niedziela, 7 sierpnia 2016

OSZUST JEST NA ENERGII W KTÓREJ NIE MA ŻYCIA

                           SPRAWIEDLIWOŚĆ WYMIERZA ENERGIA

ENERGIA ZMIENIA SIĘ NA WYPOWIEDZENIU INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU.
Dowód to systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzucaniu słów wystąpił przeciwko oszustom. Stwórca wskazał, że oszust funkcjonuje na energii opartej na słowach do oszukiwania, a ja odkryłam, że ta energia zadaje cierpienie i śmierć oszustowi. Odkryłam, że oszuści stojący na czele organów władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła jakimi byli Herod, Piłat i Kajfasz to mordercy którzy postanowili zamordować Stwórcę życia. Odkryłam, że tym mordercom nie udało się zamordować Stwórcy, gdyż nie ma możliwości zamordowania Kogoś Kto nie wykonuje słów mordercy. Odkryłam, że ażeby wystąpiła śmierć to trzeba wypowiadać słowa oparte na energii śmierci. Odkryłam, że słowa oparte na energii śmierci to słowa oparte na narzuconym myśleniu.
PSYCHIKA WYPOWIADAJĄCA SŁOWA NA JAKICH JEST OPARTA JEST NA ENERGII ŻYCIA. Ażeby wejść w energię śmierci trzeba zgodzić się wykonywać słowa oparte na energii śmierci jakie są słowami oszusta.
Tacy sami mordercy jak Herod, Piłat i Kajfasz to ludzie którzy usunęli ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i którzy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania.

To człowiek zdecydował na jakiej jest energii. Na energii życia jest człowiek który wypowiada słowa na jakich oparte jest życie. Oszust wyszedł z energii życia i jest w energii śmierci. Albert Einstein mówi, że jest pewny głupoty ludzi na energii śmierci. Ja odkryłam, że głupota jest oparta na myśleniu do oszukiwania. Odkryłam, że oszuści ustanowili prawem myślenie oparte na energii śmierci. Odkryłam, że oszuści nazwali wiarą w Boga myślenie oparte na energii śmierci. Wszyscy w kościołach modlą się ażeby nie cierpieć, a to oni weszli w myślenie oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć. Ludzie są stworzeni na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek czuje się źle jak namawia się go na wykonywanie słów oszusta. Jak człowiek zdecyduje się na wykonywanie słów oszusta to cierpi i umiera. Pies powinien Iwana Pawłowa ugryźć, ale Iwan Pawłow go zamykał i głodził, ale pies przyjdzie wykonać dla Iwana Pawłowa zło jakie mu uczynił. Wszystkie stworzenia jakim człowiek uczynił zło czują złoczyńcę i zrobią mu zło jakie im zrobił. Natura to energia i energia wykazuje oszusta, że jest umysłowo i psychicznie chory. Natura nie przyjmuje oszusta na energię życia, a odrzuca go na energię na jakiej oszust jest umysłowo i psychicznie chory. Chore ciała to odrzucona energia przez naturę opartą na energii życia. To człowiek wprowadził siebie w złą energię jaką uczynił zło naturze. Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności to anatomia wykonująca czynności na słowach do oszukiwania.  Tego nie dopisali ludzie przyznający Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela, który odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że te czynności są wykonywane na słowach do oszukiwania. Na energii opartej na słowach do oszukiwania psychika idzie i nie wie dokąd. Pewna Psycholog powiedziała do mnie, że człowiek nie wie w jakim momencie zacznie iść nie wiedząc dokąd, lub zacznie chorować, albo spotka go jakieś nieszczęście. Ja powiedziałam, że mnie to nie spotka ażebym nie wiedziała dokąd idę i co robię. Nie mogłam już powiedzieć, że człowiek nie wie kiedy zacznie iść w stronę zakładu psychiatrycznego bo wyszła po tym jak powiedziałam, że ja wiem co robię.
Energia oparta na rozumie wie, a energia oparta na braku rozumu nie wie. To człowiek postanowił wejść w energię opartą na słowach do oszukiwania na jakich utracił świadomość. Wstyd, że tylu jest ludzi oszustów, że ustanowili prawem i wiarą w Boga słowa do oszukiwania. Odkrycia naukowe dowodzą jakby wszyscy ludzie mieli w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć opartą na słowach do oszukiwania. Oszukiwanie boli psychikę opartą na uczciwości. Znalazłam tylko dwóch ludzi jacy byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w roku 2011 którzy chcieli ażeby ludzie posługiwali się słowami na jakich człowiek jest na energii życia. Odkryłam, że energia zadająca cierpienie jaką odkrył Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi to energia oparta na słowach do oszukiwania jaka niszczy oszusta. Odkryłam, że znaleźć człowieka uczciwego to jak znalezienie diamentu. W naturze mózgu nie ma słów do oszukiwania. Natura mózgu wykazuje słowa do oszukiwania na innym umyśle opartym na niszczącej życie energii. Odkryłam, że oszust to człowiek znęcający się na psychice, a psychika to energia oparta na rozumie i odrzuca złoczyńcę na energię niszczącą złoczyńcę. Medycyna nigdy nie znajdzie energii życia na słowach do oszukiwania. Energia życia jest oparta na słowach do uczciwego postępowania. Swoją wolę wykonuje oszust który nie ma energii życia, nie ma swojego mózgu i nie ma swojego ciała. Na tej swojej woli człowiek jest na energii w której nie ma życia i to jest sprawiedliwe. Odkryłam, że sprawiedliwość wymierza energia.
Stwórca stworzył nas uczciwymi ludźmi. Uczciwość oparta jest na energii życia i wydanie nieuczciwej decyzji wprowadza na energię zadającą cierpienie, tak jak nieuczciwy człowiek zadał cierpienie psychice którą oszukał. Ludzie nie powinni pozwolić ażeby oszuści wymuszali od nich wykonywania narzuconych słów bo to złodzieje okradający przy pomocy narzucania słów.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz