poniedziałek, 22 sierpnia 2016

DO POWROTU DO ZDROWIA TRZEBA USUNĄĆ SŁOWA OPARTE NA KŁAMSTWIE

Słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, to słowa jakie zaburzyły mózg, psychikę i ciało. Mózg wykazuje te słowa do rozbieżnych celów na drugim umyśle w mózgu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma różne choroby ciała. Chora psychika i chore ciało są oparte na narzuconych słowach w mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem i wykonywaniem narzucanych słów. Słowa są oparte na systemach neurologicznych, a na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, czyli psychika i ciało. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest na innym odczuwaniu. To inne odczuwanie wypowiadanych innych słów jak są w naturze mózgu jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odczuwanie słów jakie są w naturze mózgu jest oparte na systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka. To odczuwanie jakie jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu to odczuwanie miłości. Na narzuconych słowach jest inne odczuwanie i człowiek na nich jest psychopatą wymuszającym od psychiki wykonywania jego woli. Człowiek decydujący się na wykonywanie narzuconych słów jest służącym narzucającego słowa, a z czasem ofiarą. Służący narzucającego słowa staje się z czasem ofiarą ponieważ energia na słowach psychopaty niszczy życie. Niszczenie życia to niszczenie psychiki i ciała. Jest to niszczeniem energii życia przez energię śmierci.
Ludzie narzucający słowa ustanowili na ziemi prawem i wiarą w Boga słowa oparte na kłamstwie. Psychika jest oparta na słowach opartych na prawdzie i niszczą tą psychikę słowa oparte na kłamstwie. Tak, że słowa dają miłość i dają cierpienie w zależności od tego do czego są użyte. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa mają rozbieżne cele. Ja do tego dodam. że rozbieżne cele ma człowiek który chce wykonywać narzucone słowa, gdyż ten kto nie chce na tym stosowana jest przemoc. Ludzie stosują przemoc przy pomocy wymuszania od psychiki wykonywania woli kłamcy. Narzucający słowa to kłamca. Przemoc stosuje kłamca przy pomocy narzucania wykonywania narzucanych przez niego słów. Ile jest ludzi przemocy pokazuje istniejąca na całym świecie władza i różne religie. Wiara w Boga jest oparta na kłamstwie. Jesteśmy stworzeni przez Boga i mamy wypowiadać Jego słowa. Nasza psychika i nasze ciało są oparte na słowach Boga. Na słowach Boga jesteśmy na energii miłości i wypowiadając słowa Boga energia wykonuje dla nas to co postanowił Bóg. Jeśli człowiek narzuca słowa to energia wykonuje jego słowa, ale na wykonywanie narzuconych słów musi się zgodzić ten kto postanawia je wykonywać. Narzucanie słów i wypowiadanie narzuconych słów to inny stan człowieka i jest on oparty na umyśle w mózgu z nabycia opartym na kłamstwie. Na tym umyśle opartym na kłamstwie człowiek na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie odczuwa wypowiedziane przez siebie słowa i wykonywanie innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem na narzuconych słowach zmieniło się odczuwanie człowieka. To zmienione odczuwanie jest oparte na zmienionej psychice na jakiej narzucający słowa jest psychopatą, a wykonujący narzucane słowa ofiarą. Z odkryć naukowych wynika jakby wszyscy ludzie w jakimś stopniu byli psychopatami i ofiarami. Zadaliśmy sobie sami cierpienie narzucaniem słów i wykonywaniem narzucanych słów. Mielibyśmy wspaniałe życie gdybyśmy pozwalali energii opartej na słowach Stwórcy wykonywać wolę Stwórcy. Żylibyśmy ciągle na emocjach miłości i kochali człowieka jakiego Stwórca dla nas stworzył. Ażeby był taki stan to trzeba wypowiadać takie same słowa. Pozwólmy zatem energii wykonywać słowa jakie są w naturze mózgu, ale ażeby zła energia nie wykonywała dla nas zła to trzeba usunąć z mózgu słowa do czynienia zła. Tymi słowami do czynienia zła są słowa oparte na kłamstwie. Wyjść z zawartych na kłamstwie związków można choć często jest to trudne, a szczególnie jak są małe dzieci i też z powodu majątku o jaki byli niby kochający się kłócą. Trudniej jest wyjść z cierpienia z powodu psychopatów którzy stoją na czele mienia Stwórcy jakimi są ludzie władzy i kościoła i wymiar sprawiedliwości oparty na przymusie wykonywania woli kłamcy. Psychopaci jakimi byli: Herod, Piłat i Kajfasz powiedzieli do Stwórcy, że ludzie chcą wykonywać ich słowa, a nie Stwórcy. Tak się dzieje do dzisiaj, ale inni psychopaci kolejno stoją na czele mienia Stwórcy. Ci psychopaci mówią, że mają prawo do ludzi. Nie pokazują, że to oni są konstruktorami mózgu, a mózg ich słowa wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i funkcjonowaniu na systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie zamiast wykonywać słowa swojego Stwórcy to wiwatują na wypowiadane słowa przez ludzi którzy ogłosili się Prezydentami, Królami, Cesarzami Papieżami, itp. i pracują na ludzi którzy ich oszukują. Ludziom jest trudno zauważyć, że przeszli na wykonywanie woli ludzi jeśli długo wykonują kłamstwo, i na słowach opartych na kłamstwie przestali wiedzieć o co chodzi. Naszej naturze opartej na prawdzie nie zgadzają się słowa oparte na kłamstwie. Ja nie wiedziałam, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach dlatego, że opieram się na prawdzie, a ponieważ widziałam publikowane dane, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach więc zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak sprawy będzie się rozwiązywało w oparciu o prawdę. Wymiar sprawiedliwości oparty na słowach opartych na kłamstwie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu a ja napisałam, że to lepsze od przybicia do krzyża Jezusa.
Pewnego dnia przyszedł do mnie do mojego lokalu na Starym Mieście w Elblągu późniejszy Minister Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. O tym, że kłamał świadczy, że żadnej książki nie kupił i to, że za dwa dni dostałam wiadomość z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia od Dyrektor która chce ażeby ludzie funkcjonowali na systemach neurologicznych ich uśmiercających. Poprzedni Dyrektorzy reagowali na moje odkrycia i chcieli zdrowia ludzi, gdyż każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali pisma z pytaniami czego od nich oczekuję. W tym samym czasie przestały przychodzić do mnie podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i stało się to po moim napisaniu, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam zatem, że mamy do czynienia ze świadomymi mordercami ludzi i również innych stworzeń. Morderca ma w sobie energię opartą na kłamstwie. Jeśli człowiek wypowiada słowa mordercy i je wykonuje to cierpi i umiera.
Człowiek zachorował od narzucenia słów opartych na kłamstwie i chcąc powrócić do zdrowia musi te słowa z siebie usunąć. Nie jest to proste, ale na pewno nie jest tak jak kłamią ludzie kościoła, że ludzie będą zbawieni. Tego zbawienia oczekują złoczyńcy których cierpienie ludzi wykonujących ich słowa nie obchodzi. Na Facebooku otrzymałam wiadomość od mądrego człowieka, który do mnie pisze, że ja spowodowałam, że on żałuje swoich grzechów. Odpisałam, że ja też. Słowa wypowiadamy, a systemy neurologiczne się nimi zajmują, a co jest wykonywaniem przez energię słów. Musiałam mieć tych słów opartych na kłamstwie nie dużo skoro sama występuję przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i nie ma szans namówić mnie na wykonywanie słów kłamców nazywających ich słowa do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża geniusza, ale szybko dodawał, że geniuszy nie ma. Wiedział jednak, a ja mówiłam, że na myśleniu Stwórcy wszyscy jesteśmy geniuszami.
Ażeby usunąć z siebie słowa oparte na kłamstwie to najpierw trzeba nie wypowiadać kłamstwa i nie wykonywać kłamstwa i robić sprzeciw na przysyłane pisma nakazujące wykonywanie woli kłamców nie wykonywaniem ich. W sądach mnie znają z mojego pisania, że proszę o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie, albo dokument, że jest się konstruktorem mojego mózgu. Ludzie się mnie przyglądają, że ja to robię, a ja mam tak silne przekonania, że nie ma mowy o ich zmianie na przekonania oszustów. Co się da naprawić to trzeba naprawić bo to najszybsze przywrócenie się do wypowiadania słów na stanie równowagi w energii, a co się nie da to trzeba wprowadzać do mózgu słowa oparte na prawdzie które są oparte na energii życia. Stan przywróconego myślenia na oparte na prawdzie czujemy czując reagującą na słowa energię. Kiedy energia zgadza się z naszymi słowami to wtedy trzeba mówić, że usuwam słowa oparte na kłamstwie i energia je wykona. Musimy czuć wolność swoich słów, gdyż jeśli słowa są oparte na wprowadzonej w ciało złej energii to nie wypowiadać na siłę słów, że usuwa się kłamstwo, gdyż naruszy się chorobę.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz