sobota, 20 sierpnia 2016

CIERPIENIE JEST OPARTE NA DRUGIM UMYŚLE W MÓZGU

W mózgu który nie zna słów jest umysł oparty na rozumie i na nim człowiek ma emocje miłości. Drugi umysł oparty jest na braku rozumu i na nim człowiek ma cierpiące emocje. Na emocjach opartych na rozumie psychika i ciało są zdrowe, a na emocjach opartych na braku rozumu psychika i ciało są cierpiące. To cierpienie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. To tym myśleniem opartym na braku rozumu zajmują się systemy neurologiczne na jakich człowiek choruje i spotykają go nieszczęścia. Systemy neurologiczne oparte na umyśle opartym na braku rozumu są oparte na złej energii która zadaje cierpienie i śmierć. Ten umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to umysł oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to umysł oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na rozumie którą nazwał podświadomością, gdyż ludzie nauki naturę nazwali podświadomością. Ja odkryłam, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na rozumie i odkryłam, że psychika oparta na drugim umyśle w mózgu jest oparta na braku rozumu. Odkryłam, że psychika oparta na rozumie jest skonstruowana przez jej Stwórcę słowami jakie są w naturze mózgu, a psychika oparta na braku rozumu jest wykonana przez systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Systemy neurologiczne oparte na braku rozumu są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. To ludzie którzy nie mają rozumu modlą się do Boga ażeby na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie nie cierpieć. To ludzie kłamcy mówią w kościołach, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Ja wskazuję, że cierpienie i śmierć są oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Kłamcy wiedzą, że zadają cierpienie i śmierć bo szybko zareagowali na moje odkrycie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zwolnieniem Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce i spowodowaniem, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Kłamcy mają swój umysł w mózgu z nabycia oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i jest to umysł oparty na braku rozumu. Na tym umyśle opartym na braku rozumu ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi ażeby nie wykonywali narzuconych słów bo na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Doskonała konstrukcja mózgu przyjmuje myślenie narzucone przez człowieka, ale na umyśle opartym na braku rozumu. Prawie wszyscy ludzie zgodzili się wykonywać myślenie wymyślone przez kłamców na jakim zachorowali umysłowo i psychicznie. Stwórca umiał stworzył ciało i umiał stworzyć mózg, który wykazuje myślenie oparte na kłamstwie na umyśle w mózgu z nabycia opartym na braku rozumu. Stwórca umiał stworzyć energię która daje życie i ona jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Stwórca umiał stworzyć energię która wykonuje myślenie. Energia oparta na słowach Stwórcy wykonuje słowa Stwórcy, a energia na słowach narzuconych przez człowieka wykonuje słowa narzucone przez człowieka. Ludzie wykonują słowa ludzi i cierpią i zwijają się z psychicznego bólu i ciała na energii wykonującej wolę kłamców. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, ale nie mówią, że wypowiadających słowa oparte na kłamstwie inne jak wypowiada Stwórca. Ludzie kościoła zajmują się rozgrzeszaniem ludzi ze słów innych jak słowa Boga, a słowa inne jak słowa Boga są do czynienia zła. Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że są to czynności zła. Zło robi się psychice oszukiwaniem jej. Psychika jest oparta na uczciwości i cierpienie zadają jej słowa nieuczciwego. Dane opublikowane w Polsce przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 pokazują, że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach sprawy z wybranymi przez nich ludzi oszustami. Ja wygrywałam wszystkie sprawy i nie wiedziałam, że z oszustami bo nie pomyślałam, że tyle ludzi może być oszustów. Od roku 2004 powołano wojewódzkie sądy, bo władza mówiła, że Naczelne Sądy nie są w stanie rozpatrzyć ludzkich problemów, ale nie zmienili nazywania prawem myślenia do okradania. Ja wskazywałam do Sądów, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele ale nikogo nie znalazłam ażeby go to obchodziło, ale za to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zanim nie zaczęłam wskazywać, że prawo jest oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu to wszyscy Sędziowie się ze mną zgadzali. Mają zatem w mózgu naturalne myślenie, ale mają też z nabycia myślenie wymyślone przez władzę jakiego nauczyli się na studiach prawa. Oszuści mówią, że są wierzącymi w Boga, a ja mówię, że uczciwy człowiek wypowiada słowa Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów kłamców na jakich wykonuje się wolę kłamców. Kłamca to złoczyńca i wszyscy ludzie nabyli cierpienia na myśleniu wymyślonym przez tych oszustów. Wstyd, że ktoś taki nazywa się człowiekiem. Stwórca nas stworzył na Jego rozumie, a ludzie przeszli na słowa oszustów na jakich mają umysł oparty na braku rozumu i nienormalną psychikę i nienormalne ciało. Zmienioną mowę ciała ma oszust. Ciało jest oparte na słowach jakie są w mózgu. Ludzie za oszustów oddają życie bo nabyli umysłu opartego na braku rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi po złej energii o której mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Ludzie nabyli na myśleniu swoich wybrańców oszustów umysłu głupców i energii zadającej im cierpienie i śmierć.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz