poniedziałek, 15 stycznia 2018

WYPOWIADANIE SŁÓW SPOWODOWAŁO, ŻE LUDZIE SĄ UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORZY I RÓWNIEŻ WIELE ZWIERZĄT

Do czasu zanim ludzie zaczęli wypowiadać słowa wszyscy ludzie mieli rozum i zdrową psychikę. Zwierzęta też miały zdrową psychikę i były rozumiejącymi. Zwierzęta utrzymują  rozum i ludzie też jeśli wypowiadają słowa jakie są w naturze mózgu. Zmieniły się ciała ludzi na zakrzywione na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Albert Einstein widzi to zakrzywienie w energii, że jest oparte na energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Odkryłam, że to zakrzywienie ludzkich ciał spowodowała energia wytworzona wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Na tej energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu bez wątpienia odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel za jakie to odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla. Bez wątpienia dlatego ponieważ systemy neurologiczne i wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu są w ludziach z nabycia. Odkryłam, że przyczyną zmienionej anatomii są słowa do oszukiwania i że na nich oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie. Odkryłam, że przyczyną umysłowej i psychicznej choroby są słowa do oszukiwania. Psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała są oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje słowa do oszukiwania. Odkryłam, że to mózg wprowadził człowieka na umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że umysłowa i psychiczna choroba jest oparta na energii zawartej w słowach do oszukiwania. Widzi to również Fizyk prowadzący program o Fizyce kwantowej gdyż mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja odkryłam, że ta energia jaka nie daje się oszukiwać jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i że to Mózg nie daje się oszukiwać, gdyż to Mózg odrzucił słowa oszusta na umysłową chorobę na jakiej zmieniona jest anatomia człowieka na energię nierzeczywistą. Na energii nierzeczywistej nie ma człowieka, nie ma mózgu i nie ma ciała. Człowiek jest na energii rzeczywistej utrzymującej się na słowach jakie są w naturze mózgu.
Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów, a ja odkryłam, że na wypowiadanie innych słów reaguje mózg wprowadzeniem człowieka w umysłową chorobę na jakiej ma zmienioną anatomię na danego rodzaju psychiczną chorobę opartą na danego rodzaju słowach oszusta.
Zwierzęta nie wypowiadają słów, ale jeśli kłamca wymusza na nich wykonywania słów oszusta to one nabywają energii opartej na słowach oszusta na jakiej też są umysłowo i psychicznie chore.
Zrobił to Iwan Pawłow na psie wymuszaniem od psa wykonywania słów oszusta znęcaniem się na jego psychice głodzeniem psa i zabieraniem mu wolności. Odkryłam, że ludzie oszuści którzy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga zabrali ludziom wolność wprowadzeniem ludzi na wypowiadanie i wykonywanie słów oszustów.
W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi widziałam, że przychodzący do mnie po pomoc ludzie wskazywali mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie. Odkryłam, że te przepisy prawa zadające cierpienie są oparte na słowach oszustów mówiących, że ich słowa są dla psychiki prawem. Ci oszuści zadają cierpienie ludziom którzy wykonują ich słowa złą energią zawartą w ich słowach na jakiej ludzie chorują i wywożą ich na cmentarz. Oszuści to złoczyńcy ze zmienioną anatomią na złą energię o jakiej Albert Einstein mówi, że ta zła energia to energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Odkryłam, że Albert Einstein ma rację bo energia śmierci jest oparta na słowach głupca. 

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz