poniedziałek, 1 sierpnia 2016

NA FACEBOOKU W DZIALE O PSYCHOTERAPII KOBIETA PYTA KTO TO JEST KŁAMCA

Na Facebooku w dziale o psychoterapii przy moich słowach, że psychika jest chora na kłamstwie Kobieta zadaje pytanie kto to jest kłamca. Kłamca to źle zachowujący się człowiek, który oszukuje przy pomocy słów. Słów do oszukiwania w naturze mózgu nie ma. Kłamca wymyśla słowa i wymyśla je w określonym zamiarze jakim jest oszukanie człowieka. Oszukanie człowieka to uczynienie mu zła. Człowiek oszukuje człowieka w zamierzonym celu jakim jest wykorzystanie go. To wstrętny źle zachowujący się człowiek i to prawidłowe, że na słowach do oszukiwania zmieniła się jego mowa ciała na oszusta. Ciało jest oparte na energii i to energia oparta na kłamstwie zmieniła mowę ciała. Napisałam wiele pism w których piszę, że Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja do nich piszę, że zmieniona mowa ciała jest na słowach do oszukiwania, a oni milczą. Napisałam wiele pism, że oszukiwanie jest świadome gdyż oparte na świadomie wymyślonych słowach do oszukiwania, a oni milczą. Warto żeby wiedzieli o tym ludzie zajmujący się medycyną. Dobrym ludziom jest żal jak ktoś cierpi, a ja wskazuję, że złoczyńcy świadomie zadają cierpienie. Ludzie wykonujący słowa do oszukiwania jeśli mają w mózgu prawdę to wiedzą, że to oszust, a w miarę wykonywania słów oszustów przestają wiedzieć o co chodzi. Ja wskazuję, że energia zadająca cierpienie wie na jakim myśleniu jest oparta.
Człowiek to psychika oparta na słowach opartych na prawdzie na jakich człowiek jest uczciwym człowiekiem. Mózg wykazuje słowa oparte na kłamstwie, że są do rozbieżnych celów i ja się z tym zgadzam, że słowa do oszukiwania są do rozbieżnych celów z Uczciwym. Mózg jest oparty na uczciwości i słowa oszusta wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Natura mózgu nie zna słów do oszukiwania i wykazuje, że oszust ma z naturą mózgu rozbieżne cele.
Nie wiem czy Kobieta która na moje słowa pisze Kto to jest kłamca jest Psychoterapeutką, ale robi ona sprzeciw na moje słowa a moje słowa są słowami na jakich oparta jest psychika. Kobieta ta pisze, że moje słowa dla niej mówią, że jestem kimś nawiedzonym jak Rydzyk. Ta kobieta jest oparta na kłamstwie ponieważ ona kłamie, że ja opieram się na słowach człowieka. Ja wiem, że ludzie którzy mówią, że wierzą w Boga są kłamcami. Psychika jest oparta na wypowiadaniu słów Boga. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie można wierzyć w Boga. Nasza psychika i nasze ciało są oparte na słowach Tego Kto psychikę i ciało stworzył. Ja wypowiadam Słowa Tego Kto mnie  stworzył i robię tak samo jak mózg sprzeciw na słowa do oszukiwania. Nasze przekonania są oparte na słowach jakie mamy w mózgu i ludzie którzy wprowadzili do mózgu kłamstwo mają zmienione przekonania na oparte na kłamstwie. Siła przekonań tkwi w energii, gdyż słowa są oparte na energii.
Ja wiem, że ogromnej ilości ludzi moje przekonania się zgadzają i że oszuści oszukują na moim Blogu, na Twitterze i często też na Facebooku, że jakby nie ma ludzi którzy nie mają przekonań oszustów. Wiem to po tym, że dopóki oszuści się nie dowiedzieli, że odkryłam, że mózg wykazuje oszusta na umyśle opartym na braku rozumu to wykazywali na moim Blogu każdego dnia setki ludzi z ponad stu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Jak się dowiedzieli, że odkryłam, że władza i kościół oparte są na słowach do oszukiwania to wymazali wszystkich Obserwatorów u mnie na Twitterze. Obserwatorzy ciągle wchodzą i odkąd podałam kto jest u mnie Obserwatorem na Twitterze i że to Genetycy, Biolodzy, Fizycy, znawcy Anatomii to ich nie ruszają, ale dodali prostytutek o których nie powiadamiali jak przy innych, że weszli do mnie jako Obserwatorzy. W Google pokazywali przy moim nazwisku Barbara Paul Elbląg ludzi od ponad 33.000 do około 200.000 dziennie. Jak weszłam na nazwisko Barbara Paul w Google to pokazywali co najmniej przez dwa lata ponad 220.000.000 wejść. Od czasu do czasu widziałam, że ta ilość wynosi około miliarda. Kiedy o tym napisałam zmniejszyli ludzi na około 100.000.000 i od czasu do czasu coś dodają. O innych Barbarach Paul nie piszą ile ludzi wchodzi na ich nazwiska. Myślę, że Stwórca jest przerażony stanem ludzi oszustów do jakiego doszli. Nie ma się co dziwić, że lekarze nie mogą znaleźć ich systemów neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania. Lekarze jeszcze pozwalają się oskarżać przez oszustów, że nie umieją wyleczyć ich ciał z energii opartej na słowach do oszukiwania.
Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazywał podświadomością. Podświadomość to natura oparta na rozumie. Wszyscy w stanie natury wypowiadaliśmy słowa swojego Stwórcy. Nasza psychika utrzymywała się na naturalnych dla niej emocjach miłości a ciało w zdrowiu do czasu narzucenia przez człowieka słów opartych na kłamstwie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że kłamca funkcjonuje na energii opartej na kłamstwie. Na energii oparte jest odczuwanie, a zatem kłamca ma emocje oparte na kłamstwie. Ten człowiek z emocjami opartymi na kłamstwie jest chory psychicznie. Dla psychiki normalnymi są emocje oparte na miłości. Dla psychiki normalnym jest mieć rozum. Psychika oparta na rozumie nie modli się do Boga o zdrowie bo jest zdrowa. Przyczyną choroby psychicznej jest energia oparta na słowach opartych na kłamstwie. Słowa są oparte na energii i słowa oparte na prawdzie są oparte na energii życia, a słowa oparte na kłamstwie są oparte na energii śmierci. Słowa oparte na kłamstwie to słowa oparte na energii opartej na kłamstwie i tą energię opartą na kłamstwie człowiek wyraża w złych emocjach. Widać to u ludzi znęcających się na psychice. Ci ludzie kłamcy wymyślili to myślenie do znęcania się na psychice ażeby psychika się ich bała i dawała im to co chcą. Jesteśmy stworzeni na prawdzie, a kłamca zboczył z tej prawdy, a mózg to zboczenie wykazał na umyśle opartym na kłamstwie na jakim jest oparta choroba umysłowa, a na umysłowej chorobie choroba psychiczna. Natura psychiki jest oparta na umyśle opartym na prawdzie. Zygmunt Freud odkrył, że psychika jaką nazwał podświadomością jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że u człowieka który ma w mózgu umysł oparty na kłamstwie. Wyparta psychika oparta na prawdzie to psychika wyparta przez kłamcę. Ludzie którzy zajmują się leczeniem psychiki powinni opierać się na myśleniu na jakim oparta jest psychika, czyli powinni mieć rozum. Leki są wyprodukowane z energii na jakiej oparta jest psychika i wszystkie miejsca ciała, ale na lekach widzimy, że szkodzą na inne narządy. Odkryłam, że jest tak dlatego ponieważ w odczuwanie wprowadzona jest energia oparta na kłamstwie i ona nie znika. Jak medycyna wyleczy jedno miejsce ciała to zła energia przechodzi w inne miejsce ciała i niszczy inny organ ciała. Przede mną widzi, że tak jest dr Deepak Chopra, gdyż pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to myślenie oparte na kłamstwie na jakim oparte są systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Nie ma możliwości usunięcia systemów neurologicznych bez usunięcia myślenia na jakim są oparte. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że w człowieku są systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Jak widać nasz Stwórca nie pozwala na bezkarne oszukiwanie i na pewno słusznie bo to boli psychikę. Psychika jest oparta na energii opartej na prawdzie i wprowadzenie w nią energii opartej na kłamstwie powoduje, że ta energia oparta na kłamstwie zadaje cierpienie. Ludzie kościoła mówiący, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć to oszuści. Bóg stworzył nasze ciała żeby żyły. Na słowach jakie są w naturze mózgu jest tylko energia życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Człowiek ma zmieniony mózg jeśli jest w nim myślenie oparte na kłamstwie i ma zmienione odczuwanie na energii opartej na kłamstwie.
Człowiek żyje wiecznie, gdyż podświadomość jest wieczna i można się o tym przekonać badając małe dzieci, że mają już w swoich mózgach swoje myślenie jakim posługiwali się w poprzednim pobycie na ziemi. Jak człowiek nie naprawi uczynionego zła to w następnym życiu nie wie dlaczego cierpi. Medycyna wie, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, a ja wskazuję na mózg, że ta choroba utrzymuje się na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka.
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz