wtorek, 23 stycznia 2018

LUDZIE NAZYWAJĄ SŁOWA UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH LUDZI PRAWEM I WIARĄ W BOGA

Psychika wykonująca wolę ludzi jest oparta na umysłowej chorobie. Nie ma psychiki opartej na woli ludzi, a są umysłowo i psychicznie chorzy ludzie na woli ludzi. Słowa nazywane prawem i wiarą w Boga to słowa umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Ten kto wykonuje słowa umysłowo i psychicznie chorych ludzi choruje umysłowo i psychicznie jak ten kogo słowa wykonuje. Umysłowo i psychicznie zdrowym człowiekiem jest człowiek którego psychika wypowiada słowa na jakich jest oparta. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i zdrowym umysłowo i psychicznie oraz ma zdrowe ciało człowiek wypowiadający i wykonujący słowa jakie są w naturze mózgu. Jeśli lekarze wykonują słowa ludzi władzy czy kościoła to też są umysłowo i psychicznie chorzy. Ja nie wchodzę w słowa kłamcy bo byłabym głupia jak kłamcy. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wskazywałam na słowa nazywane prawem, że to one okradły moich klientów. Kiedy zobaczyłam, że człowiek który chce pomocy mówi ażebym wygrała mu sprawę zgodnie z prawem to wiedziałam, że zgadzają mu się słowa kłamców. Ustanowienie w prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem jest ustanowieniem, że prawem są słowa kłamców, a kłamca jest umysłowo i psychicznie chory. Psychika na słowach kłamcy jest oparta na umysłowej chorobie. Politycy wymyślają słowa, a te słowa zostają w ich mózgach i na nich są umysłowo i psychicznie chorzy. Wszyscy są umysłowo i psychicznie chorzy na słowach innych jak oparta jest psychika. Ludzie władzy idą kontrolować lekarzy, a lekarze powinni powiedzieć, że ten kto kontroluje człowieka jest umysłowo i psychicznie chory. Lekarze którzy mają rozum i wszyscy inni kontrolowani ludzie którzy mają rozum powinni mówić kontrolującym, że oni nie są stworzeni na słowach kontrolujących i całe szczęście bo byliby głupi. W moim życiu Naczelny Dyrektor zrobił mnie kiedyś kontrolerem i po kilku miesiącach zgodził się żebym zrezygnowała bo o wszystkich pisałam, że bardzo dobrze wykonują swoje obowiązki. Kontrolowałam Dyrektorów Przedsiębiorstw którzy najczęściej byli moimi Przyjaciółmi i ja nie chciałam ażeby oni wykonywali narzucane słowa i nie miałam zamiaru na nich donosić, a tego chce kontrolujący. Kontrolujący chce ażeby mu pokazywać kto robi coś złego, a to ten kto kontroluje jest źle zachowującym się. Nie chciałam wykonywać tego stanowiska bo widziałam, że ludzie się boją kontrolujących, a ja nie chciałam żeby mnie się ktoś bał. Z czasem zauważyłam, że ludzie mówili, że ludzie w organach skarbowych się mnie boją i oni akurat dobrze, że się boją bo oni czynią zło. Ludzie pracujący w organach skarbowych wykonują słowa ludzi władzy, a słowa ludzi władzy to słowa kłamców którzy nie mają prawa do ludzi. Ludzie którzy nazywają prawem słowa ludzi zachorowali umysłowo i psychicznie bo ludzie nazywający ich słowa prawem są umysłowo i psychicznie chorzy. Nie ma mózgu ani psychiki opartej na woli człowieka, a jest umysłowo i psychicznie chory człowiek. Wskazuję, że przyczyną choroby umysłowej i psychicznej są słowa inne jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że słowa inne jak są w naturze mózgu mózg wykazuje  na umysłowej i psychicznej chorobie. Lekarzom oskarżanym przez ludzi władzy wskazuję żeby im mówić, że są umysłowo i psychicznie chorzy i można im przedstawić dowód na to z badania na jakich systemach neurologicznych wykonują czynności. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że można zbadać słowa wykazywane przez mózg które odrzuca że są oparte na systemach neurologicznych na jakich umysłowo chory wykonuje czynności. Mamy też odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to energia wykonująca słowa kłamcy i że na tej energii jest psychicznie chory człowiek wykonujący słowa oparte na kłamstwie na jego umysłowej chorobie. Sędziowie opierający się na prawie ludzi są umysłowo i psychicznie chorzy bo nie ma psychiki opartej na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi.   
Psychopata i ofiara to umysłowo i psychicznie chorzy ludzie.
Psychika oparta na rozumie jest zdrowa.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz