czwartek, 18 sierpnia 2016

LUDZIE TO JEDYNE STWORZENIA W NATURZE, KTÓRE MAJĄ UMYSŁ OPARTY NA BRAKU ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. U zwierząt widać ten rozum, chyba, że spotkali się z kimś takim jak Fizjolog Iwan Pawłow kto wprowadził je na ich umysł z nabycia oparty na braku rozumu. Umysł oparty na braku rozumu jest w mózgu z nabycia od człowieka. W naturze jest tylko umysł oparty na rozumie i na nim oparta jest psychika i budowa ciała. Ludzie z umysłem opartym na braku rozumu mają zaburzoną psychikę i ciało energią opartą na braku rozumu. Albert Einstein widzi zaburzenie energią we wszechświecie, że jest oparte na sposobach myślenia ludzi. Sposoby myślenia ludzi są oparte na kombinowaniu myślami i ludzie na tym kombinowaniu myślami nabyli twarzy głupców. Człowiek oparty na rozumie ma mądrą twarz. Zwierzęta mają mądre twarze. Wielcy Egipcjanie ocaleli z zatopionej Atlantydy wybudowali Sfinksa z rozumną ludzką twarzą, a ludzie z twarzami głupców zatonęli. Głupi ludzie mają na swojej głupocie energię z nabycia jaka zajmuje się niszczeniem głupca. Dlatego głupi ludzie zatonęli. Głupi ludzie nazywają prawem myślenie, a mędrzec nazywa prawem mienie jakie wytworzył. Człowiek nazywający prawem myślenie to złodziej mienia Stwórcy i ludzi którzy mienie wytworzyli. Mądry człowiek mienie wytwarza, a głupiec z mienia okrada. Zawsze mówiłam, że podoba mi się rozum mojego Stwórcy.
Na moim Blogu pokazują, że ludzi opartych na rozumie prawie nie ma. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którzy wskazywali mi na przepis nazywany prawem ludzi odbierałam zabrane ludziom pieniądze i zabrane im mienie przy pomocy słów jakimi posługuje się złodziej. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że na tym myśleniu do okradania oparty jest umysł jaki człowiek ma z nabycia i jest on oparty na braku rozumu. Kiedy przyznałam się Sędziom, że wygrywam sprawy na rozumie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja nie chcę wykonywać zawodu na myśleniu do okradania na jakim nie ma się rozumu i nie jestem złodziejką i odpisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża. Teraz jeszcze dodaję, że na opieraniu się na myśleniu opartym na prawdzie ma się rozum i energię życia, a na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma się rozumu i ma się z nabycia energię zadającą cierpienie i śmierć. Ludzi którzy czytają to co piszę ostrzegam, tak jak to zrobił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, ażeby nie wchodzili w narzucone myślenie bo nabędą braku rozumu i cierpiącej psychiki i ciała na energii opartej na braku rozumu. Ludzi którzy mają rozum ostrzegam przed wykonywaniem narzuconych słów bo narzucający słowa z wszystkiego ich okradnie i wyrzuci na ulicę. Komornicy oparci na słowach złodziei zajmują konta bankowe, zajmują wszystkie wynagrodzenia, licytują mienie ludzi i wyrzucają ludzi z domów mówiąc im, że to zgodnie z nazwanym myśleniem do okradania prawem. Złodzieje nazwali myślenie do okradania prawem, a mózg wykonujący wolę jego Konstruktora wprowadził myślenie złodzieja i bandyty na umysł oparty na braku rozumu i energię wykonującą myślenie złodzieja i bandyty.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz