czwartek, 18 stycznia 2018

MORDOWANIE LUDZI ZGODNIE Z PRAWEM I WIARĄ W BOGA

ANATOMIA TO SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA WOLI STWÓRCY, A ZMIENIONA ANATOMIA TO SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA WOLI CZŁOWIEKA. 

Systemy neurologiczne oparte na woli Stwórcy to energia życia z jakiej zbudowany jest człowiek. Systemy neurologiczne oparte na woli człowieka to energia śmierci wprowadzona w człowieka. Systemy neurologiczne oparte na woli człowieka są oddzielone od systemów neurologicznych opartych na woli Stwórcy. Wola człowieka jest oddzielona w mózgu od woli Stwórcy. Oddzielenie woli człowieka od woli Stwórcy jest na innym umyśle i na tym innym umyśle są oparte systemy neurologiczne na jakich jest zmieniona anatomia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że w systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka jest energia śmierci. Zatem odkryłam, że zmieniona anatomia zajmuje się uśmiercaniem życia.
Tego uśmiercania życia dokonują systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy. Anatomia jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Ludzie i inne stworzenia wykonujące wolę ludzi kłamców cierpią i umierają. Ludzie władzy nie mają pełnomocnictwa od ludzi w sprawie wydawania pieniędzy ludzi i powoływania ludzi na stanowiska. Ludzie władzy wykonują swoją wolę za pieniądze ludzi. Tak samo swoją wolę za pieniądze ludzi wykonują ludzie różnych religii. Ludzie prowadzący internet wołają o pieniądze za ochronę, a nie podają kto ma prawo do nie wpisywania setek moich odkryć o systemach neurologicznych  wykonujących uśmiercanie życia na wykonywaniu woli ludzi władzy i kościoła. Ludzie prowadzący internet nie podają kto nie przekazuje moich odkryć do sądów i lekarzy i nie pokazują przychodzących wiadomości od ludzi reagujących na moje odkrycia. Podają, że poczta jest bezpłatna a nie przekazują ode mnie poczty, a jeśli przekażą to jedną wiadomość i podają, że nie są robolami. Wiadomo, że ludzie prowadzący internet otrzymują wynagrodzenia od ludzi władzy a ja mam dostęp do internetu, a co znaczy, że za niego płacę. Kilka lat nie są wprowadzane moje odkrycia w spisie treści w Google i nie podają kto przyznał sobie prawo do komentowania moich odkryć. Wskazuję, że ludzie prowadzący internet biorą od ludzi dodatkowe pieniądze za ochronę, a ukrywają przed ludźmi moje odkrycia, że wykonywanie woli ludzi uśmierca ich życie.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami  zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest źle zachowujący się człowiek i że te złe zachowania są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka.
Ludzie władzy nie mają pełnomocnictwa od ludzi do rozporządzania pieniędzmi ludzi i pomiatają ludźmi zwalnianiem ich ze stanowisk jak widać to teraz że nawet w Sądach, a Lekarzy oskarżają i zamykają do więzienia za to, że nie umieją leczyć z energii śmierci zawartej w systemach neurologicznych wykonujących wolę ludzi narzucających słowa.
                                                                                                        Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz