niedziela, 14 stycznia 2018

TEN KTO NIE CZYNI ZŁA MA DOBRO

Wszyscy jesteśmy stworzeni na dobrej energii na jakiej wykonuje się czynności dobra. Z odkryć naukowych wynika jakby wszyscy ludzie mieli zmienioną anatomię na wykonującą czynności zła. Jeśli przyznaje się Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to trzeba powiedzieć jakie to czynności. Anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności dobra. Mózg jest oparty na wykonywaniu czynności dobra i Profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais musi wiedzieć, że chcę dobra skoro przysłał mi powiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Ja nigdy nie widziałam Pana James Tomaz-Morais a on wie, że trzeba mnie wpisać na listę Mózgu Dobroczyńcy. Ludzie przyznający Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie znają anatomii lub nie chcą znać. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla w roku 2000, a ludzie przyznający Nagrody Nobla nie reagują na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon o którym przeczytałam w roku 2004 że odkryli oni, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i na innych systemach neurologicznych. Zmieniona anatomia jest właśnie na tych systemach neurologicznych wykonujących rozbieżne cele i jest to zmieniona anatomia na złoczyńcę, a o czym wysłałam do ludzi nauki około 5600 artykułów. W Polsce Pan Jerzy Owsiak znany jest na całym świecie ze zbierania pieniędzy na leczenie ludzi, a otrzymałam kilka powiadomień, że Orkiestra Świątecznej Pomocy nie chce moich odkryć, że anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności dobra i że władza jest oparta na woli czynienia zła. Jerzy Owsiak widzi, że władza jest oparta na woli czynienia zła bo pisze, że jego współpraca z Ministrem Zdrowia to już w przedpokoju ich zawracanie do wyjścia. Dlatego ludzie którzy chcą pomagać powinni zanosić pieniądze ludziom o których wiedzą, że są dobrymi ludźmi i pomagają. Ludzie prowadzący internet nie wpisali setek moich artykułów w Google a co jest dowodem na to, że chcą dla ludzi zła. Ja przestałam płacić za ochronę bo już kilka lat widzę nie wpisywanie moich odkryć. Zapewnienie czynienia dobra ma być za wzięcie pieniędzy za dostęp do internetu. Ludzie władzy i kościoła mówią, że są czyniącymi dobro, a odkrycie Alberta Einsteina, że na wykonywaniu czynności na sposobach myślenia ludzi to energia prowadząca na śmierć jest dowodem na czynienie zła przez tych ludzi. Czynienie zła wykonuje się na słowach opartych na kłamstwie, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a ludzie władzy kłamią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi. Bardzo cieszę się, że widzę, że wielu ludzi czyta to co piszę mimo, że na moim Blogu pokazują, że ludzie nie chcą czytać i nie wpisują w Google moich odkryć. Otrzymałam piękne zaproszenie na konferencję w Dallas w którym widzę piękne słowa, że ma być to konferencja na temat prawa i przemocy. Ci ludzie widzą o czym piszę. Wydział Lekarski na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie też chce dobra. Zła chcą ludzie władzy i kościoła. Ludzie czyniący zło są tak bezczelni, że oskarżają lekarzy za czynione przez nich zło. Zła chce człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i wskazuję na podłych ludzi którzy za otrzymanie życia nie reagują na wykazywanie przez mózg, że na wypowiadaniu innych słów jest umysłowa choroba i śmierć. Dostali życie od Boga i wyciągają swoje brudne łapy przeciwko Niemu. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i chciałam żeby Sędziowie wiedzieli, że jak opiera się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to widzi się złoczyńcę, a przysłali mi zawiadomienie, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na wypowiadaniu słów opartych na prawdzie. Pełno ludzi na całym świecie modlących się do Boga, a mówiących, że dla nich słowa złoczyńców są  prawem i że oni przeszli na wiarę w Boga. Do kogo ci ludzie mówią w ich modlitwach, że wierzą w Boga skoro nie ma Boga opartego na wierze w Boga. My jesteśmy stworzeni na słowach Boga na systemach neurologicznych opartych na słowach Boga. Na innych systemach neurologicznych wykonuje czynności złoczyńca. Ja wiele pism napisałam o przysłaniu mi przez Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 z wyrazami szacunku i uznania i o tym, że ich usunęli w roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wypowiadający inne słowa chcą czynić zło i dlatego Stwórca im zmienił anatomię na złoczyńców. Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien ale ustanowić prawem i wiarą w Boga słowa zadające cierpienie i śmierć to łobuzerstwo na jakie brak słów.
Wskazuję, że Bóg dał nam dobro na energii opartej na Jego słowach i że to człowiek postanowił wykonywać czynności zła na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Stwórca nie pozwala się oszukiwać bo oszusta wprowadza na inny umysł i na systemy neurologiczne na jakich odczuwa słowa na jakich wykonuje czynności zła. Złoczyńcy wykonują czynności na słowach opartych na kłamstwie i mówią, że Bóg nie umiał im stworzyć ciała i że ludzie cierpią genetycznie. Mało, że wprowadzili ludzi w cierpienie i śmierć to jeszcze mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że Bogu podoba się jak człowiek cierpi. Ja wskazuję, że to złoczyńcom podoba się jak człowiek cierpi.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz