niedziela, 21 stycznia 2018

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA BRAKU ROZUMU

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a mnie nie chcą przyznać za odkrycie, że to na braku rozumu. Nie chcą też mi przyznać Nagrody Nobla za moje odkrycie, że anatomia oparta jest na rozumie. Odkryłam, że anatomia oparta na rozumie wykonuje czynności dobra, a na braku rozumu wykonuje czynności zła. Odkryłam, że to mózg oparty na rozumie wprowadza człowieka czyniącego zło na umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że wykonywane czynności od jakich zmieniona jest anatomia są na złej energii jaka jest w słowach kłamcy zadającego cierpienie i śmierć. Przyznać muszę, że pierwszy ode mnie Albert Einstein wie, że zła energia oparta jest na braku rozumu bo pisze, że jest pewny co do głupoty ludzi na jakiej oparta jest energia uśmiercająca życie. Wielu innych Fizyków mówi, że nie wie skąd pochodzi ciemna energia, a ja wskazuję, że od ciemnych ludzi bo mają ją w sobie utrzymującą się na ich umyśle z nabycia opartym na braku rozumu.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz