środa, 17 stycznia 2018

TO NIE MÓZG UŚMIERCA ŻYCIE, A ENERGIA ZAWARTA W SŁOWACH MORDERCY

Mózg to słowa z energią życia jakie są przekładem na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek. W internecie pokazują dzisiaj zdjęcie płaczącego dziadka nad śmiercią jego wnuczki o której piszą, że przyczyną śmierci jest choroba mózgu. Ja wskazuję na kod genetyczny, że to przekład zapisów energii życia na systemy neurologiczne na jakich zbudowane jest odczuwanie. Odczuwanie jest oparte na energii życia. Umierające odczuwanie jest oparte na energii zawartej w słowach mordercy życia. Mózg odrzuca słowa mordercy na umysł mordercy na jakim są oparte systemy neurologiczne uśmiercające życie. Wskazuję, że na moim Blogu jest około 5600 artykułów  w których piszę, że systemy neurologiczne wykonujące słowa Stwórcy są na energii życia, a systemy neurologiczne wykonujące narzucone słowa przez człowieka uśmiercają życie i że te moje artykuły nie są wpisane do spisu treści w Google i że ci ludzie mordercy nie chcą przekazywać mojej poczty a piszą, że poczta jest bezpłatna. Wskazuję, że mordercy wymazali u mnie na Twitterze ogromną ilość Obserwatorów o których na początku mojego pisania zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Wskazuję, że na moim Blogu są ludzie z około dwustu krajów świata a mnie pokazują po wprowadzeniu przeze mnie kolejnego artykułu, że to zawsze są Stany Zjednoczone siedem osób, Polska 5, i jedna osoba z Ukrainy. Wcześniej podawali zamiast Ukrainy jedną osobę z Niemiec. Wskazuję dla przyzwoitych Prokuratorów ażeby sprawdzili dzwoniących do mnie przez kilka lat morderców po wiele razy dziennie bo wiedzą, że zaburzanie psychicznego spokoju uśmierca życie.
Mordercy pokazują w poczcie internetowej cierpienie ludzi z powodu śmierci ich bliskich.
Wskazuję, że jak napisałam w roku 2013, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Zastępców Dyrektora którzy pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania.
                                                                                                   Barb ara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz