niedziela, 21 stycznia 2018

CZY PROWADZI KTOŚ PROGRAM KOMPUTEROWY OPARTY NA ROZUMIE?

Ludzie prowadzący internet zawiadamiają mnie, że program z jakiego korzystam nie jest bezpieczny. Takie zawiadomienia otrzymuję bez względu na firmę z której kupuję dostęp do internetu. Wszyscy zawiadamiają mnie, że chronią, a nie mówią, że przed ludźmi którzy nie mają rozumu, a oni są tymi którzy mają rozum. Próbowałam korzystać z różnych firm sprzedających dostęp do internetu i w każdym programie oszukują i nie podają kto wyrzuca ich program i wchodzi ze swoim. Nie podają kto nie wpisuje w Google setek moich odkryć opartych na rozumie bo ja mówię, że moich odkryć opartych na rozumie nie wpisuje ten kto nie ma rozumu. Zatem oczekuję na firmę opartą na rozumie bo wiem, że przed tym kto ma rozum nie trzeba się chronić.
Zauważyłam, że ludzie władzy i kościoła mają ochronę, a ja wiem, że człowiek który ma rozum przed nikim się nie chroni, a nie chroni dlatego, że nikomu nie robi nic złego.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz