wtorek, 23 stycznia 2018

ENERGIA ŚMIERCI JEST OPARTA NA SŁOWACH KŁAMCY, A MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI OSKARŻA LEKARZY

Sąd w Krakowie prowadzi sprawę przeciwko lekarzom których Minister nazywany Sprawiedliwości oskarża za śmierć lekarzy. Ja wskazuję na dowód, że systemy neurologiczne na jakich oparta jest śmierć wykonują słowa kłamcy. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na inne słowa jak są w naturze mózgu i że Naukowcy Ci odkryli, że tymi słowami na jakie mózg robi sprzeciw zajmują się systemy neurologiczne, a zatem one wykonują śmierć w wyniku wydanej decyzji tego kto umarł. Wskazuję, że odkrycie to pokazuje, że systemy neurologiczne wykonują wolę tego na kogo słowach są oparte. Zatem Minister nazywany Sprawiedliwości oskarża niewinnych ludzi za śmierć człowieka i w tym przypadku są to lekarze. Wskazuję, że człowiek nie funkcjonuje na słowach lekarza, a na swoich jeśli umarł, a żyje na słowach jeśli wypowiada i wykonuje słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że systemy neurologiczne na jakich człowiek żyje są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a systemy neurologiczne uśmiercające życie wykonują słowa człowieka który umarł. Wskazuję, że na wykonywaniu słów Ministra Sprawiedliwości i wszystkich ludzi wykonujących swoją wolę lub wolę innych ludzi człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję, że oszuści wprowadzili ludzi w wykonywanie ich słów i dokonują uśmiercania życia na przerażającą skalę. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to energia śmierci wykonująca słowa kłamcy jaka uśmierca życie. Wskazuję, że ludzie władzy to świadomi mordercy gdyż usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora którzy w roku 2011 aż do roku 2013 przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję i że zostali oni usunięci z Departamentu Zdrowia po napisaniu przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na jakich oparte jest życie. Wskazuję też, że na moje odkrycia mam reakcje Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i że kiedy o tym napisałam to w poczcie internetowej przestali pokazywać te reakcje i pozwalają mi wysłać tylko jedną wiadomość i nie wiem czy ona dochodzi bo cała poczta aż rusza się jak wysyłam wiadomość i  po jednej wiadomości przysyłają mi powiadomienie, że innych już nie wysyłają i nie wysyłają też do Trybunału Konstytucyjnego i Sądów i na moim Blogu wykazują, że ludzie o moim odkryciu przyczyny życia i śmierci nie chcą czytać.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz