piątek, 19 sierpnia 2016

MÓZG OPARTY JEST NA DECYZJACH OPARTYCH NA PRAWDZIE

Dwa umysły w mózgu jasno pokazują, że w jednym są decyzje oparte na prawdzie, a w drugim decyzje oparte na kłamstwie. Przyporządkowane są też systemy neurologiczne do decyzji opartych na prawdzie i do decyzji opartych na kłamstwie. W systemach neurologicznych też jest oddzielona energia oparta na prawdzie i energia oparta na kłamstwie. Zatem jest to sprawiedliwość, gdyż decyzje oparte na prawdzie są na energii opartej na dobrych emocjach, a decyzje oparte na kłamstwie są na energii opartej na złych emocjach.
Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi, a ja odkryłam, że to dlatego ponieważ decyzje władzy są oparte na kłamstwie, wymiar sprawiedliwości wymusza uznawania za prawo decyzji opartych na kłamstwie, a kościół robi zło rozgrzeszaniem z innych słów jak słowa Boga.
Organy przeciwko którym wystąpił Jezus robią to co robią, a ludzie podejmują decyzje czy wykonywać decyzje ludzi władzy oparte na kłamstwie i czy chodzić po rozgrzeszenie do ludzi kościoła. Mózg wie, że decyzję opartą na prawdzie ma wprowadzić na umysł świadomy, a decyzję opartą a kłamstwie na umysł nieświadomy. Wszyscy widzimy, że ludzie ponoszą skutki wydanych przez siebie decyzji, gdyż mają umysł nieświadomy na jakim nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. To na swoich decyzjach opartych na kłamstwie człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie, gdyż na decyzjach opartych na prawdzie wie. Ludzie mają różne intonacje, modulacje i natężenia głosów, gdyż odzwierciedlające energię opartą na myśleniu jakie jest w mózgu. Człowiek w stanie stworzonym przez Stwórcę ma budowę ciała opartą na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na tej energii mówi głosem podświadomości. Głos podświadomości jest oparty na wspaniałych emocjach i czujemy je jak śpiewają nasi ulubieńcy. Tak samo cudowne emocje wygrywają ludzie oparci na rozumie  na różnych instrumentach. Moim Wielkim ulubieńcem jest Fryderyk Chopin i cieszę się, że również ogromnej ilości ludzi, gdyż jest to dowodem na to, że wypowiadają słowa na jakich są oparte te wspaniałe emocje. Piękne malowidła powodują, że jestem szczęśliwa i zauważają to Artyści którzy przysyłają mi na Facebooku swoje prace. Otrzymuję od nich informacje, że to co zaznaczam jest Boskie, jest piękne i że mam bardzo dobry gust. Mam to od mojego Stwórcy na Jego słowach. Do pięknie śpiewającego pięciooktawowym kontra tenorem Vitasa napisałam ażeby zawsze wypowiadał swoje piękne słowa i wtedy nie utraci naturalnego głosu otrzymanego od Stwórcy. Nie wiem czy mnie czyta, ale niektórzy przysyłają mi zawiadomienia, że lubią to co piszę o Vitasie. Szczęśliwa też jestem jak tańczy, ale również wypowiada słowa Tancerz Jacek Jeschke. Ażeby czuć emocje od ludzi którzy je mają to też trzeba je mieć. Wiele z obrazów Gunjan Narula, Dory Hadzidimitriou, Gaspar Jozsefne- Erzsebet wprowadza mnie w tak cudowne emocje, że czasami to powala. Z takimi cudownymi emocjami stworzył nas nasz Stwórca  opartymi na Jego rozumie.
Biochemik Maria Szulc pisze, że nieznane jest nam myślenie podświadomości, a ja się cieszę, że jest mi znane. Przykro mi było jak odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, że prawie nikt nie chciał nawet o nim słuchać, bo przecież to nasza naturalna mowa. Ludzie pięknie malujący mają energię podświadomości w swoich rękach i mają ją wszyscy ludzie wykonujący doskonałe rzeczy. Na energii Stwórcy wykonujemy tak samo doskonałe rzeczy jak Stwórca. To co ludzie wykonują na energii na narzuconych słowach to lipa i zło i na nich złe emocje. Wyobrażam sobie tylko jaki raj byłby na ziemi gdyby wszyscy ludzie mieli w sobie energię jaką mamy w swojej naturze. Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że Platon mówi prawdę mówiąc o zatopionej Atlantydzie, że kiedyś była rajem na ziemi. Raj jest na energii opartej na prawdzie, a zło jest na energii opartej na kłamstwie. To ludzie kłamcy zrobili piekło na ziemi. Tego piekła trzeba doświadczać, aż się z niego wyjdzie.
Zajmowałam się decyzjami i w sądach opiera się na decyzjach. Sędziowie i ja posługujemy się myśleniem ale bywa, że różnym. Różne myślenie to różna energia i na myśleniu opartym na kłamstwie jest to zła energia. Mamy w sobie taką energię jak myślenie w mózgu. Energia jest przekładem myślenia. Głosem podświadomości mówimy na słowach podświadomości jakie są w naturze mózgu. W moim występowaniu przed sądami miałam do czynienia ze złymi emocjami moich klientów ponieważ płakali i mówili, że leczą się psychicznie i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im to cierpienie. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów. Prawo ludzi jest oparte na narzuconych słowach i ludzie wypowiadający narzucone słowa mają brzydkie tony głosu. Ponosimy skutki decyzji, ale to my podjęliśmy decyzję o wykonywaniu decyzji opartych na kłamstwie. Wskazuję na systemy neurologiczne oparte na energii, że w nich są tony naszych głosów i energii jaką mamy w swoich rękach i ciele. Na wielu decyzjach opartych na kłamstwie są zgrubienia w ciele i one bolą. To emocje zawarte w decyzjach opartych na kłamstwie bolą. Ludzie władzy podjęli decyzje o ustanowieniu dla ludzi prawem decyzji opartych na kłamstwie i mają je w swoich mózgach i na nich zmienione ciała. Pokazują, że tak jest Politycy którzy często mówią, że uczą się mowy ciała. Człowiek który mówi, że uczy się mowy ciała ma w mózgu kłamstwo i na nim zmieniła mu się mowa ciała. Zmieniona mowa ciała to zmieniona energia i na niej brzydki głos złoczyńcy. Cierpiący głos mieli moi klienci którym ludzie władzy zadali cierpienie zabraniem im pieniędzy. Ci moi cierpiący klienci, tak jak wszyscy cierpiący ludzie podjęli decyzję o wykonywaniu słów kłamców i dlatego nabyli cierpienia. Bez wykonywania słów opartych na kłamstwie nie ma cierpienia psychiki. Psychika oparta na prawdzie jest zdrowa. Wszyscy zostaliśmy stworzeni ze zdrową psychiką i zdrowym ciałem opartym na decyzjach opartych na prawdzie. Wydana decyzja oparta na kłamstwie powoduje, że zajmujące się nią systemy neurologiczne niszczą psychikę i ciało. To prawidłowe ponieważ człowiek decyzją opartą na kłamstwie zadał cierpienie moim klientom i wszystkim innym ludziom. Sprawiedliwość zatem jest bo człowiek wydający decyzję opartą na kłamstwie nabył złej energii jaka jemu zadaje cierpienie. Ludzie kościoła udzielają ludziom rozgrzeszenia z innych słów jak słowa Boga i ta ich decyzja powoduje, że nabywają cierpienia, gdyż jest tak jak odkryli Naukowcy, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi przez człowieka słowami. Cierpi narzucający słowa i wykonujący narzucone słowa. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. Ludzie władzy narzuceniem słów spowodowali, że zajęły się ich słowami systemy neurologiczne oparte na kłamstwie, a ludzie którzy mają problemy to ludzie którzy zgodzili się wykonywać decyzje oparte na kłamstwie, a skutkiem wykonywania kłamstwa jest problem.  Zajmujące się problemami systemy neurologiczne spowodowały, że energia w nich zawarta zajmuje się niszczeniem psychiki i ciała. Wspaniała sprawiedliwość naszego Stwórcy. Człowiek to słowa i energia oparta na słowach. Jak człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu to nabywa energii która jemu zadaje cierpienie. Stwórca nie tylko dał nam słowa, ale reaguje na wypowiadanie innych słów i ta reakcja to energia która niszczy życie człowieka.
Ja przekazuję moje odkrycia do ludzi nauki i do sądów, ale każdy z nas sam wydaje decyzje i nie powinien się opierać na czyichś decyzjach. Ja nie opieram się na Czyichś decyzjach ale wiele lat temu zauważyłam, że mądrzy ludzie których czytałam wypowiadają te samo słowa. Był czas w którym miałam porozkładane książki w dużym pokoju i brałam do ręki Zygmunta Freuda, Włodzimierza Sedlaka, Juliana Ochorowicza, Adama Mickiewicza, Alberta Einsteina, Williama Szekspira, Fiodora Dostojewskiego i wielu innych ludzi i patrzyłam na wypowiadane przez nich te same słowa. Byłam szczęśliwa bo te słowa są tymi samymi jakie wszyscy mamy w naturze mózgu. Moi ulubieńcy to mędrcy i oni wypowiadają takie same słowa. Do tych mędrców należą reżyserzy jak Robert Zemeckis, aktorzy jak Jodie Foster, jak Russell Crowe i dużo jeszcze mogłabym wymieniać. Ci oparci na rozumie ludzie wydzielają z siebie wspaniałe fluidy. To co wydzielają ludzie narzucający słowa to najlepiej iść od tego jak najdalej.
W naturze wszyscy mieliśmy rozum i wspaniałe emocje. Teraz ludzie są różnymi, a przyczyną tej różności są wydane decyzje oparte na kłamstwie i na nich złe emocje. Jest bardzo dużo złych ludzi. Nas łączy energia i należy dbać o dobrą energię i rozum ażeby nie wchodzili w nasze życie ludzie ze złą energią opartą na braku rozumu. Słowa jakie wypowiadają kłamcy to mało, że to słowa do oszukiwania to jeszcze złe emocje.
Nasz stan jest zależny od wydawanych przez nas decyzji, gdyż o rozumie i braku rozumu decydują wydane przez nas decyzje. Wraz z decyzją nabywamy energii na tej decyzji. Cierpienie ma człowiek na swojej decyzji. Człowiek postanowił komuś uczynić zło, a uczynił sobie. Tak jak ostrzegał nas przed tym Jezus nie należy wykonywać decyzji opartych na kłamstwie to nie będzie się cierpiało i nie będzie się sługą kłamcy. Kłamca to złoczyńca. Sługa kłamcy cierpi na wykonywaniu słów kłamcy. Narobili sobie zła ludzie narzucający słowa i robią to świadomie, gdyż słowa oparte na kłamstwie trzeba wymyślić. Jezus wystąpił przeciwko organom które postanowiły że ludzie mają wykonywać ich wolę i ci ludzie to co mają to chorobę umysłową na narzuconych słowach i chorobę psychiczną i różne choroby ciała na wykonującej narzucone słowa energii.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz