środa, 24 stycznia 2018

NAUKA MEDYCYNY NIE JEST OPARTA NA WIEDZY, ŻE ENERGIA ŚMIERCI ZAWARTA JEST W SŁOWACH KŁAMCY

Wskazuję, że ta nauka jest świadoma na jakiej świadomi mordercy oskarżają lekarzy, że nie umieją leczyć z zawartej w słowach morderców energii śmierci. Wskazuję lekarzom na dowód świadomego mordowania ludzi jakim jest zwolnienie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu a energia śmierci w systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Wskazuję na dowód świadomego mordowania ludzi jakim jest nie wprowadzanie w Google setek moich odkryć o przyczynie życia i śmierci. Wskazuję na dowód świadomego mordowania ludzi jakim jest rozwalenie całej mojej poczty od czasu kiedy zobaczyli, że Wydział Lekarski na Uniwersytecie Jagiellońskim przysyła mi potwierdzenia na moje odkrycia. Wskazuję lekarzom którzy czytają  o tym co piszę ażeby pomogli oskarżanym lekarzom w Krakowie przez Pana Zbigniewa Ziobro nazywanym Ministrem Sprawiedliwości dla ciała, gdyż ja wysyłam, ale mordercy mają władzę nad internetem i nie przekazują mojej poczty nawet do sądów. Jedną pokazują, że przesyłają, ale nie wiem czy dochodzi bo potrafią nawet do Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego i innych Sądów i Prokuratury,  powiadomić mnie, że poczty nie wysłali.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz