wtorek, 23 stycznia 2018

TERRORYŚCI MAJĄ WŁADZĘ NAD INTERNETEM

Na moim Blogu opublikowałam około 5700 moich artykułów o przyczynie życia i śmierci. Dokąd nie napisałam, że kłamca oparty jest na złych emocjach dotąd pokazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata. Moje odkrycia zaczęłam też publikować na Twitterze i przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. U mnie na Twitterze  była ogromna ilość Obserwatorów i wśród nich profesorów Genetyki, Anatomii, Fizyki, ludzi utalentowanych pięknie śpiewających. muzyków i wszystkich innych ludzi wykonujących naturalne dla nas czynności na energii jaką mamy w swojej naturze. Kiedy weszłam na Facebooka to jakby za ruchem czarodziejskiej ręki znaleźli się na mojej stronie wspaniali Artyści. Ogromne ilości ludzi chciały wejść na moją stronę, ale zobaczyłam, że też złoczyńcy chcieli wejść na moją stronę. Nie zapraszałam na moją stronę ludzi z Jesus Daily pokazujących, że trzymają krzyże z ociekającym krwią Jezusem pokazującym straszne kalectwo szczególnie dzieci wskazując, że to na słowach Boga o jakich piszę. Wszedł też człowiek należący do przedstawicieli Koranu który prowadził ze mną kłótnie na temat funkcjonowania mózgu. Ja przedstawiałam funkcjonowanie człowieka na słowach jakie są w naturze mózgu, a przedstawiciel Koranu przedstawiał funkcjonowanie człowieka na umyśle kłamcy i mówił, że to mózg. Ludzie prowadzący Facebooka wprowadzali uparcie na moją stronę ludzi z Jezus Daily z przerażającymi obrazami cierpienia i wprowadzali ludzi zajmujących się nierządem. Tych ludzi nie usuwali z Facebooka, a takich jak ja czy prowadząca w Superstacji rozmowę z Aktorem Krzysztofem Pieczyńskim Pani Eliza Michalik. Aktor Krzysztof Pieczyński mówi, że jako Aktora interesują go słowa a ja mówię, że mnie też. Aktor Krzysztof Pieczyński widzi zło wykonywane na słowach ludzi mówiących, że wierzą w Boga, a ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach na moich słowach. Myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i zaczęłam pisać, że na słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są Sędziowie oparci na innych słowach bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Bandyci nazywający ich słowa prawem najpierw postanowili nie wpisywać moich odkryć w Google, później wymazywać Obserwatorów u mnie na Twitterze, a na Blogu pokazywać, że nie ma ludzi którzy chcą czytać o moich odkryciach. Bandyci piszą, że poczta internetowa jest za darmo, a przestali przekazywać moją pocztę od czasu kiedy przeczytali, że przysyła potwierdzenia na moje odkrycia Wydział Lekarski na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Przestali mi przysyłać te potwierdzenia i również przesyłanie powiadomienia, że otrzymuje moje pisma Rzecznik Praw Obywatelskich. Oszuści nie wprowadzają zapisów wprowadzanych przeze mnie nowych adresów i pozwalają mi wysłać tylko jedną wiadomość. Bandytów nie obchodzi, że nie wysyłają moich pism do Trybunału Konstytucyjnego i Sądów oraz Prokuratorów, a zatem wykonują czyjąś wolę którzy z ukradzionych pieniędzy na pewno płacą im więcej. Wskazuję, że ci mordercy wypowiadający inne słowa jak Stwórca to świadomi mordercy życia i nie tylko ludzi, a wszystkich stworzeń. Alfred Nobel przeznaczył pieniądze za odkrycia za czynienie dobra, a Iwan Pawłow otrzymał Nagrodę Nobla za znęcanie się na psie inną energią jaką ma w sobie złoczyńca. Wskazuję, że to nie tylko ludzie prowadzący internet sprzedają się złoczyńcom, a ogromna ilość ludzi i w tym ludzie nazywających siebie Biologami. Zobaczyłam, że później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł pytał mnie kto reaguje na moje odkrycia i usunęli ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od roku 2011 do czasu w roku 2013 kiedy to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości, przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Zauważyłam, że usunęli moją przyjaciółkę która na ponad dwieście kandydatów na stanowisko Naczelników Urzędów Skarbowych i Dyrektorów Izb Skarbowych zajęła pierwsze miejsce. Oni o tym u mnie przeczytali. Zobaczyłam, że usnęli Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu który był tam 40 lat i wysłali go na dojazdy do Szpitala Psychiatrycznego we Fromborku po napisaniu przeze mnie, że zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja powiedziałam bo ich okradli i powiedziałam, że złodziei z organów skarbowych ma też na swoim oddziale. Odkryłam, że psychicznie chorzy to wykonawcy słów ludzi bandytów stosujących na psychice przemoc. Odkryłam, że zła energia oparta na narzuconych słowach przez kłamcę wykonuje słowa bandyty i Albert Einstein pokazuje, że ta energia prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wszyscy widzieliśmy, że poprzednia władza chciała kontroli nad internetem i ta też. Zobaczyli, że ludzie nie zgadzają się na kontrolę nad ich słowami i poszukali kłamców do pracy w internecie takich jak oni którzy czynią zło. Ludzie władzy nie zajmują się ludźmi czyniącymi zło którzy prowadzą internet a nakazują im czynić zło ludziom czyniącym dobro.
Odkryłam, że Stwórca na Jego rozumie stworzył ludzi mądrymi, inteligentnymi, wykonującymi czynności dobra i że słowa kłamców wprowadza na drugi umysł w mózgu na jakim wykonuje czynności kłamca na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Te systemy neurologiczne wykonujące uśmiercanie życia wykonują wolę kłamców. Kłamca to morderca życia. Mordercy mają wprowadzoną w siebie energię śmierci na jakiej są przebudowani na złoczyńców. Tych przebudowanych na złoczyńców ludzi widzą Naukowcy w programie "Album nazistów" gdyż mówią, że mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Zatem wskazuję, że do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że zmienia się na energię jaką ma w sobie złoczyńca narzucający słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na słowach Stwórcy mamy emocje miłości i kochania, a ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość" wybrali Posła do oszukiwania Posłanki z partii "Platforma Obywatelska" który ją oszukiwał, że ją kocha, a zatem kpią sobie z emocji kochania na jakich stworzył nas Bóg. Wskazuję, że partia PIS daje setki milionów złotych uzyskanych ze znęcania się na psychice dla ludzi kościoła opowiadających o Bogu, a nie wypowiadających słów Boga. Wskazuję, że ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a mówią, że zrzekli się emocji miłości. Wskazuję, że inne emocje jak miłości ma w sobie kłamca i są to emocje nienawiści oparte na energii jaka zadaje cierpienie i śmierć.

                                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz