niedziela, 21 stycznia 2018

NIENORMALNI LUDZIE WYKONANI Z ENERGII ZAWARTEJ W WOLI LUDZI

Ludzie są wykonani z energii opartej na woli Stwórcy. Budowa człowieka to systemy neurologiczne jakie są energią z jakiej tworzy Stwórca. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności na jakich jest zmieniona anatomia to przekład zapisów słów ludzi oszustów na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest nienormalny człowiek wykonujący czynności uśmiercania życia. Wskazuję, że Albert Einstein bardzo dobrze widzi po energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi pisząc, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że mózg wykazuje wolę człowieka na umyśle w którym nie ma rozumu.  Wszystkie stworzenia w naturze są wykonane z energii jaką ma w sobie Stwórca. Z innej energii są wykonani ludzie na woli ludzi. Jakimi są ludzie wykonani z energii opartej na woli ludzi widać jak pokazują ich ludzie z Jesus Daily którzy wtargali na moją stronę na Facebooku, że to nienormalni umysłowo i psychicznie ludzie powykręcani w różne możliwe strony. Ci ludzie z Jezus Daily trzymają krzyże z ociekającym krwią Jezusem a nie mówią, że napadli na Niego nienormalni ludzie wykonani z energii zawartej w woli człowieka. Ludziom medycyny wskazuję na chorych ludzi, że to nienormalni ludzie o których Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności. Neurobiolog Eric Kandel nie mówi, że to nienormalni ludzie wykonujący czynności z energii zawartej w woli człowieka, ale ja wskazuję, że inna energia jak jest w naturze wszechświata jest w ludziach i że jest ona oparta na ich woli. Wskazuję, że wolę człowieka mózg wykazuje na umysłowej chorobie i że na tej umysłowej chorobie jest wytworzona energia na jakiej wykonuje się wolę ludzi. Ludzie z Koranu piszą do mnie, że mózg wykonuje ich wolę, a ja wskazuję, że to nie mózg a umysłowa choroba. Wskazuję, że umysłowa choroba ma swoją energię na jakiej jest oparta psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Wskazuję na umysłowo chorych ludzi prowadzących internet, że oni wymazują moje słowa na jakich oparta jest energia życia i nie przekazują mojej poczty, a sprzedają dostęp do internetu. Ci umysłowo chorzy ludzie prowadzący internet pokazują mi, że przekazują moją pocztę tylko do jednej osoby i podają, że do Trybunału Konstytucyjnego, do innych Sądów, do Prokuratury nie przekazują. Ci ludzie prowadzący internet mówią, że chcą pieniędzy za ochronę, a to oni czynią zło. Profesor Medycyny na Uniwersytecie w Łodzi prawidłowo nie przyjął odznaczenia od wybranego przez ludzi ich przywódcy Pana Andrzeja Dudy ponieważ energia na jakiej wykonuje się wolę ludzi to nie jest Biologia. Wskazuję dla ludzi medycyny, że z energii opartej na woli ludzi są wykonani umysłowo i psychicznie chorzy ludzie. Ci umysłowo chorzy ludzie mówią, że ich słowa są prawem dla tego co stworzył Bóg, a Bóg wykazuje ich na umysłowej chorobie na jakiej są przebudowani na nienormalnych ludzi wykonujących czynności uśmiercania życia.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz