środa, 17 stycznia 2018

KOGO DECYZJE WYKONUJĄ LUDZIE PROWADZĄCY INTERNET NIE PRZEKAZYWANIEM MOJEJ POCZTY DO SĄDÓW I LEKARZY

W Google nie są wpisywane moje odkrycia, że słowa kłamców uśmiercają życie. Otrzymywałam wiadomości z reagującego na moje odkrycia Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, a od kilku dni ludzie wysyłający pocztę pokazują mi, że nie są robolami. Nie przekazują poczty do profesora Medycyny na Uniwersytecie w Łodzi który nie przyjął odznaczenia od Pana Andrzeja Dudy gdyż chce opierania się na Biologii. Nie przekazują mojej poczty do Sądów, a zatem ludzie prowadzący internet wykonują wolę ludzi z partii "Prawo i Sprawiedliwość". Sędziowie są zwalniani przez ludzi z partii PIS bo partia PIS chce Sędziów którzy będą wykonywali wolę przywódców partii PIS. Poprzednia władza "Platforma Obywatelska" też chciała kontroli nad internetem, a ja wskazuję, że ludzie prowadzący internet już kilka lat nie wprowadzają do spisu treści moich odkryć, że energia w słowach kłamcy uśmierca życie. Zatem ludzie władzy to świadomi mordercy. To morderca stosuje przemoc na psychice.
 Ludzie od których ludzie władzy mają pieniądze nie dali ludziom władzy uprawnień do powoływania stanowisk zajmujących się mordowaniem psychiki.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz