wtorek, 16 stycznia 2018

PRZED KIM MAM BYĆ CHRONIONA KTO NIE WPISUJE W GOOGLE SETEK MOICH ODKRYĆ, ŻE ŻYCIE UŚMIERCAJĄ SŁOWA KŁAMCY

Ludzie prowadzący internet wołają o pieniądze za ochronę. Chciałabym wiedzieć przed kim mam być chroniona kto nie wprowadził setek moich odkryć w spisie treści w Google, że energia śmierci zawarta jest w słowach kłamcy. Kłamcy muszą wiedzieć, że odkryłam prawdę, że nie wpisują w Google, że uśmiercają ludzi kłamcy oszukujący, że ich słowa uśmiercające życie są dla życia prawem i wiarą w Boga. Przed kim mam się chronić kto ponad dwa lata wymazuje Obserwatorów u mnie na Twitterze i oszukuje na Blogu, że ludzie nie chcą czytać, że życie to energia zawarta w słowach Stwórcy. Papież Franciszek mówi o pojednaniu a ja wskazuję, że pojednanie jest na wypowiadaniu słów Boga, a nie na wierze w Boga.
                                                                                                    Barbara Paul
                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz