czwartek, 4 sierpnia 2016

KODEKS KARNY I PRZYKAZANIA DLA STWORZEŃ BOGA OPARTE NA SŁOWACH JAKICH NATURA MÓZGU NIE ZNA

Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przeszedł wskazać ludziom ażeby nie wykonywali narzuconych słów, a ja wskazuję, że ci ludzie narzucający słowa ustanowili kodeks karny dla stworzeń Boga za nie wykonywanie woli ludzi. Mózg reaguje na narzucane słowa i wykonywanie narzuconych słów wprowadzeniem człowieka na energię opartą na narzuconych słowach i na energię na jakiej wykonuje się narzucane słowa. Ludzie władzy są wybierani za obiecanie dawania dobra a z dobra okradają i okradzionym wymierzają kary za nie wykonywanie woli złodzieja. Stwórca jak widać wiedział ponad 2000 lat temu, że narzucający słowa to złoczyńca a ludzie mimo upłynięcia tylu lat nabyli takiej ciemnoty, że mało, że zanoszą złoczyńcom pieniądze to jeszcze pozwalają się karać za nie wykonywanie woli złoczyńców. Ja też weszłam w to myślenie, ale mi się nie zgadzało i zaczęłam pisać, że proszę o przysłanie mi dokumentu na jakim prawie do mnie się opieracie wymuszając ode mnie wykonywania waszej woli i na jakim prawie do mnie ustanowiliście dla mnie kary. Nigdy nie przysłali, a więc są oszustami. Człowiek który nie ma prawa do człowieka a ustanawia dla niego prawo jest człowiekiem napadającym na człowieka. Człowiek który napada na człowieka to bandyta. Stwórca wskazał swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią, że to bandyci. Ci bandyci powiedzieli do Stwórcy, że ludzie ich wolę chcą wykonywać i że oni o Jego świecie mówią, że jest ich. Stwórca wiedział, że użyli do tego słów opartych na kłamstwie. Wskazuję, że te słowa oparte na kłamstwie są w mózgu, a na nich umysłowo i psychicznie chory człowiek.
Nasza psychika i nasze ciało są oparte na słowach na jakich nie robi się nic złego, a ludzie władzy opierają się na słowach do czynienia zła i wymierzają kary za czynienie zła. Złoczyńca wymierza kary złoczyńcy. Złoczyńca żyje z okradania człowieka któremu wymierza kary za nie wykonywanie jego woli. W bardzo wielu domach jest pełno takich złoczyńców. Ludzie zgadzają się wykonywać wolę złoczyńców, a złoczyńca coraz bardziej się znęca aż zamorduje. Ludzie władzy organizują mordowanie na wielką skalę. Ludzie im na to zanoszą pieniądze. Gdyby ludzie nie wykonywali woli złoczyńców to złoczyńcy nie mieliby dla kogo ustanowić słów do oszukiwania prawem i gdyby ludzie nie zanosili pieniędzy ludziom władzy to nie mieliby na broń do zabijania ludzi. Przecież ludzie nas nie stworzyli ażeby normalnym było wykonywać ich wolę. Mnie w każdym bądź razie myślenie do oszukiwania się nie zgadzało. Mój były mąż  nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza i czasami żartobliwie dodawał, że z czarownicą żyć nie będzie. On uważał, że człowiek który widzi przyczynę problemu to czarodziej i ja przeczytałam, że wielu psychologów mówi, że ludzie którzy wiedzą o co chodzi to czarodzieje. Ja mówię, że tym czym się różnimy to słowa, a inne jak naturalne to oparte na kłamstwie z nabycia w mózgu od nas. Zauważyłam, że niektórzy ludzie mówią, że Bóg jest złoczyńcą bo ten człowiek ma w mózgu słowa do czynienia zła. Tak samo naukowcy w programie "Zagadki wszechświata" mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że oni bardzo dobrze widzą, że mózg oddziela narzucone słowa przez człowieka od słów jakie są w naturze mózgu. Ludzi oszustów jest tak dużo, że cicho siedzą na to odkrycie. Oni dalej chcą oszukiwać. Każdy człowiek który ma rozum wie, że w naturze mózgu nie ma słów na jakich wykonuje się wolę człowieka. Ja bez odkrycia naukowego że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów bardzo dobrze widziałam i widzę oszustów, a na co dowodem są pełne szafy prowadzonych przeze mnie spraw w których tak samo jak mózg robię sprzeciw na słowa oszustów. Dlatego byłam zadowolona jak poznałam odkrycie naukowe, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa bo ja robiłam dokładnie to samo. Ustanowić tyle słów do oszukiwania prawem to dowód na ludzi niesamowitych oszustów. Ludzie mają z nabycia w mózgu te słowa i na nich zmienioną swoją budowę, bo słowa do oszukiwania są na innej energii. Nie jeden oszust na przestrzeni dziejów ustanowił swoje słowa do oszukiwania prawem dla domowników, a głupie baby w haremach stroiły się dla oszustów ażeby zechciał z nimi uprawiać seks. To wszystko jest w mózgu i w energii. Oszuści zobaczyli, że ludzie są oszustami i postanowili ustanowić dla nich prawem słowa do oszukiwania. Oszuści przyznali sobie prawo do ziemi i sprzedają ludziom którzy zgadzają się ażeby za to co Stwórca dał za darmo płacić oszustom. To samo jest z energią, z gazem i bandyci mają na broń do zabijania ludzi i dokonywania zniszczeń w naturze. Oszuści przyznali sobie prawo do udzielania ludziom mandatów, a ludzie im płacą. Nic na ziemi nie odbywa się źle poza ludźmi posługującymi się słowami do oszukiwania. Wszystkie chore ciała są oparte na słowach do oszukiwania. Dobrze, że mózg to oddziela i człowiek jest na złej energii, gdyż już raz zatopili Atlantydę, a teraz ciągle są oszustami bo Albert Einstein znowu widzi tyle złej energii na narzuconych słowach, że to katastrofa co ludzie mają w swoich mózgach. Stwórca wszystkich stworzył na swoich słowach, a teraz ma niezły cyrk do oglądania. Naukowcy mówią, że był czas kiedy Stwórca był znudzony bo wszystko tak dobrze działało. Teraz nie można znaleźć ludzi wypowiadających słowa na jakich są stworzeni. Biochemik Maria Szulc mówi, że to nieznane ludziom myślenie. Ja odkryłam, że dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce znało. Ja odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i nie mogłam uwierzyć, że nikt nie chce o nim nawet słuchać. Zobaczyłam że ludzie chcą słuchać oszustów. Jak przemawiał jeden z największych morderców Adolf Hitler to widać, że aż ludzie pieją z zachwytu. Ludzie są przebudowani na złoczyńców. Nie wszyscy bo np. wspaniali ludzie, a szczególnie artyści przysyłają mi na Facebooku piękne kwiaty.
Każdy z nas wie, że prawie wszystkie instytucje, przedsiębiorstwa, banki są oszustami okradającymi przy pomocy narzucania słów. Jak się napisze do sądów, że banki oszukały bo zmieniły wolę to sądy mówią, że to zgodnie z prawem bankowym. Te banki są oparte na pieniądzach jakie ludzie władzy ukradli ludziom przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Pan Leszek Balcerowicz kiedy był Ministrem Finansów to powiedział do ludzi, że on zmienia wolę banków z oprocentowania rocznego na miesięczne. Ludzie zostali okradzeni i budżet państwa miał, ale ile ludzi popełniło samobójstwa. Ludzie zamiast nie wykonywać woli ludzi to popełniają samobójstwa. Życie jest oparte na wykonywaniu słów Stwórcy. Nie tylko Minister Leszek Balcerowicz zna metody finansowe powodujące, że pieniądze ludzi przechodzą do złodziei. Metody finansowe oparte na słowach do oszukiwania to sposoby okradania ludzi. Ludzie mają z tego tytuły naukowe. Ja byłam doradcą i jak powiedziałam poborcy podatkowemu, że pomagam ludziom ażeby nie wykonywali prawa ludzi bo ich okradają, to skoczył jak oparzony. Wszystko co ma budżet państwa i kościoła jest zdobyte przy pomocy narzucania słów. Ludzie na narzuconych słowach są oszustami i Neurobiolog Eric Kandel prawidłowo otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że zmieniła się anatomia od wykonywanych czynności tylko nie dodali, że na słowach do okradania. Ja nie boję się spotkania z moim Stwórcą, chociaż z powodu niektórych moich kontaktów z oszustami źle się czuję. Jezus wiedział jak nas stworzył i że zmieni się nasz umysł i psychika jak będziemy oszukiwali i wykonywali wolę oszustów, Dzisiaj mamy odkrycie naukowe, że człowiek na narzuconych słowach jest umysłowo i psychicznie chory i nie ma pamięci. Prawo ludzi mówi, że ten kto kradnie postępuje zgodnie z prawem. Prawo jest oparte na narzuconych słowach, a narzuca słowa złodziej.  Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma innego prawa ludzi. Na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy myślą tak samo.
Ustanowili ludzie na swoim myśleniu do oszukiwania kodeks karny i przykazania w kościołach.
Kodeks karny nie jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu, a inne słowa są do czynienia zła. Można zbadać i sprawdzić, że człowiek ustalający kodeks karny oparty jest na słowach do czynienia zła. Stwórca nie zna słów do czynienia zła i odrzuca je na umysł oparty na słowach do czynienia zła, a ludzie władzy znają słowa do czynienia zła. Ludzie kościoła też znają słowa do czynienia zła, gdyż z nich rozgrzeszają. Stwórca nie wchodzi w słowa do czynienia zła, gdyż je odrzuca. Ja w moim występowaniu przed sądami nie kłóciłam się o słowa bo ich nie znam, a wskazywałam, że przy ich pomocy okradziono mojego klienta. Ja jasno pokazuję słowa złoczyńcy i ze złoczyńcą się nie kłócę. Mózg prawidłowo robi odrzucając narzucone słowa na odczuwanie narzuconych słów na jakim człowiek ma zmienioną anatomię. Ustanawianie dla stworzeń Boga kodeksu karnego to bezczelność. Ci bezczelni ludzie uważają, że mają prawo do stworzeń Boga. Ludzie wykonujący słowa narzucone przez ludzi przyznali do siebie prawo oszustom. Ja wskazuję na mózg co on na to wtrącanie się, że to choroba umysłowa i psychiczna i funkcjonowanie na słowach na jakich człowiek nie ma pamięci i jego los jest zależny od pomocy innych ludzi. Oparta na myśleniu opartym na kłamstwie dziennikarka pyta polityków kto będzie się opiekował za 15 lat ludźmi. Ja mówię, że ludzie oparci na rozumie nie potrzebują opieki, a ci którzy nie mają rozumu sami zdecydowali zanosić pieniądze oszustom. Oszuści zabrali pieniądze, wymierzają kary i nie obchodzi ich kto będzie się opiekował ludźmi którzy podjęli decyzję o wykonywaniu ich woli na jakiej człowiek utracił pamięć i stał się głupi.
Ludzie kościoła mówią, że to Bóg ustanowił przykazania czego nie wolno wykonywać, a ja wskazuję na dowód na słowa jakie są w naturze mózgu, że Bóg nie zna słów do czynienia zła. Mózg nie zajmuje się słowami do czynienia zła tylko je odrzuca na umysł złoczyńcy. To złoczyńca zna słowa do czynienia zła. Na słowach do czynienia zła jest złe odczuwanie, a na słowach Stwórcy jest szczęśliwe odczuwanie. Złoczyńca napada na ludzi wymuszając wykonywania jego woli, a mózg wykazuje, że złoczyńca jest głupi. Jak złoczyńca straci pamięć to jak się znajdzie zależny od złoczyńców to mu zrobią to co on innym zrobił. Na wykonywaniu słów złoczyńców człowiek który utracił pamięć jest zależny od tego czy mu pomogą czy nie. Narzucone myśli nigdy nie znikną, a podświadomość jest wieczna. Ludzkie mózgi ze słowami do oszukiwania nigdzie we wszechświecie nie znikną. Człowiek musi mieć mózg w stanie w jakim go dostał.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz