piątek, 19 stycznia 2018

NA ENERGIĘ ŻYCIA WRACAMY JEŚLI NIE MAMY UZALEŻNIENIA OD ENERGII

Nasze życie jest oparte na wolnej energii opartej na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Stwórca lipy nie robi, gdyż słowa kłamcy wprowadza na nazywany przez naukowców ludzki umysł. Na tym ludzkim umyśle człowiek jest uzależniony od energii w jaką wszedł ludzki umysł. Naukowcy mówią, że dla nich ludzki umysł jest największą zagadką, a ja odkryłam, że to umysł kłamcy. Odkryłam, że umysł Stwórcy jest oparty na prawdzie i że odrzuca on słowa kłamcy na umysł kłamcy i systemy neurologiczne na jakich kłamca wykonuje czynności. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to wykonywane czynności zła na słowach kłamcy, ale ja to ogłaszam. Opieram się na odkryciach  naukowych. Kłamcy nie wpisali setek moich artykułów w Google i pokazują na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać, a to, że mam propozycje reklam na mojej stronie świadczy zupełnie o czymś innym. Ludzi kłamców mamy tak dużo, że nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i wprowadzili ludzi w ich słowa oparte na kłamstwie na jakich wchodzą w energię zadającą im cierpienie i śmierć. Ludzie władzy i kościoła nie stworzyli człowieka ażeby mieli prawo mówić jak ten człowiek ma postępować. Stwórca sam wszystko reguluje, gdyż stworzył nas na prawidłowym postępowaniu i skonstruowany przez Niego mózg wprowadza kłamcę w energię opartą na kłamstwie na jakiej kłamca cierpi i umiera.
Na słowach opartych na kłamstwie jesteśmy uzależnieni od złej energii zawartej w słowach kłamcy. Uzależnieni jesteśmy od narzuconych przez siebie słów opartych na kłamstwie i od wykonywania słów kłamców. Stwórca specjalnie po to przyszedł ażeby nas ostrzec przed wypowiadaniem i wykonywaniem kłamstwa i powiedział, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Oszuści mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem mają już silne przekonania oparte na kłamstwie. Te słowa kłamców gdzieś muszą się podziać i mózg je wprowadza na umysł kłamcy. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pięknie pokazuje, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Oszuści zaraz zareagowali usunięciem z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje wskazywanie, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest energia śmierci. Oszuści równocześnie spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Oszuści chcą ażeby ich słowa wykonywać, a wykonuje ten komu się zgadzają słowa oszusta. Dlatego oszust i wykonujący słowa oszusta są w jednym umyśle i wykonują czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonują kłamstwo. Oszuści mają zmienioną anatomię na wykonującą słowa oszusta. Oszuści wprowadzili naturę w śmierć. Albert Einstein bardzo dobrze widzi mówiąc o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty. Zatem naukowcom którzy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł przekazuję, że na tym umyśle człowiek jest głupi. Twarze głupców dobrze widać, a wielu przypomina twarze klaunów. Naukowcy w programie "Album nazistów" dobrze widzą mówiąc, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a ja wskazuję, że mają. Potwory i wszystkie inne zmienione twarze mają w sobie twarz natury i na nią nałożoną maskę potwora czy innego rodzaju złoczyńcy z których najbardziej powszechnym jest złodziej. Ludzie dla okradania ludzi z pieniędzy oddają swoje życie. Praca u kłamców to praca u złodziei. W każdym zawodzie mamy ludzi wykonujących czynności na prawdzie i na kłamstwie. Sędziów opartych na prawdzie też spotkałam mimo, że kłamcy nazwali ich słowa prawem. Ludziom prawdomównym po prostu nie zgadzają się słowa kłamców. Są Sędziowie którzy potrafili wymierzyć karę Ministrowi  Finansów i potrafili orzekać, że wygrałam z Ministrem Finansów. Kiedy się przyznałam, że na słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja i bandyty to znaleźli się Sędziowie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam, że Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i ja wolę nie mieć zmienionej anatomii na wykonującą słowa kłamcy i napisałam, że dobrze, że mnie nie przybili do krzyża jak Stwórcy za to, że stworzył nas na wypowiadaniu prawdy. Tak, że wskazuję na dwa umysły w mózgu, że na nich mamy dwa rodzaje ludzi z których naturalni to przyzwoici ludzie, a kłamcy to złoczyńcy. My na słowach Stwórcy czujemy słowa ze złą energią, ale jak wchodzimy w słowa oparte na kłamstwie to przestajemy czuć bo naruszyliśmy odczuwanie.
Odczuwanie jest oparte na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a oszuści chcą ażeby ich wolę wykonywać. Podoba mi się zauważenie przez jednego z Reżyserów który mówi, że widzi podział ludzi na hieny i osły. Ja mówię, że hiena to oszust, a osioł to wykonujący słowa oszusta. Oszust i wykonujący słowa oszusta są w jednym umyśle opartym na kłamstwie i na nim wykonują czynności oszustów jakie są wykonywaniem czynności zła. Biologów mamy takich, że im się zgadza, że Biologia to słowa oszustów. Oszuści mówią, że Bóg im nie umiał stworzyć ciała na słowach do oszukiwania, a Bóg im pozwolił na ich słowach zbudować sobie ciało na słowach oszusta. Oszuści oskarżają lekarzy i zamykają ich do więzienia za brak umiejętności leczenia ciała oszusta. Lekarze oparci na rozumie wiedzą, że nie ma leku na energię zawartą w słowach oszusta. Ogromna ilość ludzi oddała swoje życie za wykonywanie słów oszustów. Oszuści płacą za wykonywanie ich słów, ale z tego co ukradli bo swoich pieniędzy nie mają. Ludzie kościoła płacą z tego co wyłudzili przy pomocy słów na jakich mówią, że wierzą w Boga. Nikt z nas nie ma swojej budowy opartej na wierze w Boga, a ma na słowach Boga. Też weszłam w myślenie kłamców bo o wszystkim co jest na ziemi mówią, że jest ich i że znęcają się na psychice jeśli nie wykonuje się ich słów. Po za tym mamy pełno książek ze słowami kłamców.  Przez wiele lat miałam porozkładane książki mądrych ludzi w dużym pokoju i zaczęłam zauważać, że wypowiadają  te same słowa. Z prawem oszustów wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Jak zaczęłam pisać, że opieram się na prawdzie to zaczęli orzekać, że przegrałam bo moje słowa są niezgodne z prawem. O tym wiedziałam. Oszuści ustanawiają co wolno robić ciału jakiego nie stworzyli. Oszuści mówią, że wymierzają kary za aborcję bo jest złem, a za naukę i mordowanie ludzi na wojnach nie wymierzają kar. Oszuści nie wymierzają kar za okradanie ludzi a złodziejstwo jest złem. Złodzieje wymierzają kary za ich okradanie. Budżet Państwa i kościoła pochodzi ze słów do okradania. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli, ale oni wykonywali ich wolę i że złodziei też ma na oddziale czyli ludzi wykonujących czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Wskazuję na tytuł książki "Leki wpływające na czynności mózgu" że mózg wykonuje czynności, a leki wpływają na te czynności mózgu, ale ja wskazuję, że na czynności mózgu nikt nie ma wpływu i że to na co leki mają wpływ to umysłowa choroba i na niej oparta psychiczna choroba.
Poznałam prawo oszustów i poznałam odkrycia naukowe o funkcjonowaniu mózgu i odczuwania. Odkryłam pięknie skonstruowanego człowieka na energii życia opartej na mózgu i sprzeciw mózgu na słowa kłamcy który nie ma mózgu a ma umysł w mózgu. Oszuści mówią, że są choroby mózgu, a ja mówię, że nie ma bo jest oparty na energii życia, a są choroby umysłu kłamcy i wykonującego słowa kłamcy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Prawo to sobie mogą oszuści ustanowić jak sobie stworzą świat i człowieka. Oszuści mówią o nanorewolucji na jakiej ich człowiek przyszłości będzie na protezach, a nie dodają, że nie będzie miał mózgu a będzie miał umysł oszusta na jakim nie ma uczuć i jest głupi człowiek. 
Ludzie weszli w energię opartą na kłamstwie na jakiej są uzależnieni od energii zawartej w słowach kłamcy. Z tego uzależnienia od energii trzeba wyjść wyjściem ze słów opartych na kłamstwie. Wielkim uzależnieniem jest wejście w seks oparty na kłamstwie. Oszuści kościoła opracowali przysięgę i mówią, że małżeństwo ma być oparte na przysiędze, że będzie się kochać. Człowiek ma emocje kochania na swojej budowie opartej na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu i tych ludzi łączą uczucia kochania, a nie przysięga. Na przysiędze człowiek wykonuje seks na słowach oszusta i prędzej czy później widzimy, że oszust nie kocha a wypowiada słowa zadające cierpienie. Zrozumiałam o co chodzi i wiedziałam, że trzeba wyjść z uzależnienia od słów opartych na kłamstwie i długo nie wiedziałam, że trzeba przywracać ciało na energię natury wypowiadaniem, że wykonuję czynności na słowach opartych na prawdzie. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych  czynności pozwoliło mi zrozumieć, że jak wyjdę z uzależnienia od energii opartej na kłamstwie to muszę wypowiadać, że wykonuję czynności na słowach opartych na prawdzie. Musimy ciało przywrócić na systemy neurologiczne z jakich jesteśmy zbudowani. Ciało nie zgodzi się przywrócić na systemy neurologiczne oparte na prawdzie jeśli jest gdzieś uzależnienie ciała od złej energii. Napisałam 5600 artykułów na słowach opartych na prawdzie i są to tysiące stron i nikt mi nigdy nie zarzucił, że jakieś moje słowa są kłamstwem, ale długo nie wiedziałam, że muszę przywrócić ciało na systemy neurologiczne powtarzaniem, że wykonuję czynności na słowach opartych na prawdzie. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz pisze, że podświadomość trzeba rozżarzyć, ale też pisze, że nie wie wszystkiego, ale dodaje prawidłowo, że chodzi o wiedzę. Wskazuję, że jesteśmy stworzeni na wiedzy jaka jest w naturze mózgu i że jeśli wypowiadamy słowa oparte na prawdzie na jakich oparta jest ta wiedza to utrzymujemy swoją psychikę i ciało na systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na prawdzie i mamy rozum. Rozum mamy na słowach Stwórcy, a na słowach kłamców oszukujących, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga mamy brak rozumu i na nim chorą psychikę i chore ciało.
Odkryłam, że Biologia to systemy neurologiczne oparte na rozumie i że nie są biologią słowa oszustów oparte na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć.

Bardzo dziękuję wszystkim ludziom nauki których wiedza przyczyniła się do odkrycia przeze mnie funkcjonowania człowieka. Oczywiście bardzo dziękuję Stwórcy za Jego rozum i doskonałość i możliwość życia w Jego doskonałym świecie i za odczuwanie wspaniałych emocji na Jego rozumie.

                                                                                                      Barbara Paul     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz