czwartek, 18 stycznia 2018

PRAWO I MODLITWY TO SŁOWA UŚMIERCAJĄCE ŻYCIE

Mózg na jakim oparte jest nasze życie odrzuca inne słowa jak słowa na jakich jest oparty na umysłową chorobę na jakiej jest oparta psychiczna choroba. Psychiczna choroba jest oparta na zmienionej energii na jakiej wykonuje czynności kłamca. Kłamca wypowiada inne słowa jak Stwórca. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to wykonywane czynności na słowach kłamcy. Systemy neurologiczne są oparte na słowach i wykonywanie czynności na słowach kłamcy uśmierca życie. Prawo ludzi i wiara w Boga to nie są słowa Boga. Kim są ludzie wierzący w Boga pokazuje wczorajszy napad na Aktora Krzysztofa Pieczyńskiego. Napada na ludzi bandyta. Na słowach Boga nie mamy energii do napadania na ludzi. Pięknie śpiewającego wokalistę Macieja Maleńczuka i wielu innych ludzi którzy nie chcieli iść do wojska uczyć się zabijania ludzi mordercy zamknęli do więzienia mówiąc, że dla psychiki ich słowa są prawem. Energię do napadania na ludzi mają ludzie kłamcy. To kłamca napada na życie i ci kłamcy mają pieniądze z obiecania ludziom dobra i obiecania zbawienia. Zbawienia nie ma dla złoczyńców a co pokazują przychodzące na świat małe dzieci które są już chore. Wskazuję, że choroby są oparte na systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy. Kłamcy wywożą ludzi na cmentarz i mówią, że to Bóg uśmierca, a ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Biologii na słowach kłamców jeszcze nikt nie widział, a to co widzi to znęcanie się na psychice i strzelanie do psychiki lub prowadzenie psychiki do obozów śmierci, na torturowanie, na oskarżanie. Sędziowie którzy nie chcą wykonywać słów kłamców powinni wystąpić o odszkodowanie za wprowadzenie ich ciał w cierpienie i śmierć. Wszyscy inni ludzie którzy nie chcieli wykonywać słów kłamców też. Mordercy doskonale wiedzą, że mordują bo usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy przysłali mi w roku 2011 pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Pisma przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Inni Dyrektorzy w Departamencie w Ministerstwie nazywanym Zdrowia przysyłają mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Wśród ludzi medycyny mamy wspaniałych lekarzy i lekarzy morderców takich jak Mengele w obozie śmierci w Oświęcimiu. Tak samo mamy opartych na rozumie Sędziów i oszustów wykonujących słowa morderców. Tak samo jest w każdym zawodzie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja odpisałam, że to lepsze od przybicia do krzyża Stwórcy za to, że stworzył nas na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA, a zatem Sędziowie się ze mną zgadzali. Kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" o ilości skarg i ilości wygranych za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano Wojewódzkie Sądy, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy, a ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na słowach opartych na prawdzie bo ja na nich widzę słowa złodzieja i bandyty. Napisałam około 5600 artykułów opartych na odkryciach naukowych, że w słowach kłamcy zawarta jest energia śmierci i wprowadzali je w Google, a około dwóch tysięcy nie wprowadzili a co jest świadomym ukrywaniem przed ludźmi, że wykonywanie słów ludzi władzy i kościoła i wszystkich innych kłamców uśmierca życie. Odkryłam, że mamy przerażającą ilość ludzi morderców i że stoją oni na czele mienia Stwórcy i mówią, że to ich mienie i że ich słowa uśmiercające życie są prawem i wiarą w Boga dla odczuwania stworzonego przez Boga. Bóg nie zna słów kłamców i odrzuca je na umysł kłamcy który zajmuje się uśmiercaniem życia. Mordercy zajmują się zadawaniem psychice cierpienia i śmierci i mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga. Ciekawe dlaczego do mnie piszą ludzie z Koranu, że mózg wykonuje ich słowa. Ja odpisuję, że to nie mózg, a umysłowa choroba. Na woli ludzi nie ma mózgu, a jest umysłowa choroba. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz