niedziela, 21 sierpnia 2016

MÓZG ODDZIELA ROZUM I CIEMNOTĘ

Dwa umysły w mózgu to jeden oparty na rozumie, a drugi na braku rozumu. Każdy z tych umysłów ma swoje systemy neurologiczne, a systemy neurologiczne są oparte na energii. Odkryłam, że to energia powoduje, że człowiek jest mądry lub głupi. Mózg wykazuje na energii opartej na umyśle jaki mózg wykazuje na wypowiadaniu innych słów  jak są w naturze mózgu człowieka ciemnego który idzie i nie wie dokąd idzie. To na energii opartej na kłamstwie człowiek idzie i nie wie dokąd idzie. Wskazuję, że Psychiatra Karol Jung mówi, że psychika jest uzależniona od myśli, a ja wskazuję, że ta psychika jest na złej energii opartej na kłamstwie. Wskazuję, że psychika odkryta przez Psychiatrę Zygmunta Freuda jest wolna na słowach opartych na prawdzie. Mamy pełno głupich ludzi powstałych na energii opartej na kłamstwie. Wskazuję na moc energii która trzyma człowieka w ciemnocie opartego na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję, że umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to umysł na jakim ludzie wykonują wolę ludzi. Wola ludzi to wola kłamców i mózg wyraźnie oddziela kłamcę na energii na jakiej jest ciemny. Ta ciemna energia wskazuję, że jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. W naturze wszyscy mamy takie same słowa, a teraz ludzie kłócą się o słowa na myśleniu opartym na kłamstwie jakie narzucili ludzie władzy i kościoła. Wskazuję, że Jezus wiedział, że ludzie władzy i kościoła narzucają słowa, gdyż przeciw nim wystąpił. Ludzie na wierze w Boga są ciemni i wykonują wolę ludzi kłamców. Wskazuję, że ażeby być ciemnym to trzeba wypowiadać słowa oparte na kłamstwie. Ja widzę Naukowców opartych na rozumie że im się zgadza moje myślenie oparte na rozumie. U mnie na Twitterze od marca 2016 są Obserwatorami Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News. U mnie na Twitterze jest profesor Fizyki Takeda_Hroyuki, prof. Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Horvard Antone BCsoka, PhD, jest prof. Medycyny Genetycznej i Pediatra John Belmont, a prof. Anatomii James Tomaz-Marais wie, że trzeba mnie wpisać na listę anatomizando. To ludzie oparci na rozumie, a źle zachowująca się ciemnota wprowadza do mnie na Twitterze prostytutki o których nie zawiadamia tak jak w przypadku ludzi opartych na rozumie, że chcą wejść jako Obserwatorzy. Wskazuję, że ciemnota prowadząca mojego Bloga wykazuje dany artykuł, że rok temu czytało np. 2100 ludzi, wykazują, że co miesiąc wchodzi około 300 ludzi, a co razem po roku wynosi 1952, czyli mnie jak było rok temu. Wskazuję, że ciemnota to oszuści.  Wskazuję, że ja na swoim rozumie odbierałam w sądach pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie i że ludzie władzy oskarżyli ich o to, że  nie wykonują ich woli zapisanej w danym przepisie nazwanym innym prawem kłamców jak Stwórcy. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że inne czynności wykonuje się na energii na jakiej człowiek jest ciemny. Wskazuję, że człowiek który ma rozum jest oparty na energii opartej na rozumie na jakiej wie, a moi klienci mówili do mnie, że przychodzą do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że język prawniczy jest niezrozumiały na energii opartej na wypowiadaniu innych słów które mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że ciemna energia pochodzi od ludzi którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie na jakim wykonują wolę ludzi kłamców. Prawdę wykonujemy na woli Stwórcy. Mózg wyraźnie oddziela wolę Stwórcy opartą na rozumie od woli człowieka opartej na braku rozumu. Wskazuję, że psychika jest chora na braku rozumu ponieważ jest oparta na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję, że emocje oparte na rozumie, a na braku rozumu są zupełnie inne. Wskazuję na ludzi władzy i kościoła, że oni walczą o władzę nad ludźmi: władza przy pomocy różnych partii politycznych, a kościół przy pomocy różnych religii. Ci oszuści walczą o ludzi którzy przynoszą pieniądze. Ludzie którzy przynoszą pieniądze to ciemnota oparta na energii opartej na kłamstwie. Naukowcy Fizycy mówią, że mało znają energii, gdyż tylko rzeczywistą, a nie znają ciemnej, a ja wskazuję, że te dwa rodzaje energii są w ludziach oparte na myśleniu jakie mają w mózgu. W naturze mózgu nie ma słów na jakich można wykonywać wolę ludzi, a czynności wykonujemy na energii. Mózg wykazuje wolę ludzi na ciemnej energii. Gdyby Fizycy oparci na energii rzeczywistej poznali ciemną energię to musieliby wypowiadać słowa oparte na kłamstwie na jakich staliby się ciemnymi ludźmi.
Wskazuję, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali ciemni ludzie i ja  serdecznie pozdrawiam ludzi którym się zgadza moje myślenie oparte na rozumie.  Wszyscy widzimy, że ludzie władzy wymyślają myślenie, a myślenie oparte jest na energii. Wskazuję, że wymyślone myślenie jest oparte na ciemnej energii i że jest to energia uśmiercająca życie. Wskazuję, że Albert Einstein po złej energii mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że głupota jest oparta na wymyślonym myśleniu, bo na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest rozum.
Wskazuję, że na rozumie jest tylko grawitacyjna siła życia i że Albert Einstein widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że to rządy mają nazwane wymyślone przez nich myślenie prawem. Wskazuję, że to na tym wymyślonym myśleniu człowiek jest głupi. Psychika oparta na rozumie jest mądra.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz