piątek, 26 stycznia 2018

MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI OSKARŻAJĄCY LEKARZY NIE PODAJE JAK PRZEKAZAŁ LEKARZOM, ŻE STWORZYŁ CIAŁO

Minister Sprawiedliwości oskarża lekarzy za śmierć ludzi. W Stanach Zjednoczonych też wydano wyrok czterech lat więzienia dla Lekarza Michaela Jacksona. Przekazuję dla Sędziów, że Ministrowie nazywani Sprawiedliwości nie podają lekarzom jak stworzyli ciało ażeby lekarze wiedzieli jak je uzdrawiać. Zatem Ministrowie nazywani Sprawiedliwości oskarżają za nie wykonywanie ich woli na jakiej nie stworzyli ciała, a mówią, że ich słowa dla ciała są prawem. Zatem Ministrowie nazywani Sprawiedliwości są oszustami. Wskazuję, że Ten Kto stworzył ciało wykazuje oszustów którzy ciała nie stworzyli na umysłowej chorobie na jakiej wykonują czynności zadawania ciału cierpienia i śmierci przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Wskazuję na dowód, że oszuści mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć ich słowami bo na nich są oparte systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są na energii zadającej cierpienie i śmierć jaka wykonuje słowa oszustów mówiących, że mają prawo do anatomii. Wskazuję dla Sądów, że ludzie władzy są świadomymi mordercami bo jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycia że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach oszustów mówiących, że ich słowa są prawem dla anatomii jest śmierć. Wskazuję, że od tego samego dnia w roku 2013 w którym usunięto Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zatem wskazuję, że świadomi mordercy oskarżają lekarzy, że to lekarze uśmiercają ludzi.
 Równocześnie wskazuję, że na moim Blogu na którym publikuję moje odkrycia o przyczynie życia i śmierci nie wprowadzili w Google około 2000 moich artykułów, pokazują w tej chwili na około 5700 moich artykułów, że czyta osiem osób, a z Twittera wymazali profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais który przysłał mi powiadomienie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Usunęli nazwisko profesora jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Na początku mojego publikowania moich odkryć na Twitterze przysyłali do mnie zawiadomienia, że mam pierwsze  miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz