wtorek, 2 sierpnia 2016

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA ZŁODZIEJ

Odkryłam, że słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, że to słowa do okradania. Odkryłam, że na innych systemach neurologicznych jak są w naturze funkcjonuje złodziej i ten kto wykonuje wolę złodzieja. Odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie, a narzucający słowa to nieuczciwy człowiek, który okrada przy pomocy narzucania słów i wymuszania wykonywania narzuconych słów. Iwan Pawłow ukradł psa Temu Kto go stworzył i zrobił go wykonawcą jego woli. Ludzie władzy i kościoła ukradli Stwórcy ludzi ażeby wykonywali ich wolę. Tej kradzieży dokonali przy pomocy narzucania słów. Jak złodzieje okradną ludzi to prowadzą ich do obozów śmierci.
Ogromna ilość ludzi zgodziła się wykonywać wolę złodziei.
Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie żyją z tego co wytworzyli, a złodzieje narzucający słowa ustanowili dla tych ludzi słowa do okradania prawem i to co wytwarzają ludzie przechodzi do złodziei. Budżet Państwa i Kościoła pochodzi z narzucania słów. Jezus widać, że wiedział, że występuje przeciwko narzucającym słowa złodziejom. Ja wskazuję, że złodziej funkcjonuje na umyśle innym jak rozum i jest to umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że narzucone słowa mają swoje systemy neurologiczne na jakich złodzieje mają złe emocje. Ludzie i zwierzęta boją się ludzi ze złymi emocjami, gdyż ci ludzie znęcają się na psychice. Prawo ludzi oparte jest na znęcaniu się na psychice. Nakaz wykonywania woli ludzi to przemoc na psychice. Stwórca ponad 2000 lat temu wystąpił przeciwko złodziejom, a oni do dzisiaj wymuszają od stworzeń Boga wykonywania narzucanych przez nich słów. Wskazuję, że psychika jest chora a człowiek nienormalny na narzuconych słowach w mózgu. Albert Einstein ma rację mówiąc o złej energii, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach mówiąc, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że ci ludzie na złej energii to złodzieje. W prowadzonych przeze mnie przedsiębiorstwach i firmach widziałam, że wszystko zostało zniszczone przez ludzi złodziei narzucających do wykonywania narzucone słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi. Widziałam rozwalone przedsiębiorstwa wybudowane za setki milionów złotych i emerytury z których nie mogą wyżyć ludzie którzy przekazali do złodziei to co wytworzyli. Widziałam moich klientów na listach u komorników sprzedających ich dobytek mówiących, że ci ludzie są winni pieniądze złodziejom. Złodziej wymyślił, że ludzie mają mu płacić, a jak ludzie nie wykonują tego co złodziej wymyślił to go oskarżają, że jest złodziejem. Złodziej wymyślił i mówi, że złodziejem jest człowiek który nie wykonuje tego co złodziej wymyślił. Wymyślone do okradania myślenie mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i energię na jakiej psychika nie wie o co chodzi. Złodzieje zrobili z ludzi ciemnotę która nie wie o co chodzi i ciemna umiera. Poseł w Polsce Jacek Kurski został nagrany jak mówił, że ciemnota to kupi. Ludzie zrobili się ciemnotą na ich woli życia z okradania innych ludzi. U Stwórcy rozum ma człowiek uczciwy. Ciemnota jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka i na wykonywaniu narzuconych słów. Naukowcy Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi ciemna energia a ja wskazuję, że z systemów neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania narzuconych przez ludzi. U mnie na Twitterze są Fizycy oparci na rozumie. Fizykom opartym na rozumie zgadza się moje myślenie oparte na rozumie. Myślenie oparte na rozumie jest oparte na energii jaka jest w naturze wszechświata. Fizyka oparta na rozumie to inna fizyka jak fizyka oparta na braku rozumu. Ta inna fizyka jest w człowieku na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy i inna na słowach narzuconych przez człowieka. Przyjęli mnie na Facebooku do grupy Fizyków Ekspertów. Osoba w Wielkiej Brytanii która wydała decyzję o przyjęciu mnie do Fizyków Ekspertów zajmuje się Psychoterapią.  To prawidłowe zauważenie, że Psychika jest oparta na energii. Wskazuję, że Psychika oparta na narzuconym myśleniu oparta jest też na energii, ale na złej energii. Wskazuję, że Naukowcy Fizycy mówią, że mało znają o energii, gdyż tylko rzeczywistą, a nie znają ogromnej ilości energii nierzeczywistej. Wskazuję, że dobrze, że nie poznali energii nierzeczywistej gdyż na niej złodzieje mówią, że to co jest w stanie rzeczywistym jest ich. Wszystko na ziemi oparte na wykonywaniu woli ludzi jest oparte na energii nierzeczywistej i ludzie mają w sobie tą energię nierzeczywistą opartą na myśleniu do okradania mienia opartego na energii rzeczywistej. Inna energia we wszechświecie to energia oparta na słowach narzuconych przez ludzi, a co bardzo dobrze widzi Albert Einstein mówiąc, że na tej energii opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.
Życie i śmierć są oparte na energii. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Energia śmierci pochodzi od ludzi złodziei wypowiadających słowa do okradania ludzi i mienia jakie stworzył Stwórca.
Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a zatem wiedzą o czym mówił Stwórca. Energia oparta na słowach Stwórcy to energia miłości. To energia miłości łączy ludzi opartych na rozumie. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, czyli energii na jakiej stworzył ich Bóg. Ja wskazuję, że energia jest oparta na słowach i że ten kto nie ma miłości wypowiada inne słowa jak Bóg. Otrzymuję wiele propozycji małżeńskich i niektórzy się obrażają kiedy piszę, że nie szukam mężczyzny. Wejście w związek z kilkoma mężczyznami oparte jest na braku rozumu. Stwórca stworzył ludzi którzy mają założyć rodzinę na kochaniu się. Ci kochający się ludzie wypowiadają takie same słowa na jakich emocje są w zgodzie z wypowiadanymi przez nich słowami. Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że te kobiety które nie mają rozumu bo mnie  przeszkadzają mężczyźni którzy nie mają rozumu. Miłość nas łączy z wszystkimi ludźmi wypowiadającymi te same słowa, ale kochanie oparte jest na innych emocjach. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza i dodawał, że geniuszy nie ma. Ja na to odpowiadałam, że geniuszem jest każdy człowiek oparty na rozumie w mózgu.
 Słowa oszusta są wstrętne i niedobrze mi się robi jak słyszę głos oszusta. Piękne głosy, piękną muzykę, pięknie wytworzone rzeczy i piękne poruszanie się na energii natury widzę i odczuwam niesamowicie szczęśliwe emocje. Jeden z Psychiatrów powiedział do mnie, że mam wyczulenie na słowa i na pewno ma rację, gdyż słowa są oparte na emocjach, a emocje na energii. Nigdy się nie pomyliłam w zauważeniu przy pomocy jakich słów okradli złodzieje moich klientów. Ażeby ze mną wygrać nazwali myślenie do okradania prawem. Na tym myśleniu do okradania nazwanym prawem są umysłowo i psychicznie chorzy i to jest sprawiedliwość Stwórcy.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz