środa, 31 stycznia 2018

MORDERCY TO CI KTÓRZY OSKARŻAJĄ LEKARZY

Wskazuję na dowód na to, że energia uśmiercająca życie wykonuje słowa kłamcy. Ten dowód to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te słowa do rozbieżnych celów to słowa kłamcy i wykonującego słowa kłamcy.
Wskazuję, że energia życia jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się słowa jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że to mordercy nie zawiadomili ludzi medycyny o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję, że śmierć jest oparta na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie mózg odrzuca z powodu, że są do rozbieżnych celów a jak odkryłam, że do czynienia psychice zła. Wskazuję, że ludźmi czyniącymi psychice zło są kłamcy  wymyślający słowa do czynienia zła. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności to systemy neurologiczne wykonujące słowa  kłamcy. Ta zmieniona anatomia to bandyta znęcający się na psychice wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję dla Sądu w Krakowie gdzie osądza się Lekarzy oskarżanych przez wybranego Ministrem Sprawiedliwości Pana Zbigniewa Ziobro, że ludzie władzy nazywają ich słowa prawem dla psychiki jakiej nie stworzyli i że to psychopaci ze zmienioną anatomią na systemy neurologiczne wykonujące ich wolę zadawania psychice cierpienia i śmierci. Wskazuję, że Stwórca na Którego słowach oparte są systemy neurologiczne na jakich człowiek żyje wykazuje kłamcę na umyśle opartym na wypowiadaniu innych słów i systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy jakie zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć. Wskazuję, że systemy neurologiczne uśmiercające życie są oparte na słowach kłamcy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do czynienia psychice zła. 
O odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon przeczytałam w roku 2004 i napisałam o tym odkryciu tysiące pism, a mordercy milczą a jak na moje odkrycia zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 to ich zwolnili w roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że mordercy nie wpisali w Google około 2000 tytułów moich odkryć, wymazują ludzi z mojego Bloga i Twittera i zabrali mi możliwość przekazywania moich odkryć pocztą, bo przez trzy tygodnie pozwalali mi wysłać wiadomość tylko do jednego Adresata. Dzisiaj po  moim artykule Zła energia to złe emocje zawarte w słowach kłamcy przywrócili mi nadawanie poczty, ale na moim Blogu dalej wykazują, że czyta siedem osób ze Stanów Zjednoczonych, pięć z Polski, dwie z Hiszpanii, jedna z Niemiec i jedna z Francji. Wskazuję na ludzi morderców którzy mają w sobie systemy neurologiczne oparte na słowach kłamców jakimi zadają odczuwaniu cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ci ludzie mordercy wymordowali przerażającą ilość ludzi i innych stworzeń i w naturę wprowadzili ich energię uśmiercającą życie dla żyjących na ziemi stworzeń.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz