poniedziałek, 15 stycznia 2018

MÓZG ZNA SŁOWA KŁAMCY BO JE ODRZUCA NA UMYSŁ KŁAMCY

Mózg zna słowa kłamcy bo odrzuca je na umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak jest oparty. Ja nie prosiłam Boga żeby nie cierpieć na słowach opartych na kłamstwie, a przeprosiłam Go i poprosiłam ażeby zgodził się na usunięcie słów opartych na kłamstwie i przeprosiłam za  uczynione zło w Jego świecie słowami opartymi na kłamstwie.
Pan Jerzy Owsiak prowadzący zbiórkę pieniędzy dla chorych ludzi odrzucił moje cztery pisma bo mu się nie zgadzają moje słowa, a nie zgadzają dlatego, że zgadzają mu się słowa złodziei zadających ludziom cierpienie i śmierć. Ludzie którzy chcą pomagać powinni zanieść pieniądze ludziom którzy rzeczywiście pomagają. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga i że jest ich miliardy modlących się do Boga, a Bóg wie, że wierzący w Niego wypowiada słowa kłamcy i wprowadza go na umysł oszusta wykonującego czynności zadawania cierpienia i śmierci. Słowa kłamcy nazywa prawem i wiarą w Boga kłamca.

                                                                                                            Barbara Paul
                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz