poniedziałek, 22 stycznia 2018

OJCZE NASZ BĄDŹ WOLA TWOJA A JUDASZE SPRZEDAJĄ NA WOLĘ MORDERCÓW

Każdego dnia ludzie kościoła wypowiadają modlitwę "Ojcze nasz" bądź wola Twoja, a wszyscy wprowadzeni w wolę morderców. Jedyni przyzwoici ludzie którzy zareagowali na moje odkrycie, że na woli Boga jest życie, a na woli ludzi śmierć to dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 i teraz Wydział Lekarski Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Od około dwóch lat mordercy nie wpisują moich odkryć w Google i w tym samym czasie już wiedzieli w Instytucie Medycyny o czym piszę bo dzwonili do mnie zapytać jak wrócić na systemy neurologiczne na jakich człowiek żyje. Mordercy mówią, że nie ma programu komputerowego na słowach Stwórcy na jakich ludzie żyją.
Stwórca dobrze wiedział co pokazuje wskazując na Judasza, że sprzedał Go mordercom za 30 srebrników. Mordercy z partii "Prawo i Sprawiedliwość" wiedzieli jak partia "Platforma Obywatelska" dała wtedy osiem milionów dla kościoła, że kościół i tak będzie stał po ich stronie. Dają setki milionów. Mordercy przestali mi pokazywać pocztę z Uniwersytetu Jagiellońskiego który chce ażeby ludzie żyli i tylko jedną wiadomość pozwalają mi przesłać. Wszyscy ludzie wyprowadzeni z systemów neurologicznych opartych na słowach Boga na jakich człowiek żyje i wprowadzeni na systemy neurologiczne wykonujące słowa morderców na których Jezus wskazał, że to ludzie władzy i kościoła. Biolodzy za pieniądze od morderców wprowadzający biologię w energię śmierci. Dobrze widzi Fizyk kwantowy, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Dobrze widzi Albert Einstein, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że szczególnie w rządach. Albert Einstein mówi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja jestem pewna co do tego, że to mordercy. Mordercy zobaczyli, że przesłałam tysiące moich odkryć do Sądów i każdego dnia zwalniają od 30 do 50 Sędziów.  Mordercy nie chcą opublikować mojego artykułu bo wszystkie czytają.
                                                                                                       Barbara Paul

                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz