środa, 17 stycznia 2018

WILLIAM SZEKSPIR USTAMI HAMLETA PYTA KIM JESTEŚ

William Szekspir wie, że są ludzie którzy są mordercami, gdyż pisze, że widzi, że mordercy potrafią się uśmiechać. William Szekspir nie jest mordercą bo ten kto nie jest mordercą widzi, że inne słowa jak on wypowiada morderca. Fiodor Dostojewski nie potrzebuje badań laboratoryjnych ażeby dowiedzieć się czy człowiek jest mordercą, gdyż on tak samo jak William Szekspir wie po wypowiadanych słowach kto jest mordercą. Ja nie potrzebuję badań laboratoryjnych dowodzących kto jest złoczyńcą bo bezbłędnie zawsze wskazuję, że słowa złodzieja i bandyty zapisane są, że to prawo ludzi. Moje umiłowanie do wiedzy spowodowało, że poznałam wszystkie odkrycia naukowe które pokazują, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na systemy neurologiczne na jakich słowa wypowiada morderca. Te systemy neurologiczne na jakich słowa wypowiada morderca są oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć psychice. Odkryłam, że człowiek  i wszystkie inne stworzenia które wykonują słowa z energią śmierci cierpią i umierają. Zrozumiałam po odkryciach naukowych o mózgu i psychice, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko słowom wypowiadanym przez morderców. Odkryłam, że na słowach Stwórcy wypowiadamy słowa z energią życia i że energia życia jest oparta na emocjach miłości i kochania. Ludzie kościoła wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością bo takie mają napisy na obrazach z Jezusem. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga i że zrzekli się miłości bo w słowach na jakich oparta jest wiara w Boga nie ma emocji miłości, a są emocje zadające cierpienie i śmierć.

                                                                                                       Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz