niedziela, 28 stycznia 2018

CZŁOWIEK JEST SZCZĘŚLIWY LUB CIERPIĄCY NA SŁOWACH JAKIE WYPOWIADA

Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu, ale ja wskazuję, że inne emocje nie istnieją bez braku rozumu. Naukowcy nic nie mówią o umyśle nazywanym ludzkim że on też nie istnieje bez emocji. Naukowcy nie reagują na moje odkrycie, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umysł oparty na braku rozumu. Naukowcy piszą, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że ta zagadka to umysł oszusta wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ten ludzki umysł ma swoje systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne to odczuwanie i na słowach kłamcy jest to inne odczuwanie. Na słowach kłamców wszystkie psychiki i ciała leżą w szpitalach cierpiące. Zatem wskazuję, że w słowach kłamcy zawarte jest cierpienie, a w słowach prawdomównego są szczęśliwe emocje oparte na odczuwaniu słów opartych na prawdzie. Ludzie oszuści oskarżają lekarzy o brak umiejętności leczenia, a nie przekazali lekarzom jak zbudowali ciało. Człowiek który nie mówi jak stworzył ciało mówi, że jest Ministrem wymierzającym ciału sprawiedliwość. Zatem napisałam do lekarzy ażeby pokazywali w sądach, że systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy zadają cierpienie i śmierć. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że kłamca ma swoje systemy neurologiczne a zatem swoje odczuwanie. To odczuwanie słów kłamcy to cierpienie. Cierpienie to inna energia jak energia na jakiej oparte są emocje miłości. W naturze wszechświata jest  tylko energia i Zygmunt Freud odkrył, że to odczuwanie, a ja że oparte na rozumie.  Wskazuję lekarzom na świadome zadawanie ludziom cierpienia i śmierci pokazywaniem na moim Blogu tak jak w tej chwili, że czyta jedna osoba. Oskarżają lekarzy a zadają cierpienie i śmierć. To ludzie kanalie. Ci ludzie kanalie nie pozwalają ludziom wejść na mój artykuł. Wpisywali ponad 3000 moich artykułów, ale ja napisałam około 5700. Mordercy pozwalają mi przekazać pocztę tylko do jednej osoby. Oni wiedzą, że dlatego do jednej osoby ażeby nie rozpowszechniło się, że mordują ludzi. Wskazuję, że ci wykazujący jedną osobę na moim Blogu dokąd nie zobaczyli, że odkryłam, że są mordercami pokazywali na moim  Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Zatem wskazuję lekarzom ażeby o tym mówili jak znajdą się w sądach i żeby mówili chorym ludziom, że to ludzie którym zanoszą pieniądze wprowadzają ich w cierpienie i śmierć. Ci mordercy wiedzą, że ludzi wprowadzają w cierpienie i śmierć bo przysyłają mi pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadanych słowach przez kłamcę. Jak znaleźli się w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorzy którzy chcieli życia i zdrowia ludzi to ich zwolnili. Piszę od roku 2000 i dopiero w roku 2011 znaleźli się w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorzy którym zgadzało się, że Biologia jest oparta na energii życia. Ci Dyrektorzy pięknie zareagowali na moje odkrycie bo każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję aż do roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ci ludzie pisaniem do mnie dają dowód na to, że chcą dobra. Tak samo przysyłaniem potwierdzeń na moje odkrycia pokazuje, że chce dobra Wydział Lekarski Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kiedy o tym napisałam to w poczcie internetowej przestali pokazywać wiadomości od ludzi reagujących na moje odkrycia. Wskazuję, że mordercy mówią do ludzi, że dają im dobro. Ludzie nie powinni wykonywać słów kłamców bo naszej naturze się nie zgadzają. Wskazuję, że Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy w roku 2011 zareagowali na moje odkrycia mieli rozum i dlatego im się zgadzała anatomia oparta na rozumie. Wskazuję, że ludzie z brakiem rozumu mają swój umysł w mózgu z nabycia i na nim emocje zadające cierpienie i że to oszuści. Wielu ludzi mówi, że trzeba myśleć pozytywnie, a ja wskazuję, że nie da się myśleć pozytywnie na wprowadzonych w siebie myślach opartych na kłamstwie bo w nich zawarte jest cierpienie. Wskazuję, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa  wskazał, że na krzyżu jest cierpienie i że zadają je kłamcy. Wskazuję, że ludzie kościoła wiedzą od Stwórcy, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie w których są emocje miłości bo mają zapisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ci oszuści mówią, że wierzą w Boga, a wiara w Boga oparta jest na kłamstwie na jakim są emocje zadające cierpienie. Człowiek stworzony jest na słowach Boga jakie ma w naturze mózgu i na nich wypowiada słowa Boga. Psychika wypowiadająca słowa Boga jest szczęśliwa, a psychika wypowiadająca słowa kłamcy jest nieszczęśliwa. Kłamcy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i mają w kościołach miliardy cierpiących ludzi. Ci cierpiący ludzie przynoszą im pieniądze za ich oszukiwanie. Kłamcy mówią, że cierpienie podoba się Bogu, a na obrazach z Jezusem pokazują, że jest miłością. Ja wskazuję, że to kłamcom podoba się cierpienie. Kłamcy zdobywają pieniądze przy pomocy zadawania cierpienia psychice. Kłamcy mówią, że to oni dają pieniądze na realizowanie pasji na słowach kłamcy. Ci którzy biorą od kłamców pieniądze za to na nich głosują. Każdy z nas swoje pasje niech wykonuje za swoje pieniądze a nie uzyskane z zadawania cierpienia. Ludzie wiedzą, że ludzie władzy stosują na ludziach przemoc i biorą pieniądze uzyskiwane ze stosowania przemocy. To nieuczciwi ludzie uważający, że inni ludzie mają im dawać pieniądze na ich pasje. Pasje ludzi władzy to zabijanie ludzi. Ci mordercy ludzi nie mieliby pieniędzy na ich pasje mordowania ludzi gdyby ludzie nie dawali im pieniędzy. Mordowani ludzie cierpią przez morderców, tak jak przybijani do krzyża na co zareagował nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Wskazuję jakimi ludzie są mordercami, że brakowało drzew na krzyże, a dzisiaj mają już wyspecjalizowaną broń do uśmiercania życia. W programie "Szkło kontaktowe" można usłyszeć, że ludzie władzy chcieliby mieć wyspecjalizowaną broń do zabijania ludzi, ale ludzie za mało przynoszą im pieniędzy i nie mogą jej kupić. Wskazuję na dowód jakim są systemy  neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, że to energia śmierci oparta na słowach złodzieja i bandyty wypowiadającego inne słowa jak słowa na jakich został stworzony. Wskazuję, że Stwórca zna słowa bo skonstruowany przez Niego mózg wykazuje słowa kłamcy na umyśle kłamcy na jakim ma systemy neurologiczne z energią zadającą cierpienie i śmierć. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Wskazuję, że psychika oparta jest na emocjach jakie nie istnieją bez rozumu i wskazuję, że inna psychika oparta jest na emocjach jakie nie istnieją bez braku rozumu. Wskazuję, że psychika oparta na rozumie ma swoje systemy neurologiczne w jakich jest odczuwanie rozumu i wskazuję, że psychika oparta na braku rozumu ma swoje systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmieniona jest anatomia, a ja że ta zmieniona anatomia to odczuwanie cierpienia na wypowiadaniu i wykonywaniu słów kłamcy.
Serdecznie pozdrawiam wielu wspaniałych ludzi którzy byli na mojej stronie na Facebooku gdzie  widziałam ich pasje robienia pięknych fotografii natury, pięknego śpiewu, pięknej gry na instrumentach, pięknych budowli. Oszuści zablokowali mi wejście na Facebooka bo pisałam, że ludzie oszuści zadają cierpienie i śmierć. Niedawno zobaczyłam u mnie na Twitterze Colombo i na pewno dobrze on do mnie trafił bo nigdy się nie pomyliłam we wskazaniu w sądach na słowa złoczyńcy. Są Sędziowie oparci na rozumie i są Sędziowie oparci na braku rozumu, tak jak i Lekarze i ludzie w każdym innym zawodzie. Sędziowie którym zgadzają się słowa oszustów stoją po stronie oszustów. Nie ma możliwości oszukania człowieka wypowiadającego słowa oparte na prawdzie, tak jak nie ma możliwości oszukania naszego mózgu opartego na prawdzie. Wielu oszustów opowiada w prowadzonych przez nich programach o różnych postępowaniach ludzi, a człowiek oparty na prawdzie bezbłędnie widzi, że to oszust. Emocje kochania nie istnieją bez rozumu w mózgu bo oszust nie ma emocji kochania a ma emocje zadające cierpienie. Może być tak, że spotkamy człowieka którego Stwórca stworzył na emocjach kochania i z nami go połączył, ale on może już mieć emocje zadające cierpienie. Po stanie ludzi jaki pokazują odkrycia naukowe widać, że emocje miłości i kochania mieliśmy dokąd nie wypowiadaliśmy słów. Dużą przyczyną wprowadzenia ludzi w emocje zadające cierpienie i śmierć jest nazwanie słów kłamców prawem i wiarą w Boga bo uczą słów zadających cierpienie już od najmłodszych lat. To dlatego Stwórca zdecydował się wystąpić przeciwko kłamcom i wskazał, że mają na ich słowach energię zadającą cierpienie i śmierć. Ludzie uczą się słów kłamców i nabywają przekonań opartych na kłamstwie i stają się złoczyńcami jak ci których słów się uczą.
Wskazuję, że dokąd nie wypowiadaliśmy słów mieliśmy rozum i emocje miłości, a w wyniku wypowiadania przez ludzi słów odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie nabyli w mózgu umysłu opartego na braku rozumu i emocji nienawiści. Widać tych ludzi z emocjami nienawiści jak zabijają ludzi na wojnach, jak wydają w wybudowanych przez nich obozach do uśmiercania życia nakazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania przed nimi żeby ich rozstrzelali. Te diabły mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję, że mózg oddziela genetykę od mordercy. 

                                                                                                        Barbara Paul
                                                                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz