyśle opartym na braku rozumu. Zakrzywienie w energii to stan psychiki opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
To na pewno prawidłowe dla oszustów mówiących, że dla nich prawem są słowa do oszukiwania i że na słowach do oszukiwania są wierzącymi w Boga. Nigdy nikt nie wyjdzie ze złej energii jeśli ma w mózgu słowa inne jak są w naturze mózgu. Nie ma leku na złą energię, a jest głupi człowiek.
Człowiek który mówi, że wykonuje wolę człowieka jest głupi. Człowiek który wykonuje wolę swojego Stwórcy ma rozum. To mózg wprowadza oszusta w brak rozumu oparty na złej energii.                                                    
                                                                                           
                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz