piątek, 26 sierpnia 2016

ROZUM MÓWI JĘZYKIEM MIŁOŚCI

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to miłość. Tą naturalną dla natury miłość widać u tulących się do siebie zwierząt. To tulenie się widać u ludzi. U ludzi jednak bywa inaczej, gdyż jeśli się nie tulą to kłócą się i robią sobie zło. Odkryłam, że to kłócenie się przez ludzi zamiast tulenie jest oparte na złych emocjach, a złe emocje na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam doskonałe stworzenie człowieka, gdyż mózg oparty na rozumie który złe decyzje wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam również, że każdy umysł ma odzwierciedlenie w emocjach i że rozum oparty jest na emocjach miłości, a brak rozumu na emocjach nienawiści. Na to moje odkrycie pracowało wielu ludzi nauki. Dotarłam do źródła powstania człowieka i emocji na jakich jest stworzony, Gdybyśmy nie wypowiadali słów to nie byłoby ludzi wydających różne decyzje. To jednak ludzie postanowili wydawać inne decyzje jak ich Stwórca, a wykonujący wolę Stwórcy mózg te inne decyzje wprowadził na umysł oparty na braku rozumu oparty na innej energii jak rozum. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że do każdego umysłu są przyczepione systemy neurologiczne. Przyczepione brody do rozumnych twarzy Sfinksa pozwoliły mi odkryć, że oni nam przekazują, że na rozumie mają tylko jeden rodzaj systemów neurologicznych. Odkryłam, że nie ma myślenia bez systemów neurologicznych i nie ma systemów neurologicznych bez myślenia.
Na ziemi wszyscy widzimy, że istnieje władza na jakiej wykonuje się wolę ludzi. Władza jest oparta na decyzjach, a decyzje na emocjach. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a to nie jest rozum na jakim wykonuje się wolę ludzi. Nie są to też emocje na jakich wykonuje się wolę ludzi. Odkryłam, że są różne emocje na każdym umyśle i że każdy umysł oparty jest na innym myśleniu.
Każdy z nas ma do czynienia z ludźmi i zauważa, że na ogół każdy mówi coś innego. Podaje się nawet, że dziesięciu prawników i każdy ma na ten sam temat inne zdanie. Ja odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy mieli takie same zdanie, gdyż na takim samym myśleniu ma się takie same zdanie. Wśród gąszczu różnych decyzji ludzie się kłócą o to kto ma rację. Występowałam przed sądami i wygrywałam wszystkie sprawy, a zatem miałam rację. Okazało się, że jak zaczęłam mówić, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie i wtedy widzimy słowa na jakich oparte są złe decyzje to Sędziowie przestali się ze mną zgadzać i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem władzy. To moje myślenie jest takie, że odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania innego myślenia jak jest w naturze mózgu prawem. Zauważyłam cierpienie ludzi którzy przyszli do mnie po pomoc i wskazywali na przepis prawa którym zadano im cierpienie. Zatem zauważyłam, że na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu oparte jest cierpienie. Odkrycia naukowe pokazały mi, że inne myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte są emocje i jasnym dla mnie było, że systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zadają cierpienie. Widziałam, że wszystkim skarżącym się ludziom zadali cierpienie ludzie którzy nazwali prawem i wiarą w Boga myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi. Do wykonywania woli ludzi trzeba było wymyślić inne myślenie jak jest w naturze mózgu, a mózg to inne myślenie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim chora jest psychika i ciało. Odkryłam, że chora psychika i chore ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na wykonywaniu woli ludzi. Odkryłam, że ludzie którzy narzucili myślenie mają je w mózgu i na nim złe emocje. Odkryłam, że ci ludzie wiedzą, że czynią ludziom zło zadawaniem im cierpienia i śmierci i że do tego stopnia są źli, że ukrywają przed ludźmi odkrycia naukowe, że mózg wykazuje narzucone słowa na umysłowej i psychicznej chorobie. Odkryłam, że narzucone myślenie jest oparte na złej energii i kto wykonuje to myślenie oparte na złej energii ten cierpi i umiera. Odkryłam, że człowiek nie tylko cierpi i umiera na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie ale jeszcze robi się głupi i że człowiek jest wieczny. Na mózgu opartym na rozumie człowiek jest mądry, ale ażeby być mądrym to trzeba wypowiadać słowa na jakich oparty jest rozum. Ludzie narzucający słowa wiedzą co odkryłam i wiedzą, że stojący na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła Herod, Piłat i Kajfasz wydali wyrok śmierci na Stwórcę w którego świecie oni się rozpanoszyli. Albert Einstein po złej energii mówi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja odkryłam, że to złoczyńcy. Odkryłam, że człowiek jest dobroczyńcą lub złoczyńcą na energii jaką w sobie ma, a energia oparta jest na słowach jakie są w mózgu. Odkryłam, że to na energii oparte są emocje i one nie istnieją bez rozumu lub bez braku rozumu. Widziałam, że ludzie wykonujący prawo ludzi cierpią a więc ten kto ustanowił to prawo jest złoczyńcą. Widziałam, że wygrywam w sądach sprawy ze złoczyńcami którzy nazwali swoje słowa innym prawem dla psychiki. Ja chciałam dla ludzi dobra i zaczęłam pisać, że rozwiąże się wszystkie problemy ludzi jeśli będzie się opierało na myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzi się słowa złoczyńcy. Wskazuję że mózg widzi słowa złoczyńcy i wprowadza je na umysł i emocje złoczyńcy. Tylko głupiec uwierzy, że ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła nie wiedzą o czym piszę. Jezus wystąpił przeciwko tym organom a ja wskazuję na dobytek ludzi jaki mają w wyniku wykonywania narzuconych słów jakim jest choroba umysłowa i psychiczna i wszystkie choroby ciała.  Ludzie nazywający prawem słowa narzucone przez ludzi zanoszą pieniądze złoczyńcom którzy mają za te pieniądze wyprodukowaną ogromną ilość broni do zabijania ludzi. Ludzie kłócący się w domach często się biją, a ci ludzie którzy doszli do władzy mają już na bicie się pieniądze na wyspecjalizowaną broń do uśmiercania się. Przyczyną tych wszystkich śmierci są słowa. Na słowach Stwórcy jest życie. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy nie mają broni do zabijania ludzi i nie mają ochrony. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy mają emocje miłości do ludzi i również do zwierząt i pozostałej przyrody. Odkryłam, że cierpienie jest zawarte w słowach jakie wypowiada złoczyńca. Odkryłam też, że miłość jest zawarta w słowach jakie wypowiada dobroczyńca. Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a na emocjach oparta jest psychika. Co się dzieje z psychika opartą na słowach kłamców to przechodzi wszelkie pojęcie. Ludzie władzy i kościoła narzucili myślenie oparte na kłamstwie i władza zadaje cierpienie, a kościół rozgrzesza złoczyńcę. Cierpiący ludzie nie mają do kogo pójść po pomoc. Ludzie władzy i kościoła jak pomogą to z pieniędzy zabranych ludziom. Zatem ludzie dziękują złoczyńcom, że im pomogli. Ludzie stali się cierpiącymi przez ludzi którzy ich okradli i proszą złodziei o pomoc. Straszny stan osiągnęli ludzie w wyniku narzucenia myślenia opartego na kłamstwie na jakim wykonuje się wolę złoczyńców. Wykonywanie woli ludzi to wykonywanie woli złoczyńców, gdyż oni wymyślili myślenie oparte na kłamstwie do czynienia zła. Na narzuconym myśleniu ludzie mają zmienioną anatomię na złoczyńców i ta zmieniona anatomia jest skutkiem zajmowania się przez energię narzuconymi słowami przez kłamcę.
Ludzie w wyniku wykonywania słów kłamców mają chorą psychikę i chore ciała. Zła energia weszła w ciało człowieka i ma swoje oparcie w decyzji człowieka o wykonywaniu woli złoczyńców. Ludzie kościoła mówią, że skądś wiedzą, że będzie zbawienie z czynienia zła. Nie raz pisałam o księdzu Janie Kaczkowskim znanym z wypowiadania pięknych słów i że mówił on, że wypowiadanie tych pięknych słów i dobre zachowania to jeszcze nie wszystko. Jan Kaczkowski zmarł na glejaka mózgu. Wskazuję, że Jan Kaczkowski był księdzem, a księża mówią, że zrzekli się miłości. Wskazuję, że energia życia oparta jest na miłości. Słowa oparte na miłości to słowa oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków na jakiej wszystkie stworzenia się do siebie tulą. Odkryłam, że głos podświadomości to głos miłości i że to energia oparta na rozumie jest energią miłości. Biochemik Maria Szulc przemawiała głosem o energii podświadomości do ludzi uzależnionych od myśli złych, czyli do złoczyńców. Maria Szulc ubolewała nad cierpieniem ludzi uzależnionych od myśli, a powinna iść zobaczyć do ich domów, szkół, zakładów pracy i wszędzie gdzie są ludzie jak oni znęcają się na ludziach i wtedy na pewno nie ubolewałaby nad nimi tylko powiedziała im, że są wstrętnymi ludźmi czyniącymi innym zło. Do czynienia zła myślenie trzeba wymyślić, a więc to świadome decyzje o czynieniu zła. Złoczyńcy obleźli na ziemi wszystko i zadali cierpienie prawie wszystkim stworzeniom. Świat stworzony na emocjach miłości obleźli złoczyńcy zadający cierpienie i śmierć. Odkryłam funkcjonowanie człowieka, a również to że złoczyńcy stoją na czele mienia Stwórcy i mówią, że mają prawo do ludzi funkcjonujących na mózgu nie przez nich skonstruowanym. Minęło ponad 2000 lat od czasu wskazania ludziom przez Jezusa, że na wykonywaniu narzuconego myślenia jest cierpienie i śmierć a ludzie ciągle wykonują i nabywają stanu umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Ludzie chcą wykonywać myślenie zadające cierpienie i śmierć, a jak chorują to wołają pomocy. Znalezienie ludzi wypowiadających słowa z emocjami miłości jest ogromnie trudne. Nazywam ich perełkami, albo diamencikami. Długo nawet nie wiedziałam, że oni są i dopiero musiałam poczuć wspaniałe emocje miłości od kobiety występującej w filmie  i zacząć się zastanawiać skąd takie wspaniałe odczuwanie. Jeden z Psychiatrów zauważył, że mam wyczulenie na słowa. Ja nie leczyłam się psychicznie bo nie mam z czego, ale ten Psychiatra zauważył to po wypowiadanych przeze mnie słowach. Wyczulenie na słowa to odczuwanie emocji zawartych w słowach. U ludzi kłamców czuję jak wypowiadane przez nich słowa są złe i szukam ludzi wypowiadających słowa na emocjach miłości i karmię się nimi. Karmię się muzyką na energii natury, obrazami, fotografiami natury, pięknem przyrody i przerażona jestem ilością ludzi złoczyńców. Ciągle grożą wojnami i mordują ludzi, a ludzie nazywają myślenie złoczyńców prawem i zanoszą im pieniądze na produkowanie broni do zabijania ludzi. Ciągle okradają i mordują i tak dzieje się przez całe wieki. Miłości mówią, że szukają, a ja mówię, że w słowach złoczyńców jest nienawiść a nie miłość. Miłość jest zawarta w słowach tak samo jak nienawiść, ale w innych. Podświadomość to energia i nieświadomość to energia. Podświadomość i nieświadomość to energia oparta na słowach. Słowa z zawartą w nich energią miłości to słowa dające niesamowicie wspaniałe emocje. W odkryciu, że rozum mówi językiem miłości pomogło mi odczucie słów człowieka pokazującego pięknych ludzi na fotografiach. Odkryłam, że w pięknie są zawarte emocje miłości i że ludzie pokazujący piękno wypowiadają słowa z zawartymi w nich emocjami miłości. To cudowne, że napisane słowa powodują, że człowiek odczuwa miłość. Ludzie po wykonywaniu pisma zapisanego jako prawo ludzi odczuwają zawarte w nim złe emocje.  Każde słowa mają zawarte w nich emocje. Jeśli wypowiadamy słowa z zawartymi w nich emocjami miłości i spotkamy człowieka który też wypowiada takie same słowa to powodujemy, że odczuwamy miłość. Do odczuwania miłości trzeba połączenia tych energii miłości. Złoczyńców łączą połączenia oparte na energii nienawiści.
Ludzie nauki zajmują się odkrywaniem natury, ale nie zajmują się odkrywaniem ludzi zadających naturze cierpienie i śmierć. W mózgu są dwa rodzaje myślenia a w odczuwaniu dwa rodzaje emocji. Ja musiałam mocno szukać ludzi z naturalnymi emocjami miłości, a ludzie nauki przez tysiące lat nie odkrywają, że inne emocje jak naturalne mają złoczyńcy czyniący zło przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie nauki nie odkrywają wstrętnych decyzji ludzi złoczyńców jakimi zadają cierpienie i śmierć przy pomocy zapisów myślenia opartego na kłamstwie jakie nazwali prawem, tylko nie dopisali, że złoczyńców.
To prawidłowa konstrukcja człowieka który na słowach do oszukiwania wypowiada słowa złoczyńcy. Dopóki tego diabelstwa nie było na ziemi dotąd wszyscy ludzie wypowiadali słowa z zawartymi w nich emocjami miłości.  

                                                                                              Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz