czwartek, 25 sierpnia 2016

EMOCJE JAKIE NIE ISTNIEJĄ BEZ ROZUMU TO MIŁOŚĆ

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Naukowcy też odkryli, że natura wszechświata jest oparta na zrównoważonej energii. Ja odkryłam, że ta zrównoważona energia jest oparta na układzie genetycznym z pierwiastków i że ta zrównoważona energia to miłość. Odkryłam, że człowiek który ma rozum wypowiada słowa z zawartymi w nich emocjami miłości. Odkryłam, że Biochemik Maria Szulc ucząc się głosu o energii podświadomości uczyła się emocji miłości. Jej pacjenci opisują, że nie chcieli wychodzić ze stanu błogostanu w jaki wprowadzała ich Maria Szulc głosem podświadomości. Podświadomość to natura i natura to emocje miłości oparte na rozumie. Człowiek który ma rozum ma w sobie miłość. Miłość w sobie to naturalny stan oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika jest chora na wypowiadaniu słów w których nie ma miłości. Psychika wyszła z emocji miłości narzuceniem słów i wykonywaniem narzuconych słów. Narzucone słowa są oparte na emocjach w których nie ma miłości. Narzucający słowa źle się zachowuje wobec człowieka któremu narzuca do wykonywania narzucone słowa. Wykonywanie narzuconych słów to nabycie cierpiących emocji. Narzucający słowa to człowiek czyniący zło psychice. Psychika jest oparta na równowadze w energii i ten kto kocha nie narzuca słów i nie wykonuje narzucanych słów, a czym utrzymuje emocje miłości. Wyjście ze słów na jakich oparty jest rozum to wejście w umysł oparty na braku rozumu na jakim są emocje psychopaty i ofiary.  Narzucenie słów powoduje wejście w energię w której nie ma miłości. Jest to wyjście ze stanu zrównoważonej energii na jakiej oparta jest miłość. Ten kto kocha utrzymuje energię w stanie równowagi. Narzucanie słów to narzucanie miłości, a miłość nie pozwala narzucać jej woli. Narzucający słowa ustanowili dla psychiki przysięgę, że będzie kochała narzucającego słowa. Przysięga jest oparta na narzuconych słowach. Żołnierze wykonujący narzucane słowa jakich nauczyli ich w wojsku przyjeżdżają po wykonaniu narzuconych słów psychicznie chorzy. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na słowach złoczyńcy. Ta psychika wykonująca słowa złoczyńcy mówi, że dla niej słowa złoczyńcy są prawem i wiarą w Boga. Psychika wypowiadająca słowa Boga jest w zgodzie z energią. Zauważyłam w szpitalach psychiatrycznych, że dowódcy wojsk mówią już, że tylko wyjdą ze szpitala to pojadą znowu zabijać ludzi. Oni mają już zmienione przekonania na oparte na kłamstwie. Zauważyłam też, że ludzie chorzy psychicznie wiedzą, że do człowieka który wypowiada słowa oparte na prawdzie trzeba mieć szacunek. Zauważyłam to po zachowaniach ludzi chorych na schizofrenię. Jedna z chorych stała przy drzwiach z pielęgniarką i wyciągnęła do mnie rękę na przywitanie i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie na jej urodziny do ambasady. Dowiedziałam się, że pracowała w ambasadzie. Jeden z chorych otwierał usta i mówił do mnie "pani Ordynator proszę zobaczyć czy nie mam w gardle nowotworu". Powiedziałam, że nie jestem ordynatorem, a on tego nie przyjmował i dopiero kiedy powiedziałam, że nie ma nowotworu to dał mi spokój. Stojący w gromadce chorzy zapytali mnie czego jestem profesorem. Odpowiedziałam, że nie jestem profesorem, a stojący obok chory powiedział "proszę panią to widać, że pani jest profesorem i że on uważa, że matematyki". Pewnego dnia czekałam na pociąg i obok mnie na ławce na peronie siedziała młoda, ładna dziewczyna.  Kiedy wsiadałam do pociągu zapytała czy może siedzieć tam gdzie ja usiądę. Siedziałyśmy naprzeciw siebie, a ona wyciągała jakieś smakołyki i proponowała mi je. Ja dziękowałam, a ona wtedy wyciągnęła krzyżówki i mi je proponowała. Odpowiedziałam, że nie chcę i dziękuję. Na stoliku miała butelkę z napojem i w miarę popijania widać było, że bierze narkotyki. Kiedy zaczęli wchodzić inni pasażerowie to zaczęła się do nich bardzo źle zachowywać i do tego stopnia, że konduktor musiał ją wysadzić na przystanku na którym wysiąść nie chciała. To co zauważyłam to jej bardzo złe zachowanie do bardzo wielu ludzi jadących pociągiem, a mnie uważała za jakąś świętą. To samo zauważyłam będąc kiedyś na przystanku w lesie, gdzie nie było żadnego budynku i siedziałam sama. Po chwili przyszło trzech chłopaków z radiem odkręconym na cały regulator  i opowiadali o swoich doświadczeniach z policją. Jeden z nich mówił, że jak idzie na policję z rodzicami to go nie biją. Drugi powiedział ażeby ściszyć radio bo ja nie będę siedziała w takim hałasie i że muszą posprzątać potłuczone butelki bo ja nie będę siedziała w takim bałaganie. Ja nic nie mówiłam, a oni posprzątali szkła i ściszyli radio. Ludzie na ogół boją się chuliganów, a oni posprzątali ażebym nie siedziała w bałaganie. Znaczy to, że muszą czuć energię która powoduje, że tak się zachowują. Narkomanka musiała uważać, że do innych ludzi w pociągu można się źle zachowywać, a wobec mnie nie. Moi klienci często mówili, że ludzie pracujący w urzędach skarbowych się mnie boją. Inni ludzie się ich boją, a oni mnie. Ja im nic złego nie robię, a oni ludziom robią zło. Zło robi się psychice, a ludzie w organach skarbowych wymuszają od psychiki wykonywania narzuconych słów przez ludzi władzy. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kiedy o tym napisałam zobaczyłam te słowa w Google przy moim nazwisku a Ordynator z 40-letnim stażem pracy został przeniesiony do szpitala we Fromborku. Musiał po 40-latach pracy dojeżdżać. Moja przyjaciółka po studiach doktoranckich z prawa podatkowego zajęła pierwsze miejsce w konkursie na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych na ponad 200 kandydatów, a ja.o tym napisałam i ona została usunięta z urzędu skarbowego. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie, że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu, a śmierć na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów zostali usunięci z Departamentu Zdrowia, a inni napisali do mnie do spamu pozdrowienia z Departamentu Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia w odpowiedzi na moje wskazywanie, że wykonywanie woli władzy uśmierca życie. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon który przysłał mi około 400 podziękowań przestały przychodzić podziękowania od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nie mam wątpliwości co do tego, że mordercy Herod, Piłat i Kajfasz wyciągnęli swoje brudne łapy ażeby uśmiercić Tego Kto dał im życie, a o Kogo świecie mówią, że to ich. O nie swoim świecie, że jest jego mówi złodziej. To ze złodziejami wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Nie chciałam wierzyć, że Sędziowie chcą okradać ludzi i pisałam, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi opierając się na prawdzie na jakiej ja widzę słowa złoczyńcy. Wtedy okazało się, że chcą wykonywania słów złoczyńców i to mimo to, że wskazywałam na odkrycie naukowe które mówi, że ludzie mają w mózgach problemy i że są one oparte na narzuconych słowach. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu mimo że pisałam, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia władzy i przedstawiałam na to dowody. Pisałam do ludzi władz kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconych słów, a oni rozgrzeszają z narzucanych słów i z ludźmi modlą się ażeby nie cierpieć od wykonywania narzuconych słów. Ludzie kościoła pierwsi zrobili sprzeciw na to co piszę i widać to samo w programach naukowych, że to stojący na czele kościoła Kajfasz wymuszał od Piłata wydania wyroku śmierci na Jezusa. Piłat się wahał i powiedział ażeby Kajfasz zwrócił się do Heroda. Herod był wielkim mordercą. Zwróciłam swoją uwagę na to, że Herod był dobrym architektem. Jasnym dla mnie było że Herod wolał być mordercą jak architektem. Po małych dzieciach widać, że mają talenty z natury, a ja zobaczyłam ludzi wykonujących czynności zła na narzuconym myśleniu. Kiedy zobaczyłam program z przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to napisałam, że to czynności zła. Napisałam ponad 3800 pism wskazujących o zmienionej anatomii na narzuconych słowach  i jasnym dla mnie jest, że piszę do złoczyńców. Kilka lat temu kiedy napisałam na moim Blogu, że złe emocje są oparte na narzuconych słowach i że ci ludzie nienawidzą, to w ciągu godziny było na moim Blogu ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych, a razem w ciągu godziny ponad 250 ludzi. Od tego czasu nie pokazują już tylu ludzi i wymazują tych co weszli. Za pieniądze zdobyte na znęcaniu się na psychice ludzie władzy wynagradzają za czynności wymazywania ludzi którzy przeczytali już jakieś artykuły. Widzę pokazywanych pojedynczych ludzi z różnych krajów świata, a regułą jest wykazywanie ludzi z Polski, Stanów Zjednoczonych i z Niemiec. Rosja na ponad sto krajów świata była na piątym miejscu a od czasu kiedy piszę, że zamieszki na Ukrainie zaczęły się od czasu wołania ludzi na Ukrainie o wstąpienie do Unii Europejskiej i że tym kto przeszkadza jest Rosja to przestali pokazywać ludzi z Rosji. Jak zobaczą, że o tym piszę to wprowadzają ludzi z Rosji i zawsze jest to 21 osób. Odkryłam, że na słowach opartych na kłamstwie powstali źli ludzie. Złe emocje mają źli ludzie. Ci źli ludzie nie mają miłości, a chcą żeby ich kochać. Wprowadzili przysięgę małżeńską, ażeby stworzenia Boga oparte na miłości ich kochały. Odkryłam, że psychika oparta na narzuconych słowach nie ma miłości. Ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie wypowiadają słowa z zawartą w nich trucizną. Ci źli ludzie wprowadzili w naturę truciznę uśmiercającą naturę. Trują ludzi wymuszaniem od nich wykonywania słów z zawartą w nich trucizną i wprowadzili truciznę w zwierzęta i pozostałą przyrodę. Wypowiadają słowa jakie wypowiada złoczyńca na jakich mają zmienioną mowę ciała na odruchy chamów i bandytów. Widzą to ludzie tacy jak Stanisław Wyspiański który mówi w jego utworze "Wesele" "Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się jeno sznur". Widzi Fiodor Dostojewski w "Zbrodni i karze" mordercę i nie potrzebuje dochodzenia jakie robią ludzie władzy wypowiadający słowa mordujące psychikę. Nie potrzebuje dochodzenia William Szekspir mówiąc ustami "Hamleta" że mordercy potrafią się uśmiechać. Słowami władzy uśmierca się psychikę, a oni mówią, że szukają morderców. Mordercy przysłali mi pozdrowienia do spamu na moje odkrycie, że psychika cierpi i umiera na wykonywaniu słów złoczyńcy który nie ma miłości. Naukowcy mówią o nanorewolucji że ich człowiekiem przyszłości będzie człowiek na protezach ale nie piszą jak na protezach będą się rozmnażali i jak utrzymają seks oparty na rozumie. Takie paskudztwo powstało na narzuconych słowach i nie można znaleźć ludzi wypowiadających słowa na energii podświadomości. Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu podświadomości, czyli głosu o energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zdarzyło mi się, że usłyszałam głos podświadomości od pokazującego fotografie człowieka, który napisał do mnie "czy masz tylko jedno zdjęcie moja droga". Poczułam miłość. Ja to odczułam, a od ludzi narzucających słowa czuje się zadane cierpienie. To prawda, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów, ale inne emocje nie istnieją bez braku rozumu w mózgu. Emocje jakie nie istnieją bez rozumu to miłość, a emocje jakie nie istnieją bez braku rozumu to nienawiść. Nie należy wykonywać narzuconych słów bo to ludzie nienawidzący ludzi. Dawno piszę, że w ustanowionym prawie musi być jakaś trucizna skoro ludzie cierpią. Odkryłam, że ta trucizna to energia zawarta w narzuconych słowach. Odkryłam też, że w słowach jakie są w naturze mózgu zawarta jest miłość. Nasz Stwórca stworzył nas wypowiadającymi słowa oparte na energii miłości, a ludzie władzy i kościoła wypowiadają słowa w których nie ma miłości. Oni opowiadają o miłości, a nie mają miłości. Mówią, że ludzie mają kochać tych którzy zadają im cierpienie i mordują na organizowanych przez nich wojnach. Ten kto kocha nie nie wymusza miłości. Zrównoważona energia to miłość. To o tej miłości mówił Jezus, że na niej nas stworzył i że jest ona oparta na prawdzie jaką On wypowiada. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości a ja odkryłam, że brak miłości jest oparty na braku rozumu, a brak rozumu na myśleniu opartym na kłamstwie. W myśleniu opartym na kłamstwie nie ma miłości, a jest nienawiść. Inne słowa jak oparte na miłości, to słowa jakimi mówi człowiek który nienawidzi. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że ci ludzie zadają psychice cierpienie i śmierć i że to ludzie w organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Na tych narzuconych słowach jest zakrzywienie w energii w człowieku i w naturze. W naturę weszli ludzie, którzy nie mają miłości, a natura jest oparta na miłości. Z pięknych zdjęć natury wychodzi miłość. Człowiek natury mówi językiem miłości. Obrazy natury to podświadomość. To te obrazy widzi Psychiatra Karol Jung, że to archetypy. Dwaj wybitni Psychiatrzy Zygmunt Freud i Karol Jung widzą słowa natury o których mówią, że to archetypy. ARCHETYP TO PIERWOTNY WZORZEC POSTACI. Ten pierwotny wzorzec postaci to psychika oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta naturalna psychika ma miłość. Ta naturalna psychika utrzymuje w sobie miłość jeśli wypowiada słowa na jakich oparta jest miłość. Te słowa na jakich oparta jest miłość to słowa oparte na prawdzie. Jeden z Biskupów mówi, że człowiek ma żądze i nie możne nad nimi zapanować, a ja mówię, że panować nad miłością chce złoczyńca. Człowiek oparty na rozumie nie chce panować nad miłością i nie pozwala ażeby ktoś panował nad jego miłością. Panującym nad miłością jest człowiek który nie ma rozumu i to mózg wprowadził tego narzucającego słowa człowieka na umysł oparty na braku rozumu na jakim ma zmienioną psychikę na psychikę psychopaty. Związek oparty na narzuconych słowach to inna psychika i jest to psychika psychopaty i ofiary. Ofiara to człowiek wykonujący narzucone słowa na jakich psychika cierpi bo narzucający słowa nie ma miłości. Narzucający słowa to kłamca, a psychika oparta jest na prawdzie i nie powinna wykonywać słów kłamcy. Wejście w wykonywanie czynności opartych na słowach władzy i kościoła to wejście w słowa kłamców oparte na emocjach nienawiści. Broń do zabijania ludzi mają zawsze ludzie władzy i kościoła, czyli ludzie narzucający słowa przeciwko którym wystąpił Jezus. Ci ludzie narzucający słowa mają pieniądze na broń do zabijania ludzi zdobyte przy pomocy oszukiwania psychiki. Psychika oparta na miłości nie zabija ludzi. Fizjolog Iwan Pawłow potrafił oszukiwać psa, a zatem to naukowiec oparty na słowach opartych na kłamstwie. Ten Fizjolog oparty na kłamstwie potrafił znęcać się na psie zamykając go i głodząc i za to otrzymał Nagrodę Nobla. Moje słowa nie zgadzają się ludziom nauki do których wysłałam ponad 3800 artykułów opartych na odkryciach naukowych, ale nie piszą do mnie, że ja nie mam racji. Zatem tym ludziom zgadzają się moje słowa, ale oni chcą czynić zło i znęcać się na psychice. Ludziom w wymiarze sprawiedliwości zgadzają się moje słowa i dowodem na to są wszystkie moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i 50% wszystkich wygranych w województwie w którym najczęściej występowałam. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu kiedy napisałam, że wygrywam na naturalnych słowach jakie są w naturze mózgu. Ja wskazuję, że słowa jakie chcą ażeby wykonywali ludzie to wymyślone słowa i że mózg je wykazuje na braku rozumu i emocjach nienawiści. Zatem Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że ludzie znęcający się na psychice i uśmiercający psychikę pracują w organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ci ludzie narzucający słowa wymuszają od psychiki podporządkowania kłamcom. Skutkiem wykonywania narzuconych słów jest cierpiąca psychika która w naturze oparta była na miłości. Zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy oparta na narzuconych słowach w mózgu. To odkrycie nie podoba się ludziom nauki, ale opartym na myśleniu władzy. Genetycy, znawcy Anatomii i Fizycy oparci na naturalnych słowach są u mnie na Twitterze Obserwatorami. Źli ludzie zaburzają u mnie Obserwatorów wprowadzaniem prostytutek. To samo zrobili dwa dni temu na Facebooku zawiadomieniem mnie, że prostytutka przyjęła moje zaproszenie. Ja nie zapraszałam prostytutki, a robią to źli ludzie otrzymujący wynagrodzenia od ludzi czyniących zło psychice. Na Twitterze zawiadamiają  o człowieku który wszedł do mnie jako Obserwator, a o prostytutkach nie zawiadamiają, Na Facebooku pytają czy chcę przyjąć człowieka który chce do mnie wejść, a o prostytutce zawiadomili mnie, że ona przyjęła moje zaproszenie, a tego zaproszenia nigdzie nie ma. Zauważyłam na Facebooku, że pytają czy chcę przyjąć danego człowieka, a on już 12 minut pisze do mnie, a więc dawno został wpuszczony.
Źli ludzie mają w mózgu słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których oszukują psychikę opartą na prawdzie. To przeciwko tym złym ludziom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. To na złej energii pochodzącej od złych ludzi zatonęła Atlantyda. Naukowcy dobrze widzą, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Naukowcy w programie "Album nazistów" wiedzą, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. "Album nazisty" też jest oparty na fotografiach ale z nich wychodzi zła energia. Nazista wypowiada słowa nienawiści. Nazista mówi wchodź do komory gazowej lub stawaj do rozstrzelania i mówi to do ludzi których oszukał, że daje dobro. To te słowa złoczyńcy widzi Karol Jung, że psychika jest na nich uzależniona od myśli. Wskazuję, że te myśli od jakich jest uzależniona psychika to myśli narzucone przez człowieka jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Natura mózgu oparta jest na rozumie. Natura to psychika oparta na emocjach miłości oparta na rozumie. Rozum jest oparty na słowach opartych na prawdzie jakie wypowiada  psychika oparta na emocjach miłości. Psychika oparta na miłości to psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychikę opartą na nienawiści mózg odrzuca na systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach w mózgu. Energia nienawiści to energia oparta na narzuconych słowach. To zły człowiek wymusza wykonywania jego woli. Na ziemi źli ludzie ustanowili prawo oparte na narzuconych słowach w których zawarta jest trucizna zadająca cierpienie psychice i uśmiercająca psychikę. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że trzeba się do Niego modlić i Go prosić ażeby nie cierpieć. Ludzie złoczyńcy wiedzą, że to oni zadają cierpienie i śmierć i kpią sobie ze Stwórcy i ludzi wykonujących ich słowa mówiąc, że to ciemnota. Ja wskazuję, że Stwórca nie pozwala się oszukiwać, gdyż wykazuje, że ciemnota to narzucający słowa. To człowiek na narzuconych słowach jest ciemny i nie wie dokąd idzie i co robi na energii opartej na braku rozumu na jakiej jest ciemny. Ten ciemny człowiek ma żądze na jakich chce seksu, a nie ma miłości. Ludzie którzy mają miłość nie biorą leku na seks. Na wykonywaniu narzuconego myślenia wszystkie psychiki zachorowały od wykonywania słów do oszukiwania narzuconych przez złoczyńców. Psychiatria zajmuje się leczeniem psychiki za pieniądze brane od ludzi znęcających się na psychice. To samo robią wszyscy ludzie medycyny wykonujący wolę oszustów nazywających ich myślenie prawem dla psychiki i ciała.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz