niedziela, 14 stycznia 2018

PRAWO TO WYMYŚLONE MYŚLENIE, A PSYCHIKA NA WYMYŚLONYM MYŚLENIU JEST GŁUPIA

Psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie psychiki w naturze wykonują czynności na zapisach jakie są w naturze mózgu, a psychika ludzi wykonuje wymyślone myślenie przez ludzi. Ci ludzie którzy opierają się na wymyślonym myśleniu mają psychikę psychopatów bo psychika jest oparta na myśleniu, a na narzuconym to psychopata, a wykonujący myślenie psychopaty to ofiara. Cieszę się jeśli widzę w zaproszeniu mnie na Konferencję do Teksasu, że w nim się pisze o prawie i przemocy i ja wskazuję wszystkim ludziom, że na wykonywaniu wymyślonego myślenia są pod przemocą psychopatów. Wskazuję, że chodzi o myślenie. Psychika oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i ja na tym myśleniu się opieram i wskazuję, że na nim oparte jest nasze życie. Wskazuję, że ludzie przemocy wymuszają wykonywania wymyślonego myślenia i to wykonywanie narzuconego myślenia odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że na nim jest zmieniona anatomia. Eric Kandel nie mówi, że zmieniona anatomia wykonuje wymyślone myślenie, ale ja wskazuję, że wykonywane czynności inne jak w naturze są na wymyślonym myśleniu i że mózg wykazuje to wymyślone myślenie że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na tym myśleniu do rozbieżnych celów ludzie i inne stworzenia są  pod przemocą ludzi wymuszających wykonywania wymyślonego myślenia.  Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła mają budżet zdobyty przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem i wiarą w Boga. Wskazuję na wszystkie psychiki i ciała wykonujące wymyślone myślenie, że leżą w szpitalach lub na cmentarzach. Pan Jerzy Owsiak mówi dzisiaj przy zbieranych pieniądzach dla chorych ludzi, że trzeba robić badania genetyczne i że są choroby dziedziczne, a ja mówię, że nie ma genetyki na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi. Wola ludzi jest oparta na wymyślonym myśleniu, a na wymyślonym myśleniu nie ma psychiki ani ciała. Nie ma mózgu na wymyślonym myśleniu.  Anatomia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a zmieniona anatomia jest oparta na wymyślonym myśleniu. Wskazuję, że mózg to wymyślone myślenie wprowadza na ludzki umysł, a ja wskazuję, że to ludzki umysł wymyślił myślenie na jakim wykonuje czynności na systemach neurologicznych innych jak oparte są systemy neurologiczne w naturze oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że systemy neurologiczne wykonujące wymyślone myślenie nie są dziedziczne, a są oparte na myśleniu chorego. Ja nie opieram się na woli ludzi, a na woli Stwórcy. Wypowiadam słowa Stwórcy. Ja piszę do sądów ażeby mi podali prawo do mojej psychiki i mojego ciała ludzi którzy wymyślili myślenie i narzucają, że psychika i ciało ma wykonywać wymyślone myślenie a nie myślenie na jakim są oparte. Ja piszę do sądów, że myślenie wymyślone to napad na życie. Życie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a ludzie wymyślili myślenie jakie uśmierca życie. Myślenie jest energią a na energii wykonujemy czynności. Zmieniona anatomia to wykonywanie czynności na energii zawartej w wymyślonym myśleniu, a czego skutkiem jest cierpienie psychiki i ciała a co prowadzi na śmierć. Ludzie władzy wymyślają wojny na jakich napadają na życie ludzi i żyjących na ziemi stworzeń wykonujących czynności na myśleniu Stwórcy. Zwierzęta są myślącymi i wszyscy to widzimy, a ludzie stosują na zwierzętach i ludziach przemoc wymuszaniem wykonywania czynności na energii zawartej w wymyślonych słowach jaka uśmierca życie. Ludzie prowadzący internet stosują przemoc wobec mnie nie wpisywaniem w Google moich odkryć i oszukiwaniem na Blogu i Twitterze i oszukują bo chcą pieniędzy za wymyślone myślenie. Uczciwi ludzie opierają się na takich samych słowach a na takich samych słowach ludzie są ze sobą w zgodzie. Nie mogę wziąć udziału na Konferencji w Dallas, ale przekazuję, że prawidłowo Państwo widzicie łącząc prawo z przemocą. Nie ma psychiki pod przemocą na słowach opartych na prawdzie. Psychika oparta na prawdzie jest wolna ludzka taka sama jak zwierząt, a źli ludzie wymyślający myślenie wprowadzili w ludzkie ciała i w ciała zwierząt energię uśmiercającą życie. Ta energia uśmiercająca życie wykonuje wymyślone myślenie i uśmierca życie. Wskazuję dla ludzi zajmujących się psychiką, że psychika cierpi i umiera na wykonywaniu wymyślonego myślenia i że na nim powstali inni ludzie z których narzucający słowa to psychopata a wykonujący narzucane słowa to ofiara. Wskazuję, że psychopaci okradają psychikę w naturze wolną i że to złodzieje którzy o mieniu stworzonym przez Boga mówią, że jest ich mieniem. Wskazuję, że wiara w Boga to wymyślone myślenie. Nie ma Boga na wierze w Boga. Ja wypowiadam słowa Boga i wszystko co napisałam jest oparte na słowach jakie mamy w naturze mózgu. Na moim Blogu jest około 5600 artykułów i nie ma komentarzy. Pisze ktoś do mnie zapytanie czy znalazł się ktoś kto zarzucił nieprawdę w tym co piszę, a ja odpisałam, że nie. W moim występowaniu przed sądami nigdy się nie pomyliłam we wskazaniu słów złoczyńcy. Chciałam ażeby Sędziowie rozwiązali wszystkie problemy ludzi i wskazywałam, że cierpią na wykonywaniu prawa, a Sędziów którzy przeciwko mnie wystąpili nie obchodzi cierpienie i uważają, że trzeba ludziom zadawać cierpienie narzucaniem im do wykonywania słów psychopatów którzy nie tylko okradają przy pomocy wymyślonych słów a jeszcze znęcają się na psychice wymierzaniem jej kar za nie wykonywanie wymyślonego myślenia. Ludzie wiedzą, że odkrycie kodu genetycznego mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a narzucili do wykonywania wymyślone przez nich myślenie. Wskazuję, że to wymyślone myślenie jest w mózgu a na nim umysłowo i psychicznie chory człowiek. Mózg pokazuje nam, że wie, że wymyślający słowa to oszust. Mózg pokazuje nam, że tak jest skonstruowany, że opierający się na wymyślonym myśleniu zaczął wypowiadać słowa oparte na kłamstwie i na nich wykonuje swoją wolę na innych systemach neurologicznych jak Prawdomówny. Wskazuję na nikczemność ludzi za otrzymanie życia od Stwórcy, że znęcają się na psychice wymuszaniem wykonywania ich woli i że to złodzieje mówiący o mieniu Stwórcy, że jest ich mieniem. Wskazuję, że ludzie napadający na czyjeś życie mają zmienioną anatomię na wykonujących czynności bandytów. Ludzie prowadzący internet zawiadamiają mnie, że nie mam ochrony, a nie dodają, że przed bandytami. Ja nie chronię się przed bandytami, a mówię, że są bandytami i że człowiek bandyta jest wstydem dla nazwy człowiek. To bandyci mówią nad grobem, że to nie Bóg się pomylił bo wymyślone myślenie do zabijania życia to nie jest pomyłka.
Na moim Blogu wykazują w tej chwili trzy osoby, a my wszyscy jesteśmy stworzeni uczciwymi ludźmi. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Wskazuję na nikczemność ludzi oszustów. Wskazuję na ogromnie dużo dobrych ludzi jakich widać dzisiaj jak przynoszą pieniądze dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, że oni chcą pomagać, a ludzie kłamcy świadomie zadają cierpienie i śmierć. 
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz