sobota, 20 stycznia 2018

ZMIENIONA ANATOMIA WYPOWIADA SŁOWA OPARTE NA KŁAMSTWIE

Anatomia jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Anatomia to budowa człowieka oparta na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Wypowiadanie innych słów mózg wprowadza na umysł oparty na słowach kłamcy. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg na innych systemach neurologicznych, to oszuści którzy mówią o mieniu Stwórcy, że jest ich, zareagowali wypytaniem mnie przez później wybranego Ministrem Sprawiedliwości na słowach oszustów kto reaguje na moje odkrycia. Później wybrany Ministrem Sprawiedliwości na słowach oszustów mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, a jego cel był inny jakim było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycie, że systemy neurologiczne z energią życia są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a systemy neurologiczne oparte na innych słowach uśmiercają życie. Reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy w roku 2011 każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 kiedy to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości, od czasu do czasu przysyłaniem do mnie zapytań czego od nich oczekuję. Reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Przysłał mi też ponad 3000 podziękowań Uniwersytet Cambridge ale nie reagował na to co piszę. Po wizycie u mnie później wybranego Ministrem Sprawiedliwości za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem już innej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje odkrycia. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję, że przyczyna tych reakcji to słowa i że podli złodzieje mówią o mieniu Boga że jest ich mieniem i że ich słowa są prawem dla tego co stworzył. Natura na to odpowiada wprowadzeniem słów oszusta na nazywany przez naukowców umysł ludzkim. Na tym umyśle ludzkim nie ma człowieka, a jest energia wykonująca słowa oszusta. Na tej energii wykonującej słowa oszusta odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel i dostał za to odkrycie Nagrodę Nobla, ale nie ogłosili, że ta energia wykonuje słowa oszusta i że na niej oparty jest złoczyńca. Albert Einstein wskazuje, że ta energia oparta na sposobach myślenia ludzi to energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że to mózg wprowadził oszusta w stan głupoty i energię jaka wykonuje słowa głupca. To nie tylko ten Minister Sprawiedliwości oparty na słowach oszustów wymierza kary psychice za nie wykonywanie słów oszustów a każdy. Obecny Minister Sprawiedliwości zamyka do więzienia lekarzy za brak umiejętności leczenia z energii śmierci w jaką wprowadzają psychikę i ciało mordercy wypowiadający słowa do oszukiwania. Oszuści mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a nie mówią, że nie wypowiadających słów Boga. Oszuści mówią, że czekają na ich zbawianie przez Boga, a ja wskazuję na słowa ludzi medycyny, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, że te choroby są oparte na systemach neurologicznych wykonujących słowa oszusta. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na systemy neurologiczne nie dostali Nagrody Nobla. Nazywający siebie Biologami ludzie milczą na moje ponad 5600 artykułów w których wskazuję, że człowiek jest zbudowany na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a systemy neurologiczne wykonujące odrzucane przez mózg słowa to inne systemy neurologiczne. Na ponad 5600 moich artykułów poza dwoma Dyrektorami którzy byli w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję zareagował Wydział Lekarski na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i pokazuje, że chce Biologii profesor Medycyny na Uniwersytecie w Łodzi który nie przyjął odznaczenia od wybranego przez ludzi Prezydentem Pana Andrzeja Dudy bo energia na jego słowach to nie jest Biologia.
Wskazuję na wykonaną pracę Mózgu któremu nie zgadzają się słowa oparte na kłamstwie i wprowadził je na umysł oszusta. Wskazuję na umysł oszusta, że to złodziej i bandyta narzucający słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję, że ludzie którzy wykonują słowa oszustów nabyli od oszustów umysłowej i psychicznej choroby i wykonują czynności na energii uśmiercającej ich życie. Wskazuję, że oszuści nie oszukali Mózgu na jakim są stworzeni bo ich wprowadził w umysłową i psychiczną chorobę i że z niej muszą wyjść bo inaczej są umysłowo i psychicznie chorymi. Oszust to morderca psychiki opartej na prawdzie. Słowa oszusta to wstrętne słowa z zawartą w nich obrzydliwą energią. Mordercy pokazują jak stoją nad grobem i mówią, że wiedzą, że to nie Bóg się pomylił. Mordercy mówią, że mordercą jest ktoś inny jak oni, a ja wskazuję, że Stwórca wie kto jest mordercą bo ma na swoich słowach w sobie z nabycia energię uśmiercającą życie. Mordercy mówią nad grobem, że to nie Bóg się pomylił, a nie mówią, że zapisy jakie są w naturze mózgu to słowa Boga, a mówią, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga dla stworzeń Boga.

                                                                                                    Barbara Paul                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz