sobota, 27 sierpnia 2016

SŁOWA ROBIĄCE DOBRO I SŁOWA ROBIĄCE ZŁO

Szczególnie dla ludzi Anatomii opartych na rozumie, Genetyków, Fizyków opartych na rozumie którzy są u mnie na Twitterze Obserwatorami i dla profesora Anatomii, który mi przysłał wiadomość, że mnie wpisał na listę anatomizando przekazuję, że my się nie znamy, a słowa jakie ja wypowiadam Państwu się zgadzają i Znawca Anatomii na Uniwersytecie w Brazylii wie, że po wypowiadanych przeze mnie słowach trzeba mnie wpisać na listę anatomizando. Poszukałam co znaczy anatomizando i dowiedziałam się że to karmienie mózgu dobroczynnością, a teraz dodaję, że to też karmienie psychiki emocjami miłości. W naturze widzimy u zwierząt, że one się do siebie tulą, a co jest miłością. Podam też przykład człowieka zajmującego się Fotografią Artystyczną którego nie znam, nigdy nie widziałam i nie znam jego języka, a wypowiedziane przez niego słowa spowodowały, że poczułam miłość. Wiem, że gdyby wypowiedział te słowa ktoś ze złą w nim energią to ja nie poczułabym miłości i gdybym ja miała w sobie złą energię to nie wyczułabym, że człowiek przemawiający słowami miłości ma w sobie miłość. Słowa wypowiedziane przez tego człowieka pozwoliły mi odkryć, że rozum mówi językiem miłości. Kiedy ja do tego człowieka napisałam słowa to on natychmiast zareagował telefonem, a zatem też odczuł emocje miłości. Ja nie odebrałam telefonu ponieważ wiedziałam, że nasze słowa to miłość. On na to zareagował odejściem z mojej strony. Zobaczyłam nasze silne przekonania oparte na rozumie. Odkryłam, że ludzi łączą emocje miłości i że są one oparte na energii opartej na rozumie. Teraz dla odmiany wskazuję na słowa robiące ludziom zło jakie są zapisane w ustanowionym prawie opartym na wymyślonych słowach, że one zadają  psychice cierpienie i że ci ludzie mają też silne przekonania, ale oparte na kłamstwie. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Wskazuję, że to słowa zapisane w tym prawie zadały moim klientom cierpienie. Zatem wskazuję na dowód, że nie tylko rozum nie istnieje bez emocji, ale również brak rozumu nie istnieje bez emocji. Wskazuję, że mózg oddziela słowa zadające cierpienie na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że słowa jakie są w umyśle opartym na rozumie są dającymi emocje miłości, a słowa oparte na braku rozumu są dającymi cierpienie. To użyte przeze mnie słowo "dającymi" to wykonująca nasze słowa energia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na złej energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że człowiek jest dobudowany o narzucone słowa oparte na złej energii. Dobrze pokazuje to odkrycie naukowe które mówi, że myśli zmieniają morfologię, a ja piszę, że ta krew oparta na narzuconych myślach wymierza cios w serce oparte na krwi opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie władzy wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu i w tych innych słowach jest energia jaka zadaje ludziom i innym stworzeniom cierpienie i śmierć. Ażeby doszło do wystąpienia cierpienia to trzeba wykonywać słowa złoczyńcy. Skąd złoczyńca ma słowa do zadawania cierpienia wskazuję, że to wymyślone przez niego słowa do zadawania cierpienia jakie są słowami opartymi na kłamstwie którymi oszukuje psychikę opartą na prawdzie. Odkryłam, że w słowach złoczyńcy jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Wskazuję, że natura odrzuca słowa zadające cierpienie na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję na dowód, że ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie sami zadają sobie cierpienie. Raczej każdy z nas zadał sobie cierpienie wykonywaniem słów ludzi władzy zanoszeniem im pieniędzy i wykonywaniem ich woli płaceniem np. mandatów za to co oni ustanowili, że człowiek ma przestrzegać. Wskazuję, że sądy zadają cierpienie psychice wymuszaniem od niej wykonywania słów ludzi władzy. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają ludzi na wybieranie władzy, czyli na wybieranie ludzi zadających psychice cierpienie. Wskazuję, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wykonywaniu narzucanych słów, a ja odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparty jest umysł oparty na braku rozumu i że ten umysł jest oparty na złych emocjach jakie są w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych narzucającego słowa i wykonującego narzucane słowa i że narzucający słowa ma zmienioną anatomię na psychopatę, a wykonujący narzucane słowa na ofiarę. Wskazuję, że psychopata i ofiara mają dobudowane ciało o złe emocje, a mózg o narzucone słowa. Wskazuję, że zło wykonującemu narzucane słowa uczyniła zła energia na jakiej oparte są jego słowa i że ta zła energia ma swoje oparcie w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy oparte jest na innych słowach i innych emocjach i że są to słowa złoczyńców zadających cierpienie i śmierć. Wskazuję, że to energia zawarta w narzuconych słowach zadaje cierpienie i śmierć.
Sama nie potrafię wytłumaczyć nie odebrania przeze mnie telefonu od człowieka wypowiadającego słowa miłości, ale na pewno nie jest to odrzuceniem miłości. Myślę, że ja się boję zadawania cierpienia, gdyż od czasu kiedy mój były mąż odszedł ja mówię, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, a  minęło od tego czasu około 20 lat i wiem, że nie miałabym problemu z wyjściem drugi raz za mąż. Ja nie chcę słyszeć złych słów. Zwracam moją uwagę na przysięgę małżeńską, że będzie się kochać. Ta przysięga znaczy, że masz kochać złoczyńcę. Miłość oparta na rozumie jest wolna, a ludzie kościoła narzucają żeby kochać złoczyńcę. Oni wymyślili słowa do składania przysięgi, że będzie się kochać. Ja mówię, że nie da się kochać złoczyńcy bo on nie ma miłości. Na słowach Stwórcy ludzi łączy miłość. To energia miłości łączy ludzi wypowiadających słowa oparte na prawdzie. Energia jaką ma w sobie złoczyńca rozdziela ludzi. Tym co rozdzieliło ludzi w naturze opartych na miłości są słowa narzucone przez ludzi kłamców. W kłamstwie nie ma miłości. Kłamstwo mózg odrzuca na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że ten brak rozumu jest oparty na energii na jakiej kłamca nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Wskazuję, że to te myśli złe widzi Karol Jung, że psychika jest od nich uzależniona. Wskazuję, że to uzależnienie jest oparte na złej energii opartej na słowach opartych na kłamstwie. Wskazuję, że Biochemik Maria Szulc pomagała ludziom uzależnionym od myśli przemawianiem do nich słowami opartymi na energii podświadomości. Wskazuję, że energia podświadomości to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że jest to energia miłości oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów.
Nie znalazłam jeszcze dowodu na to, że Stwórca nas połączył parami emocjami kochania, a wydaje mi się, że tak jest. Emocje kochania są inne pomiędzy rodzicami, a dziećmi, innymi członkami rodziny, pomiędzy przyjaciółmi, ale widzimy też pokłóconych członków rodzin, a zatem nie widzimy emocji opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jakie łączą tych ludzi. Naukowcy mówiący o ludziach zakochanych mówią, że mają takie same upodobania. Ja odkryłam, że te takie same upodobania kochających się ludzi to upodobanie piękna. Natura jest piękna i zawarta jest w niej miłość. Ludzie z Fotografii Artystycznej przysyłają mi serduszka, kwiaty i miłe słowa bo oni mają w sobie piękno oparte na miłości. Ci ludzie widzą zadawane ludziom cierpienie, gdyż je pokazują, a ja odkryłam, że ci zadający cierpienie ludzie wypowiadają słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których mówią, że natura należy do nich. Ta natura prawidłowo wykazuje kłamców na umyśle opartym na braku rozumu, że ich myślenie to myślenie złodzieja. Ludzie władzy mówią, że mają prawo do ludzi, a ludzie kościoła, że mają prawo do rozgrzeszania ludzi, a mózg wykazuje ich słowa, że są oparte na energii uśmiercającej życie.  
Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina złej grawitacyjnej siły, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że tą złą grawitacyjną siłę mają w sobie ludzie na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że ta siła uśmierca wypowiadającego inne słowa jak oparte na energii życia. Widzę ludzi nauki zajmujących się astrologią u mnie na Facebooku, że oni zapraszają mnie na wejście na ich stronę gdzie pokazują inny stan energii we wszechświecie opartej na złych słowach pochodzących od ludzi o których piszę. Cieszę się z wchodzących do mnie na Facebooka bardzo wielu ludzi pracujących w siłach militarnych i nawet generała bo może jeszcze wycofają się z wykonywania czynności zła zanim dojdą do stanu przekonań na jakich psychika wejdzie w chorobę schizofrenii. Schizofrenia to choroba psychiczna oparta na słowach jakie są w drugim umyśle opartym na braku rozumu. Te myśli oparte na braku rozumu są do czynienia zła. Opisuję wcześniej, że dowódca wojsk chory na schizofrenię mówił do mnie, że jak wyjdzie ze szpitala psychiatrycznego to chce jechać dalej zabijać ludzi. Ci ludzie zabijający ludzi mówią, że robią to dla kraju, a ja mówię, że kraj nie mówi i nie powiedział im, że dla niego mają zabijać ludzi, a tymi co powiedzieli są ludzie władzy. Ci ludzie władzy wzywają młodych chłopców do wojska i mówią do nich, że ich słowa są dla nich prawem i że jeśli nie wykonują ich słów to zamykają ich do więzienia. Ja wskazuję, że mózg zna słowa tych ludzi mówiących, że mają prawo do ludzi, gdyż wykazuje ich na umyśle opartym na słowach do oszukiwania i złej energii na jakiej kłamca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Wskazuję jak daleko ludzie odeszli od natury i że zrobili to wypowiadaniem słów opartych na kłamstwie na jakich mówią, że dla nich są już prawem słowa złoczyńców i wykonują wolę złoczyńców. Dobroczyńca wykonuje słowa Tego Kto dał mu życie.  

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz