piątek, 19 stycznia 2018

CHOROBA PSYCHICZNA JEST OPARTA NA WOLI CZYNIENIA ZŁA

Psychika jest oparta na woli czynienia dobra. Prof. Anatomii Człowieka przysłał mi powiadomienie, że zostałam wpisana na listę anatomizando, a co znaczy Mózg Dobroczyńcy. Prof. James Tomaz-Morais zna anatomię gdyż jest oparta na wykonywaniu czynności dobra. Dla naszej psychiki naturalnym jest wykonywanie czynności dobra. Zmieniona anatomia chce wykonywać czynności zła i dlatego wymazali nazwisko profesora z Twittera  kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Wszyscy jesteśmy stworzeni na Mózgu Dobroczyńcy. To nasza psychika jest stworzona na Mózgu Dobroczyńcy. Mózg odrzuca słowa do czynienia zła na umysł kłamcy na jakim ma zmienioną anatomię na wykonującą czynności zła. Ludzie chorzy na schizofrenię i wszystkie choroby ciała są pod tym względem  chorzy psychicznie na ich woli czynienia zła. Chory na schizofrenię Adolf Hitler miał wolę czynienia zła i niszczył i wybudował obozy śmierci. Ludzi psychicznie chorych pokazują fotografie i filmy jak wiwatują na wypowiadane słowa przez mordercę. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla jest oparta na woli czynienia zła. Tą wolę czynienia zła mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu nazywanym przez naukowców ludzkim. Odkryłam, że na słowach Stwórcy nasza psychika chce wykonywać czynności dobra i że mózg stworzony na woli czynienia dobra odrzuca psychikę która chce wykonywać czynności zła na umysłową i psychiczną chorobę. Odkryłam, że ludzie władzy i kościoła i ludzie wykonujący ich słowa są umysłowo i psychicznie chorzy na ich woli czynienia zła. Wskazuję dla ludzi którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że ci ludzie mają zmiany neurologiczne na ich woli czynienia zła. Ludziom zajmującym się leczeniem psychiki wskazuję, że chora psychika jest oparta na woli czynienia zła i że są to ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję, że zmiany neurologiczne mają ludzie na umyśle jaki mózg wykazuje na braku rozumu. Wskazuję, że ludzi chorych psychicznie trzeba leczyć z ich woli czynienia zła. Wskazuję, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jaką nazwał naturą gdyż podświadomością jest oparta na woli czynienia dobra i że wola czynienia dobra jest oparta na Mózgu Dobroczyńcy. Wskazuję, że złoczyńca nie ma mózgu, a ma umysł w mózgu na jakim ma zmienioną anatomię na wykonującą czynności zła. Wskazuję, że wolę czynienia zła Mózg wykazuje na umysłowej i psychicznej chorobie. Wskazuję, że ludzie władzy i wszystkich religii są umysłowo i psychicznie chorzy i ludzie nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga i wykonujący te słowa złoczyńców. 
Od bardzo dawna mam powiadomienia, że mój komputer jest zagrożony i zauważyłam, że bez względu na firmę z jakiej usług korzystałam mój komputer jest zaburzany przez umysłowo i psychicznie chorych ludzi którzy tak chcą wykonywania czynności zła, że przez około dwóch lat nie wpisują moich odkryć w Google i wymazują z Twittera i Bloga ludzi którzy chcą wykonywania czynności dobra. Ludzie zachorowali umysłowo i psychicznie na ich woli czynienia zła i mają zmienioną psychikę i ciała na wolę wykonywania czynności zła na jakiej są chorzy umysłowo i psychicznie. Zatem dla ludzi zajmujących się chorobami  psychicznymi i ciała wskazuję, że przyczyną choroby psychicznej i ciała jest wola czynienia zła. Wskazuję, że ludzie oparci na woli czynienia zła walczą o władzę nad ludźmi, a o władzę nad ludźmi walczy umysłowo i psychicznie chory człowiek. Psychika jest oparta na rozumie i człowiek który ma rozum jest wolny. Niewolnik to umysłowo i psychicznie chory człowiek wykonujący słowa umysłowo i psychicznie chorego oszusta. Umysłowo i psychicznie chory oszust mówi, że jego słowa są prawem i wiarą w Boga dla natury, a  natura wykazuje go, że jest umysłowo i psychicznie chory. Odkryłam, że na drugim umyśle na jaki mózg odrzuca słowa oszusta jest umysłowo i psychicznie chory człowiek oparty na woli czynienia zła. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to umysłowo i psychicznie chory człowiek. Odkryłam też, że anatomia to umysłowo i psychicznie zdrowy człowiek.
                                                                                                          Barbara Paul
                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz